Мета:
Поглибити знання педагогів з питання екологічного розвитку учнів. Сформувати творчий підхід до підбору форм, методів та прийомів реалізації завдань екологічного виховання в усіх сферах життєдіяльності дітей.
Розвивати мовлення, уяву, вміння працювати в команді.
Закріплювати знання вчителів про завдання, форми, методи та прийоми роботи з дітьми з екологічного виховання.
Обладнання: картинки хмаринок, квітів, дерев, правила роботи в групі, розшифровка мови квітів та кольору квітів, презентація про сучасні підходи до екологічної освіти учнів, завдання для вправи «Дайте оцінку», дитячі малюнки, аркуші паперу, фломастери, олівці
Хід роботи
І. Вступна частина (організаційний момент)
Розподіл на 3 групи
Заходячи до кабінету, учасники витягують хмаринки, квітки або дерева і сідають у відповідну групу
Пригадування правил проведення тренінгу і роботи в тренінговій групі
Мета: підтримання демократичної дисципліни.
Прийняття правил групи
Для того, щоб робота нашої групи була активною і ефективною
пропоную дотримуватись таких правил:
Кожна думка має право на існування.
Активність всіх членів групи.
Дотримання регламенту.
Критикувати висловлювання, а не людину.
Доброзичливе відношення всіх учасників