Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Тренінг для батьків першокласників

НУШ

Для кого: 1 Клас

23.09.2021

96

16

0

Опис документу:

Тренінг проводиться для знайомства вчителя з батьками, для об'єднання в новий колектив батьків. Допомогти батькам розібратися,що таке НУШ.Продемонструвати батькам як змінився освітній процес. Дати відповіді на запитання батьків щодо адаптаціі дітей в школі. Пропоную провести батьківські збори в кінці вересня.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ЯК ВИХОВАТИ ЩАСЛИВУ ДИТИНУ Мета: через систему ігрових та тренінгових вправ продемонструвати батькам зміни в організації освітнього процесу, що від...
Слайд № 1

ЯК ВИХОВАТИ ЩАСЛИВУ ДИТИНУ Мета: через систему ігрових та тренінгових вправ продемонструвати батькам зміни в організації освітнього процесу, що відбуваються під час переходу дитини із закладу дошкільної освіти до школи; дати відповіді на запитання батьків щодо адаптації дітей; сприяти налагодженню контактів, створенню позитивної взаємодії, порозумінню.

  Форма проведення: тренінг. Обладнання: бейджики, стікери, ручки, фліп-чарт; метелики й квіти, клубочок ниток для в’язання, скринька, ключі, папер...
Слайд № 2

  Форма проведення: тренінг. Обладнання: бейджики, стікери, ручки, фліп-чарт; метелики й квіти, клубочок ниток для в’язання, скринька, ключі, паперові серветки,скріпки канцелярські, надруковані фрази, буклет «Ми йдемо у перший клас».

Добрий день, шановні батьки. Сьогодні ми працюватимемо у незвичайному форматі – у форматі тренінгу. Така форма роботи зазвичай формує атмосферу дов...
Слайд № 3

Добрий день, шановні батьки. Сьогодні ми працюватимемо у незвичайному форматі – у форматі тренінгу. Така форма роботи зазвичай формує атмосферу довіри та щирості, що дуже важливо, коли ми говоримо про найголовніше – про батьківську любов. Усі батьки прагнуть зробити свою дитину щасливою, так і має бути в житті, але дуже важливо розуміти, як саме це зробити. Всі діти різні, але усі заслуговують на любов та щастя. Тому батьківство – це найвища відповідальність, яку може взяти на себе людина. Ви взяли її на себе,тож давайте підтримаєм один одного (оплески).

Правила роботи –тренінгу. Для результативної співпраці важливо, з одного боку, створити атмосферу відкритості, а з іншого – демократичну дисципліну...
Слайд № 4

Правила роботи –тренінгу. Для результативної співпраці важливо, з одного боку, створити атмосферу відкритості, а з іншого – демократичну дисципліну, тобто свідоме виконання певних правил, добровільно прийнятих більшістю учасників.  Бути толерантним.  Говорити по черзі  Бути лаконічним.  Бути активним.  Вимкнути мобільний телефон.

1. Очікування та побоювання (10 хв.) Вчитель роздає учасникам стікери для нотаток жовтого та синього кольору) Пропоную вам поділитися своїми думкам...
Слайд № 5

1. Очікування та побоювання (10 хв.) Вчитель роздає учасникам стікери для нотаток жовтого та синього кольору) Пропоную вам поділитися своїми думками щодо нашого тренінгу. На жовтому стікері напишіть свої очікування, а на синьому –побоювання, поділиться ними з усіма та приклейте їх до нашого плакату. Очікування – до сонця, побоювання – до хмари.

Слайд № 6

Знайомство Вправа «Клубочок» Учасник, у чиїх руках знаходиться клубок, має сказати побажання. Потім обмотати нитку навколо свого пальця і перекинут...
Слайд № 7

Знайомство Вправа «Клубочок» Учасник, у чиїх руках знаходиться клубок, має сказати побажання. Потім обмотати нитку навколо свого пальця і перекинути клубок будь-якому іншому учаснику тренінгу. Клубок має побувати в руках у кожного. Пропоную підняти руки вгору та поглянути, що в нас вийшло.

Вправа «Загадкова скринька» Скринька,в яку поклали певний предмет. Пропоную вам вгадати його. Правила:  Скриньку не можна відкривати.  Її можна т...
Слайд № 8

Вправа «Загадкова скринька» Скринька,в яку поклали певний предмет. Пропоную вам вгадати його. Правила:  Скриньку не можна відкривати.  Її можна трясти.  Кожен може задати запитання.  Якщо є версії, можна повідомити «Це...?» Це ключі. Сьогодні ми відкриємо для себе двері в НУШ. А де хто – до серця дитини.

Вправа «Ми--батьки». •на зеленому стікері—«Як мати я хочу бачити свою дитину...»; •на синьому стікері—«Як мати для цього я роблю...»; •на червоному...
Слайд № 9

Вправа «Ми--батьки». •на зеленому стікері—«Як мати я хочу бачити свою дитину...»; •на синьому стікері—«Як мати для цього я роблю...»; •на червоному стікері—«Як мати я ніколи...».

Вправа «Сніжинка» - У вас в руках серветка. Зараз, не ставлячи запитань, чітко виконуйте мої розпорядження. Згорніть її навпіл, відірвіть куточок с...
Слайд № 10

Вправа «Сніжинка» - У вас в руках серветка. Зараз, не ставлячи запитань, чітко виконуйте мої розпорядження. Згорніть її навпіл, відірвіть куточок серветки, згорніть її знову навпіл, відірвіть ще куточок, знову згорніть навпіл і відірвіть куточок...

Вправа «Відкритий мікрофон» Пропоную учасникам по черзі продовжити фразу: «На цьому тренінгу я...» (усвідомив(ла), що..., дізнався(лася) про те...)...
Слайд № 11

Вправа «Відкритий мікрофон» Пропоную учасникам по черзі продовжити фразу: «На цьому тренінгу я...» (усвідомив(ла), що..., дізнався(лася) про те...).(Стоячи в колі). - Дякую всім вам! - Подякуємо один одному оплесками!

Слайд № 12

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.