Тиждень 15. «Подарунки» День 2. Як дарувати/ приймати подарунки?

Опис документу:
Мета: формувати позитивне ставлення до проявів щедрості у власній поведінці й поведінці інших людей; розвивати культуру дарування, прийняття подарунків. Вчити узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тиждень 15. «Подарунки»

День 2. Як дарувати/ приймати подарунки?

Мета: формувати позитивне ставлення до проявів щедрості у власній поведінці й поведінці інших людей; розвивати культуру дарування, прийняття подарунків. Вчити узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. Заохочувати дітей розповідати про власні враження, не соромитися власних почуттів, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати це засобами мистецтва.

І. Ранкова зустріч.

1. Привітання

Вправа «Чарівна паличка»

По черзі кожному учасникові учитель дає «чарівну паличку». Той , до кого потрапляє вона, висловлюється про свої мрії.(щоб він хотів отримати в подарунок).

2.Визначення настрою у куточку «Мій настрій».

Обговорення .

3.Календар погоди

Повідомлення синоптика:

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

(Синоптик в куточку природи робить відмітки)

4. Обмін інформацією. Тема дня «Як дарувати/ приймати подарунки?»

Продовжуємо говорити про подарунки. Переглянемо мультфільм « Маша та Ведмідь» (44 серія)

Посилання - https://www.youtube.com/watch?v=-L9Pb1Q9KYA

Обговорення переглянутого мультфільму.

ІІ. Робота над новою темою.

Дарувати подарунки не менш приємно, ніж їх отримувати. Подарунок - це знак вираження нашого доброго ставлення до людини.

Ви здивуєтеся, але подарунок не повинен бути дорогим. Більш того, дарувати дорогі подарунки просто непристойно. Цим ви натякаєте на те, що людина не в змозі купити собі таку річ. Дорогі подарунки дарують лише самим близьким родичам.

Дарувати треба не те, що подобається вам, а те, що, на вашу думку, повинне сподобатися людині, для якого цей подарунок призначений.

Не даруйте непотрібні речі або речі, які не потрібні вам самому.

Вибирайте подарунок самі.

Слухайте, дивіться, запам'ятовуйте. Підібрати подарунок для близьких родичів, друзів набагато простіше, ніж для людей, з якими ви мало спілкуєтеся. Потрібно тільки виявляти до близьким людям увагу, причому не тільки в останній тиждень перед святом. Ловіть побажання, сказані мимохідь в розмові, цікавтеся захопленнями ваших близьких. «Як би я хотів (а)...», «Ой, мені так потрібні...», «Я б із задоволенням купив (а) собі...», «Давно мрію про...», «Мені подобається...», «Мені не подобається...». Це фрази-сигнали, на які ви повинні звертати увагу.

Вручайте подарунок особисто. Заздалегідь підготуйте вітальні слова.

А ще подарунок потрібно дарувати в гарній упаковці. Ось і ми зробимо з вами гарну коробочку.

Творче завдання. Навчися робити гарну упаковку для подарунків.

- Візьми аркуш кольорового або дизайнерського картону.

- Виріж шаблон зі сторінки зошита, поклади його на картон та обведи.

- Виріж деталь упаковки і склади з неї коробочку.

Ось такі подарункові коробочки спробуємо зробити .

А що робити коли ми отримуємо подарунок?

1. Одержавши подарунок, необхідно подякувати за нього. Не слід розглядати подарунок як належне.

2. Приймати подарунок треба з виразом задоволення, навіть якщо вручається річ у вас вже є і вам вона не потрібна.

3. Після отримання подарунка відкрити його в присутності дарувальника. Думка про те, що це треба зробити тільки після відходу дарувальника, є помилковим.

4. При прийомі подарунка не слід вимовляти фраз, що стосуються витрат, витрачених на його придбання, можливості отримання подібної речі ("Навіщо ви так витратилися!", "Не знаю, чи зможу я прийняти таку річ!" І т.д.).

- Я сподіваюся, що ви запам’ятали як потрібно дарувати і приймати подарунки.

Завдання . Наведіть слова, які зазвичай говорять, даруючи подарунок, синім кольором, а ті, що говорять, отримуючи подарунок, - червоним. Які інші слова ввічливості ти знаєш?

(Вітаю, дякую, спасибі, дуже приємно, від усього серця, з найкращими побажаннями)

А зараз відпочинемо.

Руханка « Якщо ти щасливий»

https://www.youtube.com/watch?v=lCyFLC7SKbg

Робота за підручником (стор. 114 - 115)

Завдання 1. Прочитай вірш. Довідайся, чому змінився настрій дарувальника.

- Як ти поведешся у подібній ситуації? Інсценізуйте її разом з однокласником.

Завдання 2. Розгляньте вітальні листівки.

  • Чим схожі листівки?

  • Яку з них ви оберете для привітання мами? Тата? Приятеля? Чому?

  • Чи можна для дорослого і для дитини обирати однакові листівки?

А тепер розгляньте вітальні листівки, зроблені дітьми (див. завдання

3 на с. 115 підручника).

Чим вони схожі, а чим відрізняються?

Чи варто їх порівнювати? Чому саме? Обґрунтуйте відповідь.

Ці листівки вітають з різними святами, тож їх не варто порівнювати, адже стати в пригоді нам можуть обидві. Порівнювати можна ті предмети, що можуть задовольнити нашу мету (наприклад, привітати зі святом Нового року). А якщо один із них недоречний, то ми одразу робимо вибір, не порівнюючи.

- Яку листівку хотів/хотіла б отримати ти?

- Кого б ти хотів/хотіла привітати із зимовими святами?

- А зараз ми з вами намалюємо листівку до Нового року та запишемо привітання.

ІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

- Продовжити речення - Найцініший для мене подарунок – це….

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн