Твір на тему: "Школа майбутнього"

Опис документу:
У творчій роботі виражені мрії і сподівання про фантастичну школу майбутнього, в якій учитель буде виступати своєрідним дирижером навчального процесу...Відійдуть у минуле журнали, щоденники, робочі зошити, негаразди з дисципліною.Все буде якісно і дуже просто...

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Школа майбутнього

Задзеленчав будильник… у мене, моїх колег. учнів. Тепер ранок у кожного починається з усмішки. Ми в майбутньому! А воно чудове. Швидким кроком поспішаю до шкільних воріт – здоровим бути модно…Моя іномарка відпочиває в багаторівневому гаражі (тепер це можу собі дозволити).

Роботи- прибиральники обстежують подвіря на предмет чистоти. Шкільні двері сканують учнів та вчителів. Сторонні не пройдуть. Зчитується інформація і посилається батькам через сигнал «дитина в школі». Наступна комп’ютерна рамка-двері сканує кожного на емоційний стан готовності до навчального процесу. На табло висвітлюються поради: «проговоріть свою проблему детектору довіри», «Вам треба поспілкуватися з людиною-психологом», «cкиньте напруження біля великої мультимедійної дошки-стіни широкого призначення».

Коридори-вітальні розділені на різні зони: зону відпочинку(тиха музика, зручні меблі) та активну. Хочеться пострибати,будь ласка Робот-веселун організовує ігри,вправи.

Неподалік автомати з соком, водою. Дзвоника нема. Блимання зеленого вогника сповіщає про початок уроку. Предметів небагато - тільки необхідні для розвитку, для загального світогляду і окремі за бажанням учнів та батьків.

Тож заглянемо на урок. Класна кімната оснащена за останніми досягненнями науки та техніки. Учитель –диригент цього освітнього середовища. У вчителя є помічник –консультант, який відповідає за презентації, необхідний підбір мультимедійних таблиць, створення комп’ютерних програм. Все з вказівки педагога. Встроєні камери транслюють урок кожного вчителя батькам, директору, меру міста – тим, хто має право доступу до освітнього процесу. Відкритих уроків нема – кожен відкритий. Управління освіти вже не потрібне. Контроль –це батьки і діти. Зошити зберігаються у шкільному музеї. Навчальний матеріал висвітлюється дітям, проходить фазу закріплення і засвоєння знань. У кінці уроку комп’ютерне оцінювання. Результати надсилаються батькам. Система комп’ютерного оцінювання – єдина система всіх навчальних закладів міста. Таким чином відстежуються кращі учні на кінець місяця, семестру, року. За результатами навчальних досягнень визначаються обдаровані діти в межах міста, області, держави. За кількістю талантів визначаються кращі школи, кращі педагоги. Олімпіадна тяганина –безповоротне минуле.

Велику годинну перерву чекають усі. Робот- годувальник доправляє на кожен поверх смачну гарячу їжу. Дитина натискає кнопку, бере пакунок з їжею. Сигнал поступає на картку батьків. Електронні кошти за обід зараховано.

Друга половина дня вільна від домашніх завдань. Це дає змогу відвідувати майстерню народних ремесел при школі: гончарство.ткацтво,вишивку…Після закінчення школи разом з атестатом видається посвідчення водія та посвідчення «Майстер народних ремесел». Витоки забувати не можна ні при яких новітніх технологіях.

Закінчились уроки. Діти виходять через рамку-двері. Батьки отримують сигнал. Учителі заходять до кабінету психологічного розвантаження...Можна поплавати в басейні..

Все… Пора додому. В руках легка сумочка..А колись….Завтра ранок знову осяє моя усмішка.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»