! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Тренінг «Вчимося бути лідерами»

Опис документу:
Тренінг для старшокласників для розвитку лідерських якостей. Мета: ознайомити учасників з регламентом, налаштувати на активну творчу роботу; показати важливі якості для лідера, визначити поняття „лідер”, „лідерство”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тренінг «Вчимося бути лідерами»

Місце проведення : ЦДЮТ «Дивосвіт»

Покровський район

Дата проведення :24.10.2018

Лідерство - це мистецтво, якого вчаться

і яке застосовують дуже обережно

Мета: ознайомити учасників з регламентом, налаштувати на активну творчу роботу; показати важливі якості для лідера, визначити поняття „лідер”, „лідерство”.

Час: 1год. 20 хв.

1.1. Вправа «Знайомство»

Мета: організувати знайомство учасників тренінгу для створення комфортної емоційної атмосфери, сприятливої результативній спільній роботі в групі.

Час -10 хв.

Хід вправи

Запропонувати кожному учаснику назвати себе, район, школу,клас та продовжити фразу «Я вважаю себе лідером тому,що…»

Далі тренер просить кожного учасника (по колу) протягом 1 хвилини прокоментувати себе особисто.

1.2. Вправа «Зернятка»

Мета: сформулювати очікування учасників, визначити основні напрямки в подальшій роботі тренінгу.

Час-5 хв.

Хід вправи

Тренер пропонує кожному учаснику групи написати на листках у вигляді зернят те, що він очікує від тренінгу. Далі на фліп-чарті вивішує лист паперу на якому в нижній частині, схематично зображено грунт. Кожному учаснику пропонується „посадити” своє „зернятко- очікування” в „землю”. В кінці тренінгу буде визначено чи проросло зернятко і, якщо „так”, то наскільки виправдались очікування учасників.

1.3. Вправа «Правила»

Мета: показати важливість розробки і дотримання окремих правил за якими відбувається взаємодія, як в групі людей так і в суспільстві; прийняти правила, які забезпечують результативність роботи групи.

Час - 5хв.

Хід вправи

1.Вироблення правил спільної роботи в мікрогрупах.

Приклади правил

1. Слухати один одного і чути.

2. Бути лаконічним, говорити лише по темі.

3. Бути толерантним, терпимим.

4. Обговорювати проблему, а не людину.

5. Бути доброзичливим, посміхатися, зберігати почуття гумору.

6. Не запізнюватись на заняття. Дотримуватись регламенту роботи.

7. Працювати в групі від початку до кінця.

8. Виконувати прийняті правила.

1.4. Вправа «30 квадратів»

Мета: продемонструвати учасникам необхідність розвивати в собі вміння і навики «дивитись і бачити»

Час -5 хв.

Матеріали і обладнання: малюнок «Квадрат з квадратів»

Хід вправи

Тренер показує групі малюнок великого формату „Квадрат з квадратів” і пропонує визначити скільки квадратів на малюнку.

Після перших варіантів відповідей, які, як правило не співпадають, учасники починають розуміти, що поставлене питання потребує вміння вибирати фокус зору, побачити об’єм. В малюнку можна нарахувати 30 квадратиків (16 маленьких, 1 великий, 9 зі стороною з 2-х квадратиків і 4 квадрати зі стороною з 3-х квадратиків.)

Питання для обговорення

- Що заважало Вам відразу побачити всі квадрати?

- Чому вчить „Квадрат з квадратів”?

- Зустрічались вам завдання, які на перший погляд здавались дуже простими, а насправді було зовсім не так?

До уваги тренера

Один з висновків завдання „Квадрат з квадратів” в тому, що в житті важливо не тільки дивитись, але й бачити. Досвід показує, що в кожному складному предметі/явищі можна побачити не один, а декілька, десятки і сотні аспектів/характеристик.

Поняття „лідерство” є одним із прикладів визначеного ряду. Лідерство можна розглядати під різним кутом зору і з різних позицій.

1.5. Вправа «Лідер –це…»

Мета: визначити поняття «лідер» і «лідерство».

Час- 15 хв.

Хід вправи

Тренер ділить групу на 5 малих груп по 6 осіб за принципом днів тижня: „понеділок”, „вівторок”, „середа”, „четвер”, „п’ятниця”. Кожній групі дається завдання протягом 10 хвилин написати власне визначення поняття „лідер”. Після презентації визначення кожною групою тренер запитує всіх інших учасників з чим вони згідні, а з чим – ні, ініціюючи міні-дискусію. Потім тренер відкриває написані на листі фліп–чарту визначення поняття „лідер”, взяті з наукових джерел, і обговорюють в групі наскільки їх версії співпадають з науковими.

Заключним акордом блоку може бути афоризм, написаний на листі фліп–чарту: „Лідерство –це ті повноваження, які не можна делегувати. Його треба прийняти з радістю і нести з честю, або просто відійти в бік.”

Справжнє лідерство - це не престиж, влада чи статус. Це відповідальність.

1.6. Вправа «Оплески»

Мета: покращення настрою і підвищення самооцінки, активізація учасників групи.

Час -5 хв.

Хід вправи

Учасники сидять у колі. Ведучий просить підвестися тих, хто має певну рису чи уміння. Наприклад: „Підведіться ті, хто вміє вишивати, грати на гітарі, кататися на гірських лижах, займався бальними танцями, любить читати тощо”. Всі інші учасники групи аплодують тим, хто підвівся.

1.7. Вправа «Цінності»

Мета: створити ситуації вибору цінностей, в якій відбувається усвідомлення їх значимості; визначення особистісних і групових пріоритетних цінностей.

Час - 15 хв.

Що ці цінності значать для мене?

Цінність

Виберіть 10 цінностей особливо важливих для вас

З вибраних цінностей виберіть 5

Пронумеруйти їх за ступенем значимості

1.

Свобода

2.

Самоповага

3.

Довіра

4.

Терпимість

5.

Сила

6.

Вірність

7.

Любов

8.

Здоровий глузд

9.

Надія

10.

Честь

11.

Гідність

12.

Незалежність

13.

Розум

14.

Совість

15.

Дружба

16.

Чесність

17.

Здоров’я

18.

Гармонія в сім’ї

19.

Воля

20.

Ризик

21.

Краса

22.

Віра

23.

Добро

24.

Багатство

25.

Гуманізм

26.

Добробут

27.

Відповідальність

28.

Досягнення мети

29.

Освіта

30.

Толерантність

Хід вправи

Кожен учасник отримує перелік цінностей. Тренер пропонує вибрати з них спочатку 10, потім 5 найважливіших цінностей і проранжувати їх за ступенем значущості. Потім учасники отримують по 3 листочки паперу, на кожному з яких треба написати одну з трьох найважливіших для них цінностей.

Потім тренер просить віддати йому одну з трьох цінностей, з якою учасник може найменш безболісно розлучитися. Потім пропонує віддати ще одну цінність і залишити найбільш значиму.

Можна в процесі вибору з трьох цінностей познайомити учасників з якими цінностями розлучилась група, а після цього попросити кожного назвати найбільшу для нього цінність, з якою він вирішив не розлучатись.

З якою метою ми проводили цю вправу?

2. Слово завідувачу КМЦ МПДЮТ «Горицвіт» Борисюк Л.В.- 10 хв.

(Діяльність МАДО, ініціативи міської ради лідерів МАДО,перспективи та плани на наступний навчальний рік,реалізація проекту «Лідерська хвиля».)

Завдання до 05.11.2018 : придумать емблему,салоган проекту , висвітлення пропозицій в групі у фейсбуці для обговорення.

3.Підсумки – 10 хв.

Чи справдилися ваші очікування?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн