Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Тиждень 1. Календарно-тематичне планування на 2021-2022н.р. 4 клас НУШ (за Типовою о.п. Р.Б.Шияна)

НУШ

Для кого: 4 Клас

18.08.2021

1867

162

0

Опис документу:
До підручників за типовою освітньою програмою під кер.Р.Б.Шияна : УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ 4 КЛАС Олена Іщенко, Андрій Іщенко (5год + 1в.); МАТЕМАТИКА 4 КЛАС Автори: Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська(4год);Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 4 КЛАС (7год) Автори: Олена Іщенко, Андрій Іщенко, Юлія Баранова; ІНФОРМАТИКА 4 клас Автор: Лілія Козак (1год) ;ФІЗКУЛЬТУРА автор Г.С Ільницька; видавнича група "Основа" (3 год) .
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Місяць 1. «Вчимося відповідальності »

Т иждень 1. “Наука спілкування”

Назва предмету

Понеділок

***

Вівторок

***

Середа

01.09

Четвер

02.09

П’ятниця

03.09


Я досліджую світ


Що об’єднує нас у класі? с.6-7

Хто є справжнім другом? с.9

Які наслідки має цькування і як йому протидіяти?с.11


Я досліджую

світ


Як підтримувати добрі стосунки? с.8





Чому між друзями виникають непорозуміння? с.10

Технології: Мотиваційна гра «Ми — команда» с.13


Українська мова


Навіщо ми спілкуємося.с.8




Повторюємо: звуки і букви с.10

Вчимося спілкуватися.с.13


Українська мова




Повторюємо правила правопису. с.12


Математика


ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 3 КЛАСІ









Таблиці множення і ділення .с. 4-5








Вирази та нерівності зі змінними .с. 6-7

Рівняння. с.8-9


Назва предмету

Понеділок

***

Вівторок

***

Середа

01.09

Четвер

02.09

П’ятниця

03.09



Інформатика





Цифрові пристрої для спілкування та співпраці с.6

Фізична культура


Ігри для активного відпочинку



“Туризм” Організовуючі вправи.ЗРВ у русі. Низький старт. Прискорення до 5 м. Туризм. Рухлива гра” шишки, жолуді, горіхи”

“Туризм” Організовуючі вправи.ЗРВ у русі. Низький старт. Прискорення до 10-15м. Туризм. Рухлива гра “Індійський офіціант”

Сюжет урок “Туристи - початківці”










Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.