матеріал

Інші методичні матеріали

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

Тиждень знань Правил Дорожнього руху "Азбука безпеки на дорозі" (перспективний план на день)

Опис документу:
Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про будову машин, їх призначення; навчити розрізняти автомашини за зовнішнім виглядом, знаходити їх зображення на картках розумових дій; закріпити основні правила дорожнього руху та поведінки пішоходів на вулиці; збагачувати словник дітей словами — назвами машин

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Олександрівський дошкільний навчальний заклад «Малятко»

Олександрійського району Кіровоградської області

Тиждень знань

Правил Дорожнього руху

"Азбука безпеки на дорозі"

(перспективний план на день)
«___» _________ 20___ року

Підготувала:

Вихователь

Кодак Вікторія Юріївна

Олександрівка2020

ЗАТВЕРДЖЕНО:

« __ « _________ 20__ року

Завідувач ДНЗ «Малятко»

____________ А.І.Гусейнова

(«___» _________ 20___ р., ПОНЕДІЛОК)

Спостереження за транспортом, який рухається по дорозі біля дитячого садка.

Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про будову автомашин, їх призначення; навчити розрізняти автомашини за зовнішнім виглядом; збагачувати словник дітей словами — назвами машин (легкова автомашина, вантажівка, пожежна машина, снігозбиральна машина, екскаватор, автокран); виховувати пізнавальний інтерес та бажання дотримувати правил дорожнього руху.

Заняття: Дитина і довкілля

Тема: «Транспорт»

Мета: ознайомити дітей із характерними для даної місцевості засобами пересування; продовжувати формувати розуміння і вживання узагальнюючого поняття транспорт: машину веде шофер, транспорт перевозить людей і вантажі; виховувати повагу до працівників транспорту,дотримуватися правил поведінки у транспорті: дисциплінованості, ввічливості, акуратності.

Матеріал: сюжетні ілюстрації, предметні картинки, альбом «Транспорт», силуетне зображення Буратино.

Заняття: Розвиток мовлення+Малювання

Тема: «Транспорт на вулицях нашого села».

Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей; учити слухати і повторювати зміст віршованого твору, відповідати на запитання вихователя; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про будову автомашин, їх призначення; навчити розрізняти 5–6 видів автомашин за зовнішнім виглядом, знаходити їх зображення на картках розумових дій; закріпити основні правила дорожнього руху та поведінки пішоходів на вулиці; збагачувати словник дітей словами — назвами машин (легкова автомашина, вантажівка, пожежна машина, снігозбиральна машина, екскаватор, автокран); учити зафарбовувати зображення не виходячи за контур малюнка, діючи за вказівками вихователя; розвивати мовленнєву активність, увагу, уяву і пам'ять; виховувати охайність, бережність та бажання дотримувати правил дорожнього руху.

Матеріал: коректурна таблиця із зображенням наземних видів транспорту; пішоходів на вулицях міста; іграшковий світлофор; дорожні знаки («Пішохідний перехід», «Доріжка для пішохода», «Перехрестя», «Обережно — діти!», «Інша небезпека»); маячок для острівця безпеки; картки розумових дій; гуашеві фарби, серветки, зразок роботи.

Дидактичні ігри:

«Відгадай за описом» - транспорт

«Можна-неможна» - правила дорожнього руху

«Спритні дошкільнята» - дорожні знаки

Рухливі ігри:

«Транспорт і пішоходи» - повільний біг, ходьба

«Автомобіль і горобці» - стрибки на обох ногах, біг зі зміною темпу

«Світлофор» - біг за сигналом вихователя

Сюжетно-рольова гра: «Транспорт»

Індивідуальна робота з дітьми: Бесіда «Безпека на дорозі: поради на кожен день»

Мета: виявити рівень готовності дошкільнят вирішувати дорожньо-транспортні ситуації; ознайомити з правилами дорожнього руху, вчити застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності; активізувати процеси мислення, уваги і мовлення дітей; виховувати кмітливість і винахідливість; виховувати потребу дітей бути дисциплінованими та уважними на вулицях, обережними та обачними.

Доручення: запропонувати Владу С. і Соні І. допомогти вихователю зібрати, після першого заняття, зі столів у дітей наочний матеріал - предметні картинки «Транспорт». Учити діяти за вказівкою дорослого. Розвивати увагу, пам'ять. Виховувати кмітливість, організованість та працелюбність.

ЗАТВЕРДЖЕНО:

« __ « _________ 20__ року

Завідувач ДНЗ «Малятко»

____________ А.І.Гусейнова

(«___» _________ 20___ р., ВІВТОРОК)

Спостереження за світлофором.

Мета: закріплювати знання дітей про роботу світлофора (про червоний і зелений сигнал); ознайомити з призначенням жовтого сигналу; формувати уміння правильно переходити вулицю; виховувати обережність, розвивати уважність.

Спостереження за велосипедом.

Мета: познайомити дітей з дорожніми знаками: «Велосипедна доріжка», «Рух на велосипеді заборонено»; формувати уявлення про те, що для ігор і катання на велосипеді відводяться спеціальні місця; продовжити вивчення правил поведінки дітей на вулиці; розвивати моральні якості; довести до свідомості дітей те, що від того, як вони поводяться на вулиці, залежить їх безпека та безпека оточуючих людей; продовжувати формувати вміння та навички діяти згідно з правилами дорожнього руху; виховувати зосередженість, чуйність, уміння вислуховувати товаришів.

Бесіда: «Поради велосипедистам»

Заняття: Розвиток мовлення+Конструювання

Тема: «Сигнали Світлофора»

Мета: вчити дітей виготовляти світлофори шляхом наклеювання окремих деталей за вказівкою вихователя; конструювати з них фігуру світлофора; розвивати увагу та память; дати можливість кожному із дітей проявити самостійність при виконанні завдання; виховувати вміння слухати пояснення вихователя й правильно повторювати запропоновані дії.
Матеріал і обладнання: рукавиці (по 1 на кожну дитину); клей, кружечки (червоний, жовтий, зелений); квадрат з білими та чорними смужками , серветки, клейонки.

Туризм

Пішохідний перехід

Тема: «Екскурсія до проїжджої частини дороги»

Мета: закріпити основні правила поведінки пішоходів на вулиці; розвивати память та уяву; розвивати вміння переходити проїзджу частину дороги; закріплювати правила дорожнього руху, знання про транспорт; виховувати бережливе ставлення до власного здоровя та життя; виховувати уважність, кмітливість та бажання дотримуватись правил дорожнього руху.

Техніка безпеки Бесіда

Тема: «Як вести себе під час катання на велосипеді»

Мета: ознайомити дітей з правилами їзди на велосипеді; учити бути обачними та уважними на дорозі; розвивати уяву, пам'ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я і життя.

Дидактичні ігри:

«Склади ціле» - кольори

«Можна-неможна» - правила дорожнього руху

«Ми подорожуємо» - види транспорту

Рухливі ігри:

«Кольорові автомобілі» - біг, ходьба

«Знайди свій колір» - увага, спритність

«Світлофор» - ходьба за сигналом вихователя

Сюжетно-рольова гра: «Транспорт»

Індивідуальна робота з групою дітей: Перегляд фотоальбому «Велосипедисти на дорозі »

Мета: організувати з дітьми перегляд сюжетних зображень про велосипедистів; учити брати активну участь у обговоренні побаченого; продовжити вивчення правил поведінки дітей на вулиці та під час їзди на велосипеді; виховувати кмітливість і дисциплінованість на дорозі.

Доручення: запропонувати Лізі Х., Денису К. та Арсену Т. зібрати і скласти атрибути до дидактичної гри «Ми подорожуємо». Сприяти самостійному виконанню трудової діяльності. Розвивати увагу, окомір, мислення. Виховувати відповідальність, охайність та організованість.

ЗАТВЕРДЖЕНО:

« __ « _________ 20__ року

Завідувач ДНЗ «Малятко»

____________ А.І.Гусейнова

(«___» _________ 20___ р., СЕРЕДА)

Спостереження за шкільним автобусом біля пішохідного переходу.

Мета: звернути увагу дітей на пішохідний перехід; формувати уявлення про проїзджу частину дороги і тротуар; розширити уявлення дітей про роботу водія, який перевозить дітей у спецтранспорті-шкільному автобусі; закріпити знання сигналів світлофора, особливо про червоний і зелений сигнал; формувати уміння правильно переходити вулицю; виховувати бажання дотримуватись правил дорожнього руху під час руху по дорозі; розвивати увагу, пам'ять; виховувати шанобливе ставлення до людей різних професій.

Бесіди: «Коли ти пішохід», «Коли ти пасажир»

Заняття: Художня література+Ліплення

Тема: «Абетка дорожнього руху».

Мета: розширити знання дітей про вулицю та дорогу; вчити дітей розрізняти дорожні знаки; уважно слухати дорослого та свого товариша; відповідати на запитання; в іграх учити діяти відповідно правил; закріпити знання дітей про значення світлофора, правила дорожнього руху; розвивати навички зв’язного мовлення, увагу, пам'ять, мислення; виховувати в дітей почуття відповідальності, бути уважним, спостережливим, обачним; виховувати бережливе ставлення до свого життя.

Дидактичні ігри:

«Відшукай знаряддя праці» - професії

«Підбери пару» - дорожні знаки

«Склади знак» - дорожні знаки

«Світлофор»- колір

Рухливі ігри:

«Кольорові автомобілі» - біг, ходьба

«Спритні та уважні водії» - ходьба за сигналом вихователя

«Транспорт і пішоходи» - повільний біг, ходьба

«Автомобіль і горобці» - стрибки на обох ногах, біг зі зміною темпу

Сюжетно-рольова гра: «Транспорт», «Дитячий садок»

Індивідуальна робота з Ангеліною Н., Денисом І., Нікітою О. та Ярославом В. та Надією К.

Мета: під час ігрової діяльності закріпити знання дітей про працю дорослих; за допомогою дидактичної гри «Відшукай знаряддя праці» розширити знання дітей про те, що люди різних професій працюють для загального добра; узагальнити уявлення про знаряддя праці необхідні для роботи людям різних професій; виховувати шанобливе ставлення до товаришів та дорослих.

Доручення: під час організації ігрової діяльності на подвірї дитсадка, попрохати Настю Я. та Олену Б. допомогти вихователю розставити по території ігрового майданчика різнокольорові прапорці для рухливої гри «Кольорові автомобілі». Спонукати до активного виконання запропонованої діяльності. Викликати емоційне сприйняття спільної діяльності з вихователем. Розвивати увагу, окомір, память. Виховувати відповідальність, старанність та організованість.

Батьківські збори

Тема: «Безпека дитини у ваших руках»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

матеріал

Інші методичні матеріали

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)