Тренувальні вправи на повторення з української мови. 2 клас

Опис документу:
Тренувальні вправи на повторення матеріалу з української мови. Матеріал може бути використаний і під час дистанційної роботи. 2 клас. Підібрала завдання на різні теми. Стане в нагоді вчителям, батькам.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тренувальні вправи на повторення матеріалу з української мови 2 клас
Слайд № 1

Тренувальні вправи на повторення матеріалу з української мови 2 клас

Прочитай. Запиши спочатку односкладові, потім — двоскладові, і, нарешті, — трискладові слова. Березень, малина, берег, зимовий, аґрус, ґедзь, м’ята...
Слайд № 2

Прочитай. Запиши спочатку односкладові, потім — двоскладові, і, нарешті, — трискладові слова. Березень, малина, берег, зимовий, аґрус, ґедзь, м’ята, армія, затишок, нуль, темп, човен, шерсть, яструб, яма. Які слова не можна переносити? Зроби звуко-буквений аналіз слів ґедзь, яма.

Підкресли слова, які не можна переносити з рядка в рядок. Сир, дарує, ялина, юнак,сіль,читає, клас, льон, їжа, район, пір’я, джміль, гілля, Яна. - ...
Слайд № 3

Підкресли слова, які не можна переносити з рядка в рядок. Сир, дарує, ялина, юнак,сіль,читає, клас, льон, їжа, район, пір’я, джміль, гілля, Яна. - Склади і запиши з цими словами 2 речення.  Зроби звуко-буквений аналіз слова пір’я

Спиши речення Мама заварила Мар’янці чай з м’ятою. Хлоп’ята напилися з джерела прохолодної води. Бабуся зв’язала Дем’яну теплі рукавички. У речення...
Слайд № 4

Спиши речення Мама заварила Мар’янці чай з м’ятою. Хлоп’ята напилися з джерела прохолодної води. Бабуся зв’язала Дем’яну теплі рукавички. У реченнях підкресли слова з апострофом. Пригадай правило написання апострофа.

Розподіліть слова в дві колонки, вставивши на місці пропущених літер буквосполучення йо, ьо. С...мий, ра...н, бо...вий, бад...рий, мал...вничий, си...
Слайд № 5

Розподіліть слова в дві колонки, вставивши на місці пропущених літер буквосполучення йо, ьо. С...мий, ра...н, бо...вий, бад...рий, мал...вничий, син...го, під...м, га...к, зна...мий, л...довик, сер...зний, прац...витий, дз...бик, сл...зи, с...годні. Склади розповідне, питальне та спонукальне речення з словами (на вибір)

Спиши опис берізки. Підкресли іменники. Берізка   На узліссі виросла кучерява берізка. Стовбур у неї прямий, стрункий. Він біліє, наче сніг.   В рі...
Слайд № 6

Спиши опис берізки. Підкресли іменники. Берізка   На узліссі виросла кучерява берізка. Стовбур у неї прямий, стрункий. Він біліє, наче сніг.   В різні боки розкинула красуня свої зелені коси. Вони гойдаються від найменшого подиху вітру.   Яка краса!

Прочитайте слова, назви професій, переставивши літери. Запиши назви професій , які закінчуються на – кар. капер (пекар) рефмер карупер нержеін есля...
Слайд № 7

Прочитайте слова, назви професій, переставивши літери. Запиши назви професій , які закінчуються на – кар. капер (пекар) рефмер карупер нержеін еслятр алямр ухарк іаклр

До поданих слів добери замість крапок власні іменники. Зразок: поет Тарас Шевченко, артист … країна … місто … село … річка … - Склади і запиши рече...
Слайд № 8

До поданих слів добери замість крапок власні іменники. Зразок: поет Тарас Шевченко, артист … країна … місто … село … річка … - Склади і запиши речення з власними іменниками (на вибір).

До кожного слова добери його ознаку. Дуб (який?) … голуб (який?) … липка (яка?) … білка (яка?) … яблуко (яке?) … пенал (який?) … жабка (яка?) … піс...
Слайд № 9

До кожного слова добери його ознаку. Дуб (який?) … голуб (який?) … липка (яка?) … білка (яка?) … яблуко (яке?) … пенал (який?) … жабка (яка?) … пісня (яка?). - Які слова відповідають на питання хто?, а які на питання що?

Утвори і запиши нові слова за зразком. Риба — риб’ячий; олово — трава — камінь — дерево – солома – - Склади розповідне, питальне і спонукальне рече...
Слайд № 10

Утвори і запиши нові слова за зразком. Риба — риб’ячий; олово — трава — камінь — дерево – солома – - Склади розповідне, питальне і спонукальне речення з утвореними словами.

Спиши текст. Підкресли дієслова. Ластівка   Весною з теплих країв повернулися ластівки. Вони дружно почали ліпити хатку під дахом.   У затишному гн...
Слайд № 11

Спиши текст. Підкресли дієслова. Ластівка   Весною з теплих країв повернулися ластівки. Вони дружно почали ліпити хатку під дахом.   У затишному гніздечку з’явились ластів’ята. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.

Прочитай текст. Випиши слова — назви дій. Спить зимовий ліс. Скуті холодом, застигли могутні дуби. Липи і верби розкинули своє тонке гілля. Воно ст...
Слайд № 12

Прочитай текст. Випиши слова — назви дій. Спить зимовий ліс. Скуті холодом, застигли могутні дуби. Липи і верби розкинули своє тонке гілля. Воно стало схоже на металеві дротинки. Тремтять ніжні берізки від холоду. - Склади усно текст про весняний ліс.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00