Бібліотека

Тренінг для викладачів Інформаційних технологій у дошкільній групі

Опис документу:
Шановні колеги! Сьогодні ми поговоримо з Вами про те, як підвищувати інтерес і бажання займатися улюбленою справою в сучасних умовах, як підвищити професійну мобільність і ІКТ компетентність, необхідних для самореалізації і зростанні в професії ?!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тренінг для викладачів Інформаційних технологій у дошкільній групі

Мета:

Завдання:

  • Формування сприятливого психологічного клімату

  • Знаходження подібностей у учасників групи для поліпшення взаємодії між ними

  • Розвиток вміння працювати в команді

  • Визначити рівень ІКТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу в результаті організації та аналізу навчальних занять.

  • Підвищити комунікативні навички педагогів

Додатково:

  • Формуємо план уроку із системою бонусів

  • Навчитися бути стресостійким у роботі з дітьми

  • Як працювати (заохочувати,мотивувати) з дітьми різного віку

Психолог: Шановні колеги! Сьогодні ми поговоримо з Вами про те, як підвищувати інтерес і бажання займатися улюбленою справою в сучасних умовах, як підвищити професійну мобільність і ІКТ компетентність, необхідних для самореалізації і зростанні в професії ?!

Вправа 1 Очікування

Очікування від себе Очікування від тренінгу

Вправа 2

Психолог: Сучасні діти занурені у віртуальний світ, в якому багато небажаної для них інформації. Для того, щоб не "відбирати" у них можливість бути там, але при цьому продуктивно працювати і навчатися, вчитель повинен сам навчитися використовувати можливості віртуального світу в навчальних цілях і запропонувати альтернативу учням, тобто ввести їх в світ природних і людських зв'язків і відносин , передати їм кращі зразки, способів і норми поведінки в усіх сферах життєдіяльності.

Вправа . «Успішна професія –успішний вчитель»

Мета вправи: виявити ієрархію критеріїв для успішної роботи колективу в цілому.

Завдання: з певної кількості критеріїв вибрати найбільш важливий для Вас.

Інструкція: із 9 критеріїв виберіть найбільш важливий для Вас.

1.взаємовиручка

2.висока мотивація до успіху

3.бажання вчитися новому

4.креативність

5.мобільність

6.професіоналізм

7.організованість

8.самореалізація кожного

9.почуття моральної відповідальності

Вправа 3 Мозковий штурм Вчитель інформаційних технологій,хто він?

Взагалі, фахівець, відкритий до всього нового, який здатний швидко адаптуватися в складних умовах професійної і соціальної дійсності, самостійно і відповідально приймати рішення, орієнтовані на успіх і постійне самовдосконалення - один з невід'ємних показників професійної і соціальної зрілості педагога. Сьогоднішня реальність показує, що без наявності добре розвиненої професійної мобільності педагог не має перспективи професійного зростання.

Що вимагається від педагога:

  1. Бути емпатійним,вміти розуміти дітей,вміти підтримати

  2. Дуже важливим є проходження тесту перед вступом на курс \ Це такий тест –знайомство із рівнем занань, сприйняття інформаціі, здатності комунікувати в парадигмі дитина-вчитель.

  3. Сформувати урок так,щоб він мав певну мету,завдання і результат (плюс або мінус)

  4. Подавати інформацію так аби вона була чіткою,короткою,завдання прості ,інструкція зрозумілою,повторно поясненою (для дітей віком від 4х років)

  5. Пам’ятаємо успішне навчання залежить від мотиваціі дитини. У 4 років замість дитини вирішують батьки. Тут чітко спостерігатиметься мотивація не на досягнення ,а мотивація на отримання похвали. Чого не скажеш прот дітей віком від 6-ти років,тут більш менш дитина розуміє хоче вона займатися в певному гуртку чи ні.

  6. Від вчителя також вимагається знаходити підходи до дітей з тривожним станом, робота при істериці.

Як ми працюємо з тривожними дітьми: виявляємо тригер – це такий спусковий крючок,який зазвичай тягне за собою певну реакцію..Забираємо тригер, припрацьовуємо інші методи співпраці. Я своїх дітей завпокоюю ,подаю сигнал (словами) «я тебе розумію і приймаю»,ти можеш посидіти поруч і приєднаєшся до команди-коли будеш готовим.

Істерику не можна ігнорувати,подавляти авторитетом і вчитися не можна заставити. Лише мотивація,лище заохочення.

Вправа. «Комплімент перефразування»

Мета вправи: створення позитивного емоційного настрою, оволодіння технікою компліменту.

Завдання: придумати комплімент, що відповідає особистісним якостям співрозмовника.

Ти невпевнено себе ведеш ..

Я підкажу тобі ,як треба діяти і ти виправишся

Ти не правильно робиш!

Ти не уважний!

Ти не запам’ятовуєш ,те що тобі говорять.

Чому ти досі цього не знаєш?

Вправа
Мозковий штурм «Урок»

Робота в групах

На аркуші А – 1 вертикально записуємо слово «урок».

Шляхом вільного висловлювання запишіть слова, які асоціюються з уроком, що починаються з літер «у», «р», «о», «к». Це можуть бути іменники, прикметники, дієслова.

У кожного різні відчуття щодо однієї й тієї самої речі.

Вправа «Конверт проблем»

Робота в групах

- Сформулюйте на аркуші найбільші проблеми чи страх у роботі з дітьми і покладіть до конверта. Обміняйтесь. Дайте поради, як краще вирішити це питання. Вони повинні бути конкретними і дієвими.

Розвязання проблем на уроці:

Педагогічна ситуація №1

Ви почали вести урок, всі учні заспокоїлись, настала тиша, і раптом в класі хтось голосно засміявся. Ви здивовано подивились на того учня. Він, дивлячись вам прямо у вічі, заявив: „Мені завжди смішно дивитись на вас і хочеться сміятись, коли ви починаєте заняття”. Як ви відреагуєте на це? Виберіть і поясніть правильний варіант із запропонованих нижче.

„Ось тобі й на”.

„А що тобі смішне?”

„Ну й ради Бога”.

„Ти що, дурний”.

„Люблю веселих людей”.

„Я радий(а), що створюю у тебе веселий настрій”.

7.Запропонуйте свій варіант.

Педагогічна ситуація №2

На початку заняття або вже після того, як ви провели декілька занять, учень робить заяву: „Я не думаю, що ви як педагог зможете нас чогось навчити”.

Ваша реакція:

„Твоя справа – вчитися, а не вчити вчителя”.

„Таких, як ти, я, звичайно, нічому не зможу навчити”.

„Може тобі краще перейти у інший клас або вчитися у іншого вчителя?”

„Ти просто не хочеш учитися”.

„Мені цікаво знати, чому ти так думаєш ? ”

Вправа «Рюкзак, м’ясорубка, корзина»

Повернімося до наших очікувань. Я пропоную аркушики із записами ваших очікувань покласти в рюкзак, якщо ви взяли на цьому семінарі для себе щось нове, у м’ясорубку – якщо вам потрібно щось обміркувати, і викинути в корзину, якщо вважаєте, якщо нічого корисного ви не отримали.

Кінець :

Мандрівник побачив трьох робітників, які штовхали важко навантажені тачки, і запитав кожного, що він робить.

Перший відповів: "Штовхаю цю важку тачку, будь вона проклята".

Другий сказав: "Заробляю на хліб для своєї родини".

А третій гордо вимовив: "Я будую прекрасний храм".

Троє робітників робили одне і те ж, але відчували себе по-різному. Для першого робота була каторгою, і він був дуже нещасний. Другий відчував себе опорою і годувальником сім'ї. В його відповіді - спокійне гідність. Третій служив прекрасної мети. Він був гордий і щасливий.

Щастя і успішність вчителя багато в чому залежить від того, який сенс він вкладає у свою працю, як багато він працює над собою, своїм зростанням, своєю незамінністю.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.