Тиждень "Транспорт". Тема "Подорожуємо залізницею"

НУШ

Для кого: 1 Клас

19.02.2019

1366

113

0

Опис документу:
Конспект уроку на тему "Подорожуємо залізницею". Учні дізнаються про види залізничного транспорту, зможуть самостійно придбати білет, обчислюватимуть приклади, виконуватимуть цікаві завдання, працюватимуть з картою.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я досліджую світ

Мандруємо залізницею

1.Вітання

Доброго дня, мої любі діти. В нашому ранковому колі я пропоную вам стати різними видами транспорту. Подумайте на кого схожі ви. Можливо, на великий корабель, чи червоний спортивний автомобіль. По черзі кожен із вас назве на кого він схожий, після цього всі разом привітаються з вами.

2. Щоденні новини.

3. Обмін інформацією.

— Ви любите подорожувати?

— А як ви вважаєте, хто такий мандрівник? (Мандрівник — людина, яка здійснює подорож.)

  • Сьогодні ми також станемо мандрівниками. Щоб наша подорож була успішною, давайте утворимо зірку. А як зірка пов’язана з мандрами?

  • Сьогодні я пропоную вам відвідати Київ. А на якому транспорті ми можемо дібратися туди?

4. Анаграма.

- Щоб дізнатися, на якому транспорті ми будемо мандрувати, вам потрібно відгадати зашифроване слово. (Потяг)

(Діти записують першу літеру під кожним малюнком)

5. Відео про потяг.

https://www.youtube.com/watch?v=uXmY-MgXfF8

6. Бесіда

- Що ми називаємо залізницею?

- Для чого потрібен локомотив?

- Чим відрізняється пасажирський поїзд від вантажного?

- Чим відрізняється електричка від потягу?

- Чи доводилося вам подорожувати залізницею?

7. Гра «Придбай білет»

-Увага!Увага! Білет до Києва коштує 10 гривень.

- Діти, в конверті лежать гроші. Відрахуйте 10 гривень і придбайте квитки у касира.

(В кожній групі 1 учень виконує роль касира)

8. Гра «Знайди вагон»

- Діти, порахуйте скільки вагонів має наш потяг. Щоб знайти свій вагон, вам потрібно обчислити приклад.

(Учні обчислюють приклади та прикріпляють «себе» до вагону)

9 Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=Gkzi_kAe6a4

10. ЛЕГО-гра «Топливо для потяга».

А ви знаєте, що наш потяг незвичайний. Топливом для нього служать наші знання. Давайте підзарядимо його.

(Приклади, відповідаємо за допомогою лего)

11. Гра «Визнач маршрут»

- На шляху до Києва наш потяг проїжджає наступний маршрут:

Новогродівка-Дніпро-Харків-Полтава-Суми-Чернігів-Київ

За допомогою лінійки та простого олівця з’єднайте міста на карті в правильній послідовності.

(Маршрут записаний на слайді)

12. Рефлексія.

-Увага! Ми наближаємося до Центрального вокзалу Київ-Пасажирський. Попереду нас чекає екскурсія містом. Я пропоную вам обрати місце, яке ви хотіли б відвідати в першу чергу.

(Учні на шаблонах зображують свою «емоцію» та прикріпляють до зображення визначного місця Києва)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.