і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Тренувальні вправи. Повторення теми, підготовка до контрольної роботи

Опис презентації окремими слайдами:
Тренувальні вправи. Повторення теми, підготовка до контрольної роботи
Слайд № 1

Тренувальні вправи. Повторення теми, підготовка до контрольної роботи

«Унікум» Унікальні Незвичайні Інтелектуальні Комунікативні Універсальні Мовознавці
Слайд № 2

«Унікум» Унікальні Незвичайні Інтелектуальні Комунікативні Універсальні Мовознавці

Пам’ятка – інструктаж « Правила проведення КВК» Уміти працювати в команді з девізом « Один за всіх, всі за одного». Спочатку добре подумати, а поті...
Слайд № 3

Пам’ятка – інструктаж « Правила проведення КВК» Уміти працювати в команді з девізом « Один за всіх, всі за одного». Спочатку добре подумати, а потім чітко й лаконічно відповідати . Переможцем стає команда, у якої найбільша кількість балів.

Наші предки Ми (у, в) країнці. А нашими предками були слов’яни. Жили вони спочатку (у, в) лісах, полювали на звірів, ловили (у, в) озерах рибу. Пот...
Слайд № 4

Наші предки Ми (у, в) країнці. А нашими предками були слов’яни. Жили вони спочатку (у, в) лісах, полювали на звірів, ловили (у, в) озерах рибу. Потім стали розводити худобу, вирощували хліб. Навчилися (у, в) сяких ремесел. Слов’яни вірили (у, в) багатьох богів. Вірили наші предки, що існують нечисті сили: лісовики, домовики, русалки. Слов’яни ділилися на окремі племена. Біля Києва жили поляни, а далі назад — древляни. Кожне плем’я мало свої землі (і, й) свого князя. Пізніше слов’янські племена згуртувались навколо Києва (і, й) утворили свою державу — Київську Русь. (За М. Грушевським)

«Майстер пера» І. Перемога, безпека, дорога, пастух. ІІ. Бідолаха, берізка, увага, книга.
Слайд № 5

«Майстер пера» І. Перемога, безпека, дорога, пастух. ІІ. Бідолаха, берізка, увага, книга.

« Розумне перо» І. Мудрість – найлегша ноша в ( дорога). На ( підлога) пшениця не зійде. ІІ. Що на умі, те й на ( язик ). Хліб у ( дорога) не затяж...
Слайд № 6

« Розумне перо» І. Мудрість – найлегша ноша в ( дорога). На ( підлога) пшениця не зійде. ІІ. Що на умі, те й на ( язик ). Хліб у ( дорога) не затяжить.

« В гостях у казкових героїв» Хто, кругленький і смачненький, Із віконця скік та скік, Втік від Баби і від Діда До Лисички на язик? Це не Зайчик і ...
Слайд № 7

« В гостях у казкових героїв» Хто, кругленький і смачненький, Із віконця скік та скік, Втік від Баби і від Діда До Лисички на язик? Це не Зайчик і не Котик, Не Бичок, не Сірий Вовк, Це веселий, хвалькуватий, Невгамовний …

Старенька бабуся у лісі жила, Гостинці для неї онучка несла. Хто дівчинку цю по дорозі зустрів? Як казка ця зветься? Хто б відповів?
Слайд № 8

Старенька бабуся у лісі жила, Гостинці для неї онучка несла. Хто дівчинку цю по дорозі зустрів? Як казка ця зветься? Хто б відповів?

В’ється річка невеличка, Й хлопчик у човні сидить, З берега матуся кличе, Щоб обідом пригостить. І вгадать цього героя Справа зовсім не складна. Ка...
Слайд № 9

В’ється річка невеличка, Й хлопчик у човні сидить, З берега матуся кличе, Щоб обідом пригостить. І вгадать цього героя Справа зовсім не складна. Казка ця усім відома, Про … вона.

Сумує бабуся і плаче, Дідусь витирає сльозу, А курочка кудкудаче: «Я вам золоте принесу».
Слайд № 10

Сумує бабуся і плаче, Дідусь витирає сльозу, А курочка кудкудаче: «Я вам золоте принесу».

Фізкультхвилинка Курін…, степ…, сіл…, кров…, українець…, мудрец…, сот…ня, ніч…, кобзар…, олен…, насип…, сяд…, балкон…чик, тін…, сім…, мен…ший, пере...
Слайд № 11

Фізкультхвилинка Курін…, степ…, сіл…, кров…, українець…, мудрец…, сот…ня, ніч…, кобзар…, олен…, насип…, сяд…, балкон…чик, тін…, сім…, мен…ший, перец…, перевір

«Орфографічна хвилинка» І. Українс…кий, яблун…ці, л…одяний, відчуваєт…ся, Хар…ків, різ…блений, близ…кість, він…чати, хатин…ці, утр…ох, ллєт…ся, зоз...
Слайд № 12

«Орфографічна хвилинка» І. Українс…кий, яблун…ці, л…одяний, відчуваєт…ся, Хар…ків, різ…блений, близ…кість, він…чати, хатин…ці, утр…ох, ллєт…ся, зозул…ці. ІІ. Голубон…ці, радомишл…с…кий, наріж…те, нен…ці, бояз…кий, камін…чик, галуз…ці, селянс…кий, переллєт…ся, перевір…те, перелаз…мо, с…омий.

« Квітка-загадка» заповнити пелюстки квітки словами, що закінчуються на Ь
Слайд № 13

« Квітка-загадка» заповнити пелюстки квітки словами, що закінчуються на Ь

«Алфавітний лабіринт» І. Виписати слова з апострофом, розташуйте за абеткою ІІ. Виписати слова без апострофа, розташуйте їх за абеткою Моркв…яний, ...
Слайд № 14

«Алфавітний лабіринт» І. Виписати слова з апострофом, розташуйте за абеткою ІІ. Виписати слова без апострофа, розташуйте їх за абеткою Моркв…яний, мавп…ячий, арф…яр, духм…яний, пір…їна, хлоп…ята, р…юмсати, від…їхати, медв…яний, слов…яни, р…ятувальник, роз…яснити, гр…ядка, міжгір…я,бур…я, бур…ян, узгір…я, р…юкзак.

«Фонетична загадка» 1-й звук – приголосний глухий, його пара – / з /. 2-й звук – голосний ненаголошений, шукайте його у слові батьківський. 3-й зву...
Слайд № 15

«Фонетична загадка» 1-й звук – приголосний глухий, його пара – / з /. 2-й звук – голосний ненаголошений, шукайте його у слові батьківський. 3-й звук – приголосний дзвінкий, не має пари, можна знайти його у слові мати. 4-й звук – приголосний дзвінкий, він завжди м’який. 5-й звук – голосний наголошений, у алфавіті позначається першою літерою.

- Що найбільше вам сподобалося на уроці? - Виконання яких завдань викликало труднощі? - Над чим варто ще попрацювати?
Слайд № 16

- Що найбільше вам сподобалося на уроці? - Виконання яких завдань викликало труднощі? - Над чим варто ще попрацювати?

Домашнє завдання - Обов’язково: підготовка до контрольної роботи - § 40-44 - За бажанням: «Мить творчості» - скласти висловлювання на тему «Шкільна...
Слайд № 17

Домашнє завдання - Обов’язково: підготовка до контрольної роботи - § 40-44 - За бажанням: «Мить творчості» - скласти висловлювання на тему «Шкільна сім’я», використовуючи слова з Ь, апострофом.

Слайд № 18

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Матеріали до уроку
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    5938
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    DE536145
  • Вподобань
    0
Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти