Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Туристичній похід "На гостини до Лісовичка"

Фізична культура

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

13.03.2021

119

6

0

Опис документу:
Діти дуже люблять влітку ходити в туристичні походи, за межи дитячого садочку, слухати співи птахів, милуватися природою. В нашому поході діти ходили у гості до Лісовичка. Перед походом вони вчилися правильно складати рюкзаки, вивчили правила поведінки у лісі для туристів. Під час подорожи діти виконували різні фізкультурні вправи, на галявині, під час відпочинку, грали в ігри. Коли підійшов час повертатися діти, за проханням Лісовичка, прибрали за собою сміття.Лісовик подякував дітей.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Туристичній похід «На гостини до лісовичка»

Середній вік

Мета:Популяризація фізкультури та спорту серед дошкільників засобами туризму. Удосконалювати навики ходьби, стрибків , вміння долати перешкоди. Сприяти розвитку в дітей швидкості, координації,рівноваги та витривалості. Виховувати у дітей наполегливість,впевненість при подоланні труднощів, почуття товаришування.

Обладнання та інвентар: 2 мотузки(10 м) між якими закріплені короткі,обручі,мотузкова драбина,м’яч, карта – маршрут, іграшка Лісовичок.

Попередня робота:ознайомити дітей з компасом, картою,з правилами поведінки в лісі, з правильністю складання речей у рюкзак.

До походу перевіряють зручність взуття,одяг, рюкзак.

Інструктор:Доброго ранку, діти. Вітаю всіх з початком нашого походу.

1,2,3,4,5 – час нам подорож почати

І цікаву, і незвичну, не просту – а туристичну

Раз пригода, два пригода

Ви готові до походу? Діти: Так

Інструктор(показує «Лісовичка») Я вітаю вас малята!

Зараз згадайте правила для пішоходів, ви ж будете йти біля дороги.

1.переходити дорогу у відведених місцях

2.йдемо притримуючись правої сторони

3.переходячи дорогу, спочатку потрібно подивитися наліво, а потім направо,переходити по пішохідному переходу.

Інструктор(до дітей): Що від сонця захистить? (капелюх)

Щоб в дорозі не блукати

Завжди треба, що брати? (карту – маршрут)

Хто таки туристи? ( Це люди , які люблять мандрувати, багато знають про рідний край, бережуть природу, допомагають їй)

Діти розглядають карту – маршрут, шикуються в дві колони і вирушають в дорогу.

В дорозі повторюють правила туриста: - Разом триматись

- Не штовхатись

- В біді допомагати

- Уважними бути завжди

Перехід до місця відпочинку 20 -30 хвилин

На галявині діти розкладають ковдри,рюкзаки.

І рух.

Обладнання : мотузкова драбина натягнута горизонтально.

Завдання : переступати через щаблі драбини.

Спосіб виконання:ВП стоячи правим (лівим) боком до обладнання , ноги нарізно, руки опущені. Переступати через щаблі драбини, високо піднімаючи коліна, просуваючись вперед; руки тримати довільно

Ускладнення: виконуючи завдання, руками тримати лямки рюкзака.

ІІ рух.«Лабіринт» між деревами та кущами.

Обладнання (ландшафт) - дерева (кущі), які ростуть в ряд.

Завдання : пройти «змійкою» між деревами ( кущами).

Спосіб виконання: ВП – стоячи правим (лівим) боком до дерев (кущів), ноги разом, руки опущені.

Проходити правим (лівим) боком між деревами (кущами).

ІІІ рух. «Болото»

Обладнання: 6 обручів (Відстань між ними 10-20 см)

Завдання: перейти «болото» по «купинах»

Спосіб виконання : ВП – стоячи обличчям до обладнання, ноги разом, руки опущені. Переступати (перестрибувати)з «купини» на «купину»

ІУ рух «Смуга перешкод»

Обладнання:2 довгі (10 м) мотузки між якими закріплені 3 короткі (80 см) на відстані 80 см одна від одної. Відстань від землі внизу 25 -30 см, вгорі 105 -110 см. Довгі мотузки натягнуті між деревами.

Завдання : пролізати в отворі між мотузками правим ( лівим ) боком.

Спосіб виконання : ВП - стоячи правим ( лівим ) боком до обладнання, ноги нарізно, руки опущені. Пролізаючи правим (лівим) боком, зробити широкий крок уперед, нахилитися , просунути вперед голову й тулуб, після цього – другу ногу; руки тримати довільно.

Ускладнення: виконуючи завдання, руками тримати лямки рюкзака.

Загальна гра: «Білка вибирає дупло»

Півгрупи дітей стають у різних місцях галявини. Вони зображують дерева. Решта – білки, яких на одну більш дерев. За командою білки розбігаються по галявині «гризуть горішки», шукають гриби та ягоди. Як тільки музика ( бубен) зупиняється вони біжать до «дерев». Білочка, яка залишилась без «дупла» говорить 1-2-3 , «білочки» міняються «дуплами» (місцями)

Малорухома гра «Згадай назву дерева» Діти стоять в колі. Ведучий стоїть в середині кола,кидає м’яч, дитина спіймав м’яч називає дерево і повертає м’яч назад.

Інструктор ( з іграшкою Лісовичка): Діти , а що треба зробити перед уходом з галявини? (Треба прибрати сміття, навести порядок)

«Лісовичок» дякує дітей і запрошує до себе у гости наступного разу.

Інструктор :1-2-3-4-5 час до дому вирушать!

Рух дітей до дитячого садочку.

Після походу можна запропонувати малюкам намалювати про свої враження о поході.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.