Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Цивільний захист у закладах освіти: складаємо мобілізаційний план
»
Взяти участь Всі події

Тренувальний диктант з української літератури

Українська література

Для кого: 11 Клас

14.01.2020

3049

3

0

Опис документу:
Матеріал методичної розробкимістить питання та відповіді; розрахована на використання вчителями-предметниками та батьками для перевірки засвоєння учнями знань з української літератури та для підготовки до ЗНО.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тренувальний диктант

1.Рядки Юрія Іздрика

«Ніч така місячна/ зоряна ясная/ видно,хоч голки збирай /зоряні війни /здаються невчасними/ вчасним здається рай…»

ілюструють пародійну гру з чужими текстами, характерну...

А романтизму Б неоромантизму В імпресіонізму

Г неоклассицизму Д постмодернізму

2. В уривку «За царського режиму, як свідчать дореволюційні рибалки-письменники, сом важив до чотирьохсот кілограмів, ковтав собак і ведмедів. Можливо, що з розвитком рибальства ...

А алегорія

Б паралелізм

В гіпербола

Г порівняння

Д персоніфікація

3. Образ юного Тичини, який «животворив душею давній міт / І “Плуга” вів у сонячні комуни»є у творі

А «Київ – традиція»

Б «Стилет чи стилос?»

В «Страшні слова, коли вони мовчать»

Г «Як добре те, що смерті не боюсь я»

Д «О слово рідне! Орле скутий!..»

4.Уривок «I варивши обiд, i подававши на стiл, Маруся заливалася слiзоньками, вiдгадувавши, певно, що востаннє бачить свого Василечка» містить пестливу лексику, має співчутливий тон розповіді, що характерно для

А символізму

Б реалізму

В експресіонізму

Г сентименталізму

Д неоромантизму

5.Думка про те, що «малорос – це тип національно-дефективний, скалічений психічно, духовно, а – у наслідках, часом – і расово», є доречною для характеристики

А Грицька Бобренка

Б Чіпки Варениченка

В Григорія Многогрішного

Г Сави Федорчука

Д Мини Мазайла

6.У рядках «Так ніхто не кохав. Через тисячі літ лиш приходить подібне кохання…» провідним художнім засобом є

А алегорія Б анафора В гіпербола Г порівняння Д паралелізм

7. Установіть відповідність: ім’я митця - висловлювання про нього.

1–Б, 2–А, 3–Г, 4–Д

1 Михайло Коцюбинський

А «Десять років усього письменницького стажу – десяток п’єс, що з них майже кожна була не тільки вдалим матеріалом для блискучих, з видатним успіхом у глядача спектаклів, але й стала – теж майже кожна – певним етапом у розвитку мистецтва…»

2 Микола Куліш

Б «Він любив сонце. Сонце і море – цю незвичайну симфонію барв і звуків. Не раз називав себе “сонцепоклонником”… Нюанси зелені й неба асоціюються в нього з людськими переживаннями…»

3 Олександр Довженко

В «Творча спадщина його порівняно невелика. Проте не обсягом, а змістом, майстерністю написаного, місткістю художньої деталі, уболіванням за понівечені життя й душі він заслужив право зватися яскравим представником прозаїків- “шістдесятників”…»

4 Микола Хвильовий

”…» Г «Захоплення характерами своїх батька й матері, красою придеснянської природи дає нам один з ключів розгадки того, як проходило формування майбутнього письменника, громадського діяча, мислителя й кіномитця…»

Д «Герої його новел постають не переможцямизавойовниками, не будівничими світлого майбутнього, а швидше жертвами тієї бійні, у вир якої потрапили цілком свідомо й добровільно…»

8. Ніч у сніговій завії
крутиться довкола стріх.
У долоні у Марії
місяць — золотий горіх.

У рядку НЕМАЄ

А персоніфікації

Б епітету

В метафори

Г тавтології

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.