• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Тиждень 14. Спільнота. Тема. Пригода 2. Друзі чи недруги (за твором Василя Тибеля «Медова казка»).

Тиждень 14. Спільнота. Тема. Пригода 2. Друзі чи недруги (за твором Василя Тибеля «Медова казка»).

Опис документу:
Очікувані результати: - Прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком; - читає правильно та виразно вголос текст; - ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння; - встановлює логічну послідовність подій або дій у тексті; - висловлює думку про те , як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях; - описує свої почуття в різних ситуаціях; - пояснює, чому небезпечно та шкідливо дражнити або залякувати інших.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розробка уроку з “ЯДС” 2 клас до підручника Волощенко,Козак.

Тиждень 14. Спільнота.

Тема. Пригода 2. Друзі чи недруги (за твором Василя Тибеля «Медова казка»).

Мета: вчити учнів аналізувати свою поведінку; формувати поняття про суспільство, людину; розвивати читацькі навички; виховувати повагу до інших і до самого себе.

Очікувані результати:

- Прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком;

- читає правильно та виразно вголос текст;

- ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння;

- встановлює логічну послідовність подій або дій у тексті;

- висловлює думку про те , як факти, ідеї прочитаного можуть

допомогти в конкретних життєвих ситуаціях;

- описує свої почуття в різних ситуаціях;

- пояснює, чому небезпечно та шкідливо дражнити або залякувати

інших;

- висловлює припущення, чому люди стають товаришами,

однодумцями, друзями / опонентами, супротивниками, ворогами.

Хід уроку

I .Ранкова зустріч.

1.Привітання.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

2. Вправа «Сонечко»

Учням пропонують зібрати свою позитивну енергію в долоні. Для цього необхідно терти їх одна в одну впродовж хвилини, відчуваючи потік позитивної енергії. Потім різко розвести долоні перед собою на відстані 1-2 см і відчути між ними енергетичний струм. Із цього струму «зліпити» уявний «сніжок-сонечко» і кинути в людину, з якою хотіли б поділитися гарним настроєм і позитивними емоціями (радістю, добротою, щирістю, …)

3. Новини дня. Дитина дня.

Календар погоди. Повідомлення синоптика

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

II. Повідомлення теми уроку. Спільнота. Пригода 2. Друзі чи недруги(за твором Василя Тибеля).

1. Робота з підручником( стор.102) Волощенко, Козак.

1.Читання тексту "Друзі чи недруги".

2.Читання тексту вчителем.

3.Читання в парах. Щоденні 5.

4.Робота з незнайомими словами.

2. Робота в групах. Розв’язування проблемних ситуацій.

Як ти вчиниш, якщо?..

1-ша група – друг робить тобі зауваження.

2-га група – товариш просить сказати неправду.

3-тя група – коли друг просить списати домашнє завдання.

в ролях).

3. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?

VI.Підсумок уроку.

  1. Вправа «Продовж речення»

  • Кращий друг – це той, хто …

  • Мені приємно, коли мій друг …

  • Коли я виросту, я хочу, щоб мій друг …

  1. Щоденник вражень.

  • Найкращий друг.

  • Що я можу зробити для друга?

  • У дружбі я ціную …

1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»