Тренінгова гра «Я бачу людину. Я обираю життя».

Опис документу:
Формування почуття особистої гідності, впевненості у собі; розвиток навичок спілкування, співробітництва та взаємодопомоги, ввічливості, ініціативності; формування вмінь дітей співпрацювати у групах, узгоджувати свої дії з діями інших гравців; викликання позитивного емоційного стану, радісних переживань, задоволення від виконання ігрових правил

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тренінгова гра «Я бачу людину. Я обираю життя».

Мета: формування почуття особистої гідності, впевненості у собі; розвиток навичок спілкування, співробітництва та взаємодопомоги, ввічливості, ініціативності; формування вмінь дітей співпрацювати у групах, узгоджувати свої дії з діями інших гравців; викликання позитивного емоційного стану, радісних переживань, задоволення від виконання ігрових правил.

I.Організація гри.

Сьогодні ми візьмемо участь у грі «Я бачу Людину».

Для цього ви повинні бути активними, уважними, дружними і дисциплінованими. Готові до гри чи ні?

  1. Мотивація ігрової діяльності.

1. Постановка проблеми.

- Покажіть, як ви вмієте працювати разом. Обговоріть в групах та

визначте своє ставлення до запитання:

«Хто найважливіша людина на Землі?»

У вас може бути не одна, а декілька відповідей. Даю вам 1 хвилину для обговорення.

2.Вирішення проблеми.

Я почула багато відповідей. І мені важко визначити, яка з них найточніша, бо всі вони правильні. Вирішити цю проблему нам допоможе « Чарівна скриня». Ось вона. Зараз кожен, кого я викликатиму, загляне у скриньку і побачить найважливішу людину на Землі.

Тільки домовимось: бажаючі піднімають мовчки руки, не встаючи з місця. Це буде одним з правил нашої гри. Поки всі по черзі не заглянуть туди, не можна розкривати «секрет».

Так хто ж найважливіша людина на Землі? ( Я, я, я, я....)

А якщо скласти всі відповіді, отримаємо ось таку формулу. Прочитаємо її разом!

Я+ТИ=МИ

Ось ми і дізналися, що найважливішою людиною на Землі може бути кожен.

3.Повідомлення учнів.

Я 1) Усі люди народжуються вільними і рівними.

- 2)Усі мають однакові права та гідність.

Л 3) Усі наділені розумом і мають ставитись одне до

одного, як брати і сестри.

Ю 4) 10 грудня 1948 року Генеральна Асамблея ООН

прийняла «Декларацію прав людини» з метою підтри

мувати мир в усьому світі, сприяти поліпшенню життя

людей, заохочувати повагу до прав людини.

Д 5 ) Декларація містить 30 статей.

И 6) Стаття 1. Всі люди народжуються рівними і вільними

у своїй гідності і правах.Вони наділені розумом і совіс

тю і повинні ставитись одне до одного у дусі братерств

Н 7) «Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізня від мавпи й звіра».

А 8) А зараз хором прочитаємо речення, складене з окремих літер.

Я повертаюся до назви нашої гри « Я бачу Людину». А як кожен з вас розуміє вислів «бачити людину»? Бажаючі висловити свою думку піднімайте руку, давайте відповідь голосно й чітко у Чарівний мікрофон. (знати людину, розуміти людину, співчувати людині, приходити на допомогу у скрутну годину, розуміти внутрішній стан людини, розуміти людину серцем, розуміти людину по очах; знати, що хоче людина у даний час, вміти спілкуватись, вміти слухати людину й поважати її думки.)

Молодці, дякую за ваші відповіді.

ІІІ.Ігрова діяльність учнів. Робота у групах.

1.Розшифруйте, будь ласка , слова.

т Ж и я т (життя)

а р у ь л т у К (культура)

в н я о н х а В и (виховання)

Спробуйте скласти речення з цима словами, пов'язавши їх з темою сьогоднішнього заняття.

( Справжня людина повинна прожити достойне життя. Кожна людина повинна бути культурною та вихованою.)

Здавна в різних країнах світу встановлювалися певні правила , норми, вимоги до поведінки людини в певних умовах. Імператори і філософи, королі і поети, вожді племен, актори виголошували, оспівували моральну, етичну поведінку і карали, висміювали за порушення писаних правил поведінки.

Ще за часів Київської Русі в «Поученії синам» Володимира Мономаха було закладено такі етичні норми, як добро, працелюбність, чемне ставлення до старших, сміливість. Ніжність, рішучість, сором'язливість, віра. З такими якостями хотів бачити своїх синів Володимир Мономах.

2. Гра «Пізнай себе».

Зараз я вам пропоную проаналізувати свою поведінку. Подивіться на коло, яке лежить у вас на парті. Уявіть себе у центрі кола. Розкладіть картки з рисами характеру навколо себе. Якщо риса часто у тебе проявляється, то поклади її близько, якщо риса проявляється не часто, то поклади далі, а якщо у тебе немає в характері таких рис, то покласти слід за межи кола. У вас є по дві вільні картки.На них можете записати особливу позитивну рису свого характеру і ту рису, якої вам хотілося б позбавитись.

Проаналізуйте свій вибір.

Агресивність

Охайність

активність

стриманість

байдужість

вдячність

ввічливість

надійність

вірність

вихованість

грубість

делікатність

доброта

жадібність

жорстокість

Дружелюб-

ність

Турботли-

вість

Дисципліно-

ваність

скромність

сміливість

Співчутли-

вість

Справедли-

вість

Працьови-

тість

чесність

Безвідпові-

дальний

  • Яких рис вам хотілося б позбавитись? Що для цього необхідно робити?

  • Які якості в собі хотілося б розвинути? Що для цього слід робити?

Чи станете ви особистістю, залежить від вас самих.Чим раніше ви зробите рішучий крок до проектування власної долі, тим швидше визначите, ким і яким бажаєте стати. Звичайно, зі зміною рівня освіченості, обставин багато чого буде змінюватися. Молода людина може сама вирішити, які риси характеру і моралі вона хоче виховати в собі. Для цього потрібно враховувати життєвий досвід (власний і з оточення), літературні твори, правила поведінки. Від того, яким ви себе зробите буде залежити і ваше життя.

3.Вправа—гра «Я обираю життя»

Визначте, яке життя ви хотіли б обрати. Можете внести свої пропозиції на місці знаків питань.

Цілеспрямоване радісне складне бездіяльне

? достойнее багатогранне нецікаве

цікаве Я ОБИРАЮ ЖИТТЯ монотонне

щасливе скрутне благородне сонячне

повноцінне пасивне чесне світле ?

-Поясніть свій вибір.

Я сподіваюся, що ваші очікування здійсняться. Ми вчилися сьогодні бачити й розуміти одне одного, обирати свій життєвий шлях.А зараз давайте порадіємо тому, що є в нас.

4.Гра-вірш «Добре те, що сонце світить!»

Добре те, що сонце світить!

Добре те, що вітер віє!

Добре, що зелений ліс

Разом з нами ріс і ріс!

Добре те, що в нашій річці,

Синя, не брудна вода!

І мене матуся рідна

Після школи зустріча.

Добре гратися надворі,

Добре вчитися у школі,

Книжку відкривать нову!

Добре те, що я живу!

IY.Підсумок заняття.

Наше заняття закінчується. Дякую всім за увагу, активність, взаємопідтримку. Гадаю, що сьогоднішня зустріч була для кожного з вас і приємною , і корисною.

Гра «Спасибі за чудовий день»

Встаньте всі в коло, а один у центр. Другий підходить до того хто в центрі, потискує руку та каже : «Спасибі за чудовий день». Обидва залишаються у центрі, тримаясь за руки. Потім підходить третій учень, бере за вільну руку першого чи другого, потискує її та каже: «Спасибі за чудовий день». Таким чином група в центрі постійно збільшується, всі тримаються за руки. Коли підходить останній, замикається коло і всі мовчки міцно стискають три рази руки.

Кіровоградська загальноосвітня школа I ступеня «Мрія»

Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області

Психологічна гра- тренінг «Я бачу людину. Я обираю життя».

Підготувала

практичний психолог

Долматова Д.Т.

Кіровоград 2016

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн