Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Трудове навчання (швейна справа), корекційна освіта.

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DH546864
За публікацію цієї методичної розробки Турчак Любов Василівна отримав(ла) свідоцтво №DH546864
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Блуза без коміра з рукавами Урок - презентація Розділ “ Практичне повторення ” - 8 клас Мета уроку: формувати вміння та навички по моделюванню дета...
Слайд № 1

Блуза без коміра з рукавами Урок - презентація Розділ “ Практичне повторення ” - 8 клас Мета уроку: формувати вміння та навички по моделюванню деталей плечового виробу із застосуванням їх на практиці.

Нервово-психологічна підготовка до уроку * Гра «Перевертні». Із запропонованих складів утворити слова, які в тій чи іншій мірі відносяться до теми ...
Слайд № 2

Нервово-психологічна підготовка до уроку * Гра «Перевертні». Із запропонованих складів утворити слова, які в тій чи іншій мірі відносяться до теми уроку. КА –ВУР, УР-ВАК, ЗА-БУЛ, КА-ТО, ТА-ЖЕ-МАН, МАН-ТА-ЖЕ.

* Актуалізація опорних знань та вмінь учнів Позначення Мірки Повна назва мірки Призначення мірки Друк Довжина рукава Обхват зап`ястя Для визначення...
Слайд № 3

* Актуалізація опорних знань та вмінь учнів Позначення Мірки Повна назва мірки Призначення мірки Друк Довжина рукава Обхват зап`ястя Для визначення довжини манжети Дв Для визначення довжини виробу Обхват руки Для визначення ширини рукава

Плечові вироби з рукавами *
Слайд № 4

Плечові вироби з рукавами *

Види рукавів а)“крильце” б)”ліхтарик” в)звужений до низу довгі рукави *
Слайд № 5

Види рукавів а)“крильце” б)”ліхтарик” в)звужений до низу довгі рукави *

Міні-практикум: визначити види рукавів Модель 1 Модель 2- 3 Модель 3 Модель 4 - 5 *
Слайд № 6

Міні-практикум: визначити види рукавів Модель 1 Модель 2- 3 Модель 3 Модель 4 - 5 *

Міні-практикум: визначити види рукавів Модель 1 Модель 2 Модель 3 Модель 4 Людмила Кисленко Український тиждень моди Осінь-зима 2011-2012 *
Слайд № 7

Міні-практикум: визначити види рукавів Модель 1 Модель 2 Модель 3 Модель 4 Людмила Кисленко Український тиждень моди Осінь-зима 2011-2012 *

Поглибити знання про види плечових виробів з рукавами. Знати, що називається моделюванням, види моделювання. Уміти використовувати на практиці знан...
Слайд № 8

Поглибити знання про види плечових виробів з рукавами. Знати, що називається моделюванням, види моделювання. Уміти використовувати на практиці знання здобуті раніше ( виконувати моделювання рукавів блузи, вирізу горловини, (пройми рукавів, за потреби). 2

Мотивація навчальної діяльності Зрозуміти: в якій послідовності виконується моделювання деталей крою; Визначити: де на кресленні виробу необхідно з...
Слайд № 9

Мотивація навчальної діяльності Зрозуміти: в якій послідовності виконується моделювання деталей крою; Визначити: де на кресленні виробу необхідно зробити зміни; Сформулювати ідеальний кінцевий результат (ІКР). Дати відповідь на запитання: “Що нового я навчився на уроці?” *

Моделювання – це творчий процес створення нових моделей одягу. Моделювання є початковою стадією виготовлення одягу, під час якого враховується приз...
Слайд № 10

Моделювання – це творчий процес створення нових моделей одягу. Моделювання є початковою стадією виготовлення одягу, під час якого враховується призначення одягу, фігура людини, колір, малюнок тканини та крій, як основний фасон одягу певної людини. Є два види моделювання: художнє та технічне. *

Види моделювання Художнє (творче) – створення первинного зразка, фасону, моделі. Займаються художники-модельєри; дизайнери одягу. Технічне – створе...
Слайд № 11

Види моделювання Художнє (творче) – створення первинного зразка, фасону, моделі. Займаються художники-модельєри; дизайнери одягу. Технічне – створення нових фасонів одягу за ескізами і малюнками із журналів мод. Займається – конструктов - модельєр *

Принципи моделювання Для кого? Для чого? Із чого? *
Слайд № 12

Принципи моделювання Для кого? Для чого? Із чого? *

Зрозуміти: в якій послідовності виконується моделювання деталей крою; Визначити: де на кресленні виробу необхідно зробити зміни; *
Слайд № 13

Зрозуміти: в якій послідовності виконується моделювання деталей крою; Визначити: де на кресленні виробу необхідно зробити зміни; *

Практична робота Завдання: моделювання блузи на основі креслення основи блузи. Послідовність виконання 1. З’ясуйте, з яких деталей складається вирі...
Слайд № 14

Практична робота Завдання: моделювання блузи на основі креслення основи блузи. Послідовність виконання 1. З’ясуйте, з яких деталей складається виріб. 2. Які частини можна змінити ( продовжити, зменшити рукав, та його форму, змінити форму вирізу горловини, тощо). 3.Переведіть малюнок на чистий лист паперу та визначте де на кресленні необхідно зробити зміни. 4.Нанесіть допоміжні лінії змін на кресленні спинки, переду та рукаві виробу 5.Виріжте викрійку. Назва виробу Призначення Силует Покрій рукава Рекомендовані матеріали Кольорове сполучення Вік споживача *

Короткий рукав різноманітної форми а) рукав «ліхтарик» в) рукав «крильце» г)короткий рукав, звужений донизу. *
Слайд № 15

Короткий рукав різноманітної форми а) рукав «ліхтарик» в) рукав «крильце» г)короткий рукав, звужений донизу. *

Перенесення нагрудної виточки в горловину *
Слайд № 16

Перенесення нагрудної виточки в горловину *

Перенесення нагрудної виточки в пройму *
Слайд № 17

Перенесення нагрудної виточки в пройму *

Перенесення нагрудної виточки в середину переду *
Слайд № 18

Перенесення нагрудної виточки в середину переду *

Практична робота Інформаційна база до практичної роботи *
Слайд № 19

Практична робота Інформаційна база до практичної роботи *

Практична робота Інформаційна база до практичної роботи Лілія Пустовіт Український тиждень моди *
Слайд № 20

Практична робота Інформаційна база до практичної роботи Лілія Пустовіт Український тиждень моди *

Підсумок уроку Оцініть результати роботи та проаналізуйте, чи досягли ви поставленої мети. Що не вдалося? Чому? Що потрібно зробити, щоб покращити ...
Слайд № 21

Підсумок уроку Оцініть результати роботи та проаналізуйте, чи досягли ви поставленої мети. Що не вдалося? Чому? Що потрібно зробити, щоб покращити результат? Де можна використовувати набуті знання та вміння? Чому б хотіли навчитись у подальшому? Перевір свої знання: 1.Що називається моделюванням? 2.Які є види моделювання? 3. Які є види рукавів залежно від способу з'єднання з проймою? 4. Назвіть види рукавів за формою. Домашнє завдання *

* Кросворд По горизонталі: Яка рослина має волокна схожі на вату? Синьоока рослина, із стебла якої отримують волокна? Деталь виробу, яка має лінію ...
Слайд № 22

* Кросворд По горизонталі: Яка рослина має волокна схожі на вату? Синьоока рослина, із стебла якої отримують волокна? Деталь виробу, яка має лінію окату? Назвіть професію людини, яка виконує розкрій швейних виробів в ательє? Як називається деталь крою, яка в перекладі з французької означає «край (закварш ) рукава»?   По вертикалі, утвориться слово, назва виробу, який ми шиємо.

*             б а в о в н а                 л ь о н                     р у к а в                       з а к р і й н и к м а н ж е т а            ...
Слайд № 23

*             б а в о в н а                 л ь о н                     р у к а в                       з а к р і й н и к м а н ж е т а                

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Блуза без коміра з рукавами. 8 клас
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Трудове навчання
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7779
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    DH546864
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DH546864
За публікацію цієї методичної розробки Турчак Любов Василівна отримав(ла) свідоцтво №DH546864
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти