Тренінг. «Лідер і його команда» учні 6-7 класів.

Опис документу:
Тренінг. «Лідер і його команда» учні 6-7 класів.Мета: продовжити знайомство учасників з поняттями «Лідерство» і «Лідер»; відкриття лідерських якостей учнів; стимулювати уяву учасників у пошуках свого розуміння лідерства.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тренінг.

«Лідер і його команда»

«Завдання лідера в тому,

щоб було більше лідерів,

а не в тому, щоб було більше тих, хто слідує за лідером»

Нейдер Р.

Мета: продовжити знайомство учасників з поняттями «Лідерство» і «Лідер»; відкриття лідерських якостей учнів; стимулювати уяву учасників у пошуках свого розуміння лідерства.

Завдання:

Сформувати знання про ролі лідера у колективі;

Сформувати знання про види лідерства;

Сформувати навички спільного вирішення завдання в групі;

Розвивати установку на пошук прийомів позитивної взаємодії;

Сприяти розвитку творчих здібностей.

Регламент роботи

13:00 -13:05 - Загальний збір учасників

Привітальне слово координатора Кремінської районної дитячої громадської організації «Первоцвіт» Нестеренко О.В.

Цільова аудиторія – лідери шкільного самоврядування шкіл міста.

13:10- 14:00 – Тренінгове заняття.

Кількість: 60 учасників

Актова зала Кремінської ЗОШ І-ІІІ ст.№2.

14:10 Завершення роботи, фото на згадку.

І. Привітальне слово тренера.

1.Вправа привітання.(2 хв)

Сприяє зняттю напруги та створює невимушену атмосферу в групі. Кожен учасник групи повинен привітатися з іншим:

а) двома долонями;

б) однією долонею;

в) коліном;

г) чолом;

ґ) носом.

2. Вправа знайомство.(10 хв)

Потрібно намалювати герб який ділиться на три частини за законами геральдики.

Презентація свого гербу.

3. Правила групи.(2 хв)

1.Правило вільної руки

2.Бути лаконічним

3.Говорити по черзі

4.Бути доброзичливим

5.Говорити від себе

6.Бути толерантним

7. Бути активним

8. Слухати інших

4. Відео ролик.(5 хв)

Кремінщина. Обговорення. Які почуття та думки у вас викликає це відео.

5. Руханка.( 5 хв)

Гнуть щоденно до землі ( нахил до полу руками дотягтись)

Україну сили злі.

А вона встає, міцніє ( Піднятись та підвести руки)

Вгору тягнеться радіє! ( Взятись за руки і підняти їх)

6. Патріотичний кросворд.(10 хв)

10 хвилин на виконання, ключове слово, оформлення.

7. «Розрізані квадрати».( 5 хв)

Учасникам роздаються конверти з 5ма розрізаними квадратами у них. Необхідно скласти 5 квадратів з їх частин, за умови, що учасники не можуть розмовляти між собою.

Аналіз роботи:

Чи складно зрозуміти один одного не розмовляючи?

Чи згуртувала вас дана вправа до роботи?

Поділіться враженнями.

Оберіть із запропонованих смайликів (смайлики заготовляються на папері тренером заздалегідь) відповідний вашому настрою. Поділіться

настроєм із учасниками. Обговорення. Чи змінився настрій від початку тренінгу?

Ділова гра «Катастрофа на лайнері» (15 хв)

Інформаційне повідомлення: «Уявіть собі, що ви дрейфуєте на яхті в південній частині Тихого океану. Через пожежу більшу частину яхти та її вантаж знищено. Яхта повільно тоне. Ваше місцезнаходження точно не відоме через пошкодження навігаційних приладів, але приблизно ви

перебуваєте на відстані 1500 кілометрів (близько 1 морської милі) від найближчої суші.

Ви маєте список із 15 предметів, які після пожежі залишилися непошкодженими:

сектант;

дзеркало для гоління;

каністра з 25 літрами питної води;

протимоскітна сітка;

1 коробка з армійським раціоном на 1 добу;

мапи Тихого океану;

надувна плавальна подушка;

каністра з 10 л нафтогазової суміші;

маленький радіоприймач;

репелент, що відлякує акул;

2 кв. м непрозорої плівки;

1л рому міцністю 80 %;

450 м нейлонового канату;

2 коробки шоколаду;

рибацькі снасті.

Як доповнення до цих предметів, ви маєте міцний надувний рятувальний пліт із веслами, досить великий, щоб усі могли в ньому розміститися (екіпаж і пасажири). Крім того, з майна є ще пачка цигарок, кілька сухих пачок сірників та 5 банкнот різного номіналу.

Учасникам слід самостійно вирішити, які предмети вони візьмуть із собою насамперед, а які в разі наявності місця й чому. Кожен учасник своє рішення оформлює на папері.

Після прийняття кожним учасником індивідуального рішення група ділиться на команди (по 3—5 осіб).

Завдання для кожної команди:

придумати назву команди;

придумати девіз команди;

прийняти рішення щодо предметів із запропонованого списку, за умовами гри;

оформити презентацію командного рішення на папері та бути готовими до презентації.

На виконання завдання командам виділено 10 хв. Після завершення встановленого часу на презентацію запрошується команда, що першою впоралася з роботою.

Відбувається обговорення, обмін думками та враженнями.

Відповідь експертів ЮНЕСКО

Згідно з думкою експертів, основними речами, необхідними людині, яка постраждала від аварії на кораблі в океані, є предмети, що слугують для того, щоб звернути на себе увагу рятівників, та предмети, що допомагають вижити до їх прибуття.

Навігаційні засоби мають порівняно невелике значення: якщо навіть рятувальний пліт і зможе досягти землі, на ньому неможливо запасти достатньо води та їжі для життя впродовж цього періоду.

Отже, найважливішими предметами для тих, хто потерпає від аварії в океані, є дзеркало для гоління та каністра з нафтогазовою сумішшю. Ці предмети можна використати для сигналізації повітряним і морським рятувальникам. Другими, за значенням, є такі речі: каністра з водою та коробка з армійським раціоном.

Розглянемо значення кожного предмета для застосування в океані:

Дзеркало для гоління. Важливе для того, щоб подати сигнал повітряним та морським рятувальникам.

Каністра з нафтогазовою сумішшю. Важлива для сигналізації. її можна запалити банкнотою та сірниками, й вона привертатиме увагу на воді.

Каністра з питною водою. Необхідна для тамування спраги.

Одна коробка з армійським раціоном на одну добу. Забезпечує, на деякий час, потребу в їжі.

Непрозора плівка. Можна використати для збору води під час дощу, роси та для захисту від негоди.

Коробка шоколаду. Резервний запас їжі.

Рибацькі снасті. Оцінюється нижче, ніж шоколад, тому що в ситуації аварії в океані, як то кажуть, синиця в руках краще, ніж журавель у небі. Немає певності, що вдасться впіймати рибу.

Нейлоновий канат. Можна використовувати для зв'язування спорядження, щоб воно не впало за борт.

Плавальна подушка. Рятувальний засіб, якщо хтось випаде з плоту.

Репелент, що відлякує акул. Призначення очевидне — засіб для відлякування акул.

Ром міцністю 80 %. У своєму складі має 80 % алкоголю — достатньо для використання його як антисептика, в інших випадках не має жодної цінності, оскільки його вживання може викликати зневоднення.

Радіоприймач. Має незначну цінність. Не може передавати сигнал.

Мапи Тихого океану. Не мають жодної практичної цінності. Без додаткових навігаційних приладів неможливо визначити своє розташування. Крім того, при аварії в океані важливішою є можливість визначення місця знаходження рятувальників.

Антимоскітна сітка. У Тихому океані немає москітів. Сектант .Без таблиць і хронометра не має жодної цінності. Основна причина вищої оцінки сигнальних засобів порівняно з предметами для підтримання життя (їжею та водою) полягає в тому, що без засобів сигналізації майже немає шансів бути знайденим і врятованим при аварії лайнера в океані. Крім того, в більшості випадків рятувальники приходять у перші 36 год., а людина може без їжі та води прожити такий проміжок часу майже без шкоди для здоров'я.

8.Вправа «Кодекс лідера» ( 10 хвилин)

Вам потрібно розробити кодекс лідера. По завершенні роботи кожна група презентує свій кодекс. Потім обговорення важливості використання кодексу лідера.

Жартівлива руханка.

Підсумки тренінгу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»