і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
Предмети »

Тренувальні вправи. Повторення теми, підготовка до контрольної роботи

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
640 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DE536145
За публікацію цієї методичної розробки Бугай Любов Іванівна отримав(ла) свідоцтво №DE536145
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Тренувальні вправи. Повторення теми, підготовка до контрольної роботи

Слайд № 2

«Унікум» Унікальні Незвичайні Інтелектуальні Комунікативні Універсальні Мовознавці

Слайд № 3

Пам’ятка – інструктаж « Правила проведення КВК» Уміти працювати в команді з девізом « Один за всіх, всі за одного». Спочатку добре подумати, а потім чітко й лаконічно відповідати . Переможцем стає команда, у якої найбільша кількість балів.

Слайд № 4

Наші предки Ми (у, в) країнці. А нашими предками були слов’яни. Жили вони спочатку (у, в) лісах, полювали на звірів, ловили (у, в) озерах рибу. Потім стали розводити худобу, вирощували хліб. Навчилися (у, в) сяких ремесел. Слов’яни вірили (у, в) багатьох богів. Вірили наші предки, що існують нечисті сили: лісовики, домовики, русалки. Слов’яни ділилися на окремі племена. Біля Києва жили поляни, а далі назад — древляни. Кожне плем’я мало свої землі (і, й) свого князя. Пізніше слов’янські племена згуртувались навколо Києва (і, й) утворили свою державу — Київську Русь. (За М. Грушевським)

Слайд № 5

«Майстер пера» І. Перемога, безпека, дорога, пастух. ІІ. Бідолаха, берізка, увага, книга.

Слайд № 6

« Розумне перо» І. Мудрість – найлегша ноша в ( дорога). На ( підлога) пшениця не зійде. ІІ. Що на умі, те й на ( язик ). Хліб у ( дорога) не затяжить.

Слайд № 7

« В гостях у казкових героїв» Хто, кругленький і смачненький, Із віконця скік та скік, Втік від Баби і від Діда До Лисички на язик? Це не Зайчик і не Котик, Не Бичок, не Сірий Вовк, Це веселий, хвалькуватий, Невгамовний …

Слайд № 8

Старенька бабуся у лісі жила, Гостинці для неї онучка несла. Хто дівчинку цю по дорозі зустрів? Як казка ця зветься? Хто б відповів?

Слайд № 9

В’ється річка невеличка, Й хлопчик у човні сидить, З берега матуся кличе, Щоб обідом пригостить. І вгадать цього героя Справа зовсім не складна. Казка ця усім відома, Про … вона.

Слайд № 10

Сумує бабуся і плаче, Дідусь витирає сльозу, А курочка кудкудаче: «Я вам золоте принесу».

Слайд № 11

Фізкультхвилинка Курін…, степ…, сіл…, кров…, українець…, мудрец…, сот…ня, ніч…, кобзар…, олен…, насип…, сяд…, балкон…чик, тін…, сім…, мен…ший, перец…, перевір

Слайд № 12

«Орфографічна хвилинка» І. Українс…кий, яблун…ці, л…одяний, відчуваєт…ся, Хар…ків, різ…блений, близ…кість, він…чати, хатин…ці, утр…ох, ллєт…ся, зозул…ці. ІІ. Голубон…ці, радомишл…с…кий, наріж…те, нен…ці, бояз…кий, камін…чик, галуз…ці, селянс…кий, переллєт…ся, перевір…те, перелаз…мо, с…омий.

Слайд № 13

« Квітка-загадка» заповнити пелюстки квітки словами, що закінчуються на Ь

Слайд № 14

«Алфавітний лабіринт» І. Виписати слова з апострофом, розташуйте за абеткою ІІ. Виписати слова без апострофа, розташуйте їх за абеткою Моркв…яний, мавп…ячий, арф…яр, духм…яний, пір…їна, хлоп…ята, р…юмсати, від…їхати, медв…яний, слов…яни, р…ятувальник, роз…яснити, гр…ядка, міжгір…я,бур…я, бур…ян, узгір…я, р…юкзак.

Слайд № 15

«Фонетична загадка» 1-й звук – приголосний глухий, його пара – / з /. 2-й звук – голосний ненаголошений, шукайте його у слові батьківський. 3-й звук – приголосний дзвінкий, не має пари, можна знайти його у слові мати. 4-й звук – приголосний дзвінкий, він завжди м’який. 5-й звук – голосний наголошений, у алфавіті позначається першою літерою.

Слайд № 16

- Що найбільше вам сподобалося на уроці? - Виконання яких завдань викликало труднощі? - Над чим варто ще попрацювати?

Слайд № 17

Домашнє завдання - Обов’язково: підготовка до контрольної роботи - § 40-44 - За бажанням: «Мить творчості» - скласти висловлювання на тему «Шкільна сім’я», використовуючи слова з Ь, апострофом.

Слайд № 18

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Матеріали до уроку
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    5750
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    DE536145
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
460 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DE536145
За публікацію цієї методичної розробки Бугай Любов Іванівна отримав(ла) свідоцтво №DE536145
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти