Тренінг для батьків першокласників.

Опис документу:
-Вступ до школи - це завжди переломний момент у житті дитини. Змінилося місце дитини в системі суспільних відносин, це перехід до нового способу життя і умов діяльності, до нового положення в суспільстві, до нових взаємин з однолітками і дорослими.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

- Добрий день, шановні мами і тата! Пройшло майже 2 місяці, коли Ваші діти переступили поріг школи. Вступ до школи - це завжди переломний момент у житті дитини. Змінилося місце дитини в системі суспільних відносин, це перехід до нового способу життя і умов діяльності, до нового положення в суспільстві, до нових взаємин з однолітками і дорослими.

Вправа «Загадкова скринька»

- Погляньте, що в мене є. Так,це скринька,в яку я поклала певний предмет. Пропоную вам вгадати його.

Правила:

1.Скриньку не можна відкривати.

2.Її можна трясти.

3. Кожен може задати тільки одне закрите запитання.

4. Якщо є версії, можна повідомити «Це…?»

- Так, це ключі. Сьогодні ми відкриємо для себе двері до шкільного життя дитини.

Спробуємо знайти ключі до трепетних і ніжних дитячих сердець.

Вправа «Ми--батьки».

Діти – це наше майбутнє. Від часу народження ваших дітей ви мріяли, якими вони будуть, коли виростуть, ким стануть у майбутньому. Поділіться своїми мріями. А допоможе нам у цьому вправа «Ми- батьки» .

(Учасники отримують по одному стікеру зеленого, синього та червоного кольорів. Їм пропонується на кожному зі стікерів продовжити речення (стосовно своєї реальної дитини):

на зеленому стікері—«Як мама я хочу бачити свою дитину…»;

на синьому стікері—«Для цього я (роблю)…»;

на червоному стікері—«Як мама я ніколи…».

По закінченню учасники прикріплюють стікери на аркуш з написами «Я хочу…», «Я роблю…», «Я ніколи …»).

- Чи легко було продовжити речення «Як мати для цього я роблю…»

- Чи завжди вдається у реальному житті виконувати ваш варіант речення «Як мати я ніколи…»?

Часто ми незадоволені тим, що робить дитина, забуваючи про те, що це всього лиш дитина і їй потрібна наша допомога і підтримка.

- Якщо ви бачите свою дитину в такому стані, перше, що можете і повинні зробити, - це обняти її, прижати до себе і тримати біля себе стільки, скільки потрібно дитині.

Одна з відомих сімейних терапевтів рекомендує обіймати дитину декілька разів в день. Вона вважає , що 4 обійми в день необхідні кожному просто для виживання, а для хорошого самопочуття необхідні 8 обіймів в день!!!

А для того, щоб дитина розвивалася інтелектуально – 12 разів в день!!! І , між іншим, не тільки дитині, а й дорослому.

Але дитині знаки безумовної уваги потрібні, як їжа ростущому організму.

Вони живлять дитину емоційно, допомагаючи психологічно розвиватися. Якщо дитина не отримує таких знаків уваги, то зявляються емоційні проблеми, які можуть перейти і в захворювання.

Є таке висловлювання:

«Люди, як ріки: вода у всіх однакова і всюди одна і та сама, але кожна річка буває то вузька, то швидка, то широка, то тиха, то тепла» (Л. Толстой).

Вправа «Сніжинка» ( пригадайте)

- У вас в руках серветка. Зараз, не задаючи запитань, чітко виконуйте мої розпорядження. Згорніть її навпіл,відірвіть куточок серветки, згорніть її знову навпіл, одірвіть ще куточок, знову згорніть навпіл і одірвіть куточок…

Розгорніть ваші серветки, подивіться, які вони всі гарні, і які всі різні. Як і ви всі різні, але кожен гарний по-своєму.

У цьому можна впевнитись на уроці. Учитель надає інформацію всім дітям однакову й одночасно, але сприймають її всі по-різному. Кожен з нас- особистість. І не треба дитину змінювати, сприймайте та любіть її таку, яка вона є! Памятайте, для щастя людині потрібні обійми - 8 разів на день.

Легенда про пихатого мандарина

Колись давно у старому Китаї жив розумний, але надзвичайно пихатий мандарин (державний урядовець). Цілий день він тільки те й робив, що приміряв багате вбрання і вихвалявся своїм розумом. Так минали дні за днями, роки за роками… Аж ось країну облетіла звістка, що неподалік оселився чернець, розумніший за мандарина. Мандарин страшенно розлютився, але не виказав цього ні жестом, ні словом. Задумав він оголосити поєдинок і відстояти славу наймудрішого нечесним способом:

«Візьму я в руки метелика, сховаю його за спиною і спитаю, що у мене в руках — живе чи мертве? Якщо чернець скаже, що живе, я задушу метелика, а якщо мертве — випущу його». І ось настав день поєдинку. У пишній залі

зібралося багато людей, усім кортіло побачити змагання найрозумніших людей у світі. Мандарин сидів на високому троні, тримав за спиною метелика і з нетерпінням чекав приходу ченця. Аж ось двері відчинились, і до зали увійшов невеликий худорлявий чоловік. Він підійшов, привітався і сказав,

що готовий відповісти на будь-яке запитання. Тоді пихатий мандарин запитав: «Скажи- но мені, що я тримаю в руках — живе чи мертве?». Мудрець усміхнувся й відповів: «Усе у твоїх руках». Збентежений мандарин випустив метелика з рук, і той полетів, радісно тріпочучи яскравими крильцями.

Обговорення:

Як ви розумієте вислів «Усе у твоїх руках »?

Від кого залежить рішення, яке ми приймаємо? От саме це повинні розуміти і ми, і наші діти.

Висновок. Усе, що робить людина, залежить, у першу чергу, лише від неї.

- Пропоную переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=uR1-eo2ujyQ

- Який можна зробити висновок?

Вправа «Скріпка»

Після того, як кожному видається звичайна канцелярська скріпка, учитель пропонує розігнути її.

- Чи легко, Вам було це зробити?

- Відновіть скріпку.

- Вам вдалося відновити її первинний вигляд?

- Уявіть, що це здоровя людини.

- Який випливає висновок?

(Втрачене здоровя неможливо відновити повністю. Профілактика завжди ефективніша, ніж лікування).

  • Діти – наше майбутнє, але і ми – майбутнє наших дітей! Батьки не лише дають їй життя, вони відповідають за збереження її здоров’я, становлення її особистості, починаючи з перших днів.

(Поради «Як потурбуватися про психічне здоровя дитини»)

Як мама я ніколи…

Як мама я ніколи…

Як мама я ніколи…

Як мама я ніколи…

Як мама я ніколи…

Як мама я ніколи…

Як тато я ніколи…

Як тато я ніколи…

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.