і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Трудове навчання (швейна справа), корекційна освіта.

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DH546864
За публікацію цієї методичної розробки Турчак Любов Василівна отримав(ла) свідоцтво №DH546864
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Блуза без коміра з рукавами Урок - презентація Розділ “ Практичне повторення ” - 8 клас Мета уроку: формувати вміння та навички по моделюванню деталей плечового виробу із застосуванням їх на практиці.

Слайд № 2

Нервово-психологічна підготовка до уроку * Гра «Перевертні». Із запропонованих складів утворити слова, які в тій чи іншій мірі відносяться до теми уроку. КА –ВУР, УР-ВАК, ЗА-БУЛ, КА-ТО, ТА-ЖЕ-МАН, МАН-ТА-ЖЕ.

Слайд № 3

* Актуалізація опорних знань та вмінь учнів Позначення Мірки Повна назва мірки Призначення мірки Друк Довжина рукава Обхват зап`ястя Для визначення довжини манжети Дв Для визначення довжини виробу Обхват руки Для визначення ширини рукава

Слайд № 4

Плечові вироби з рукавами *

Слайд № 5

Види рукавів а)“крильце” б)”ліхтарик” в)звужений до низу довгі рукави *

Слайд № 6

Міні-практикум: визначити види рукавів Модель 1 Модель 2- 3 Модель 3 Модель 4 - 5 *

Слайд № 7

Міні-практикум: визначити види рукавів Модель 1 Модель 2 Модель 3 Модель 4 Людмила Кисленко Український тиждень моди Осінь-зима 2011-2012 *

Слайд № 8

Поглибити знання про види плечових виробів з рукавами. Знати, що називається моделюванням, види моделювання. Уміти використовувати на практиці знання здобуті раніше ( виконувати моделювання рукавів блузи, вирізу горловини, (пройми рукавів, за потреби). 2

Слайд № 9

Мотивація навчальної діяльності Зрозуміти: в якій послідовності виконується моделювання деталей крою; Визначити: де на кресленні виробу необхідно зробити зміни; Сформулювати ідеальний кінцевий результат (ІКР). Дати відповідь на запитання: “Що нового я навчився на уроці?” *

Слайд № 10

Моделювання – це творчий процес створення нових моделей одягу. Моделювання є початковою стадією виготовлення одягу, під час якого враховується призначення одягу, фігура людини, колір, малюнок тканини та крій, як основний фасон одягу певної людини. Є два види моделювання: художнє та технічне. *

Слайд № 11

Види моделювання Художнє (творче) – створення первинного зразка, фасону, моделі. Займаються художники-модельєри; дизайнери одягу. Технічне – створення нових фасонів одягу за ескізами і малюнками із журналів мод. Займається – конструктов - модельєр *

Слайд № 12

Принципи моделювання Для кого? Для чого? Із чого? *

Слайд № 13

Зрозуміти: в якій послідовності виконується моделювання деталей крою; Визначити: де на кресленні виробу необхідно зробити зміни; *

Слайд № 14

Практична робота Завдання: моделювання блузи на основі креслення основи блузи. Послідовність виконання 1. З’ясуйте, з яких деталей складається виріб. 2. Які частини можна змінити ( продовжити, зменшити рукав, та його форму, змінити форму вирізу горловини, тощо). 3.Переведіть малюнок на чистий лист паперу та визначте де на кресленні необхідно зробити зміни. 4.Нанесіть допоміжні лінії змін на кресленні спинки, переду та рукаві виробу 5.Виріжте викрійку. Назва виробу Призначення Силует Покрій рукава Рекомендовані матеріали Кольорове сполучення Вік споживача *

Слайд № 15

Короткий рукав різноманітної форми а) рукав «ліхтарик» в) рукав «крильце» г)короткий рукав, звужений донизу. *

Слайд № 16

Перенесення нагрудної виточки в горловину *

Слайд № 17

Перенесення нагрудної виточки в пройму *

Слайд № 18

Перенесення нагрудної виточки в середину переду *

Слайд № 19

Практична робота Інформаційна база до практичної роботи *

Слайд № 20

Практична робота Інформаційна база до практичної роботи Лілія Пустовіт Український тиждень моди *

Слайд № 21

Підсумок уроку Оцініть результати роботи та проаналізуйте, чи досягли ви поставленої мети. Що не вдалося? Чому? Що потрібно зробити, щоб покращити результат? Де можна використовувати набуті знання та вміння? Чому б хотіли навчитись у подальшому? Перевір свої знання: 1.Що називається моделюванням? 2.Які є види моделювання? 3. Які є види рукавів залежно від способу з'єднання з проймою? 4. Назвіть види рукавів за формою. Домашнє завдання *

Слайд № 22

* Кросворд По горизонталі: Яка рослина має волокна схожі на вату? Синьоока рослина, із стебла якої отримують волокна? Деталь виробу, яка має лінію окату? Назвіть професію людини, яка виконує розкрій швейних виробів в ательє? Як називається деталь крою, яка в перекладі з французької означає «край (закварш ) рукава»?   По вертикалі, утвориться слово, назва виробу, який ми шиємо.

Слайд № 23

*             б а в о в н а                 л ь о н                     р у к а в                       з а к р і й н и к м а н ж е т а                

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Блуза без коміра з рукавами. 8 клас
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Трудове навчання
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7738
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    DH546864
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти