! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Тренажер з фізики «Перетворюй вірно!»

Опис документу:
Пропоную більш доступний метод перетворення одиниць довжини, площі та об'єму, який учні легше запам'ятовують. Називаю його: помнож на два показник степеня, якщо перетворюєш сантиметри в метри, незалежно від того, в якому степені подано сантиметр.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тренажер з фізики «Перетворюй вірно!»

Пропоную більш доступний метод перетворення одиниць довжини, площі та об'єму, який учні легше запам'ятовують. Називаю його:

помнож на два показник степеня, якщо перетворюєш сантиметри в метри, незалежно від того, в якому степені подано сантиметр. Одержиш кількість цифр після коми.

Наприклад, нам треба перевести сантиметри у метри:

5 см¹

17 см¹

328 см¹

Звертаю увагу, що сантиметр подано у першому степені. У метрі сто сантиметрів. Два нулі. Множимо показник сантиметра 1 на два. Це і є результат: після коми повинно бути дві цифри. Відповідь така:

5 см=0, 05м

17 см =0, 17 м

328 см=3, 28 м

Так само переводимо у Сі одиницю вимірювання площі. Множимо показник сантиметра, а це двійка, на два. Одержуємо результат: після коми повинно бути чотири цифри:

2 см² = 0,0002 м²

48 см² = 0, 0048 м²

2542 см² = 0, 2542 м²

Так само переводимо у СІ одиницю вимірювання об'єму – сантиметр кубічний. Множимо показник, а це трійка, на два. Результат – шість знаків після коми.

2 см³ = 0, 000002 м³

1875 см³ = 0, 001875 м³

6458464 см³ = 6,458464 м³

Так само переводимо довжину, площу та об'єм, подані у міліметрах, в одиниці системи СІ – метри. Один метр має 1000 міліметрів. Тут три нулі. тому множимо показники на три.

4 мм' = 0, 004м (1 на 3 – три знаки після коми)

24865мм² = 0,0 24865 м² (2 на 3 – шість знаків після коми)

23596174 мм³ = 0, 023596174 м³ (3 на 3 – дев'ять знаків після коми)

У старших класах зручніше записувати відповідь через степінь. Мій метод значно полегшує роботу при переведенні одиниць вимірювання фізичних величин у систему СІ. Відповідь записуємо, помноживши число на 10 у степені, який визначаємо як і в попередніх прикладах. Показник сантиметра множимо на 2, а міліметра – на 3. Але із знаком мінус.

453 см¹ = 453ˑ 10² м 384235 мм¹ =384235 ˑ 10³ м

65648см²= 65648ˑ 10⁻⁴ м² 654873 мм² = 654873 ˑ 106 м 7865648см³= 65648ˑ 106 м² 98654873 мм³ = 654873 ˑ 109 м

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн
390 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись