"Типологія і технологія уроків розвитку зв'язного мовлення"

Опис документу:
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок – це вид мовленнєвої діяльності, спрямований на формування комунікативної компетенції. Типологія уроків розвитку зв'язного мовлення у лінгводидактиці ХХ ст.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Типологія і технологія уроків розвитку комунікативних умінь і навичок Підготувала: вчитель української мови та літератури Романовобалківської ЗОШ І...
Слайд № 1

Типологія і технологія уроків розвитку комунікативних умінь і навичок Підготувала: вчитель української мови та літератури Романовобалківської ЗОШ І-ІІІ ст. Коваленко О.Б.

Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції. В. Сухомли...
Слайд № 2

Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції. В. Сухомлинський

Урок-час інтенсивного духовного спілкування педагога з вихованцями. Сучасний урок- це витвір мистецтва,в якому присутні і краса і натхнення думки,і...
Слайд № 3

Урок-час інтенсивного духовного спілкування педагога з вихованцями. Сучасний урок- це витвір мистецтва,в якому присутні і краса і натхнення думки,і радість пошуків, створені спільними зусиллями учня та учителя.

Урок розвитку комунікативних умінь і навичок – це вид мовленнєвої діяльності, спрямований на формування комунікативної компетенції.
Слайд № 4

Урок розвитку комунікативних умінь і навичок – це вид мовленнєвої діяльності, спрямований на формування комунікативної компетенції.

Типологія уроків розвитку зв'язного мовлення у лінгводидактиці ХХ ст.
Слайд № 5

Типологія уроків розвитку зв'язного мовлення у лінгводидактиці ХХ ст.

Класифікація уроків розвитку зв'язного мовлення за Г.Шелеховою
Слайд № 6

Класифікація уроків розвитку зв'язного мовлення за Г.Шелеховою

Класифікація уроків розвитку зв'язного мовлення за О.Біляєвим
Слайд № 7

Класифікація уроків розвитку зв'язного мовлення за О.Біляєвим

Класифікація уроків розвитку зв'язного мовлення за М.Стельмахович
Слайд № 8

Класифікація уроків розвитку зв'язного мовлення за М.Стельмахович

Класифікація уроків розвитку зв'язного мовлення за М.Пентилюк
Слайд № 9

Класифікація уроків розвитку зв'язного мовлення за М.Пентилюк

Технологія конструювання уроків розвитку звязного мовлення
Слайд № 10

Технологія конструювання уроків розвитку звязного мовлення

Переказ – це специфічна вправа, яка вимагає від учня відтворення в усній чи письмовій формі взірцевого тексту
Слайд № 11

Переказ – це специфічна вправа, яка вимагає від учня відтворення в усній чи письмовій формі взірцевого тексту

Твір-розповідь – це учнівський твір, в якому описано події, що відбувалися чи відбуваються в певній часовій послідовності Урок навчального твору-ро...
Слайд № 12

Твір-розповідь – це учнівський твір, в якому описано події, що відбувалися чи відбуваються в певній часовій послідовності Урок навчального твору-розповіді на основі власного досвіду 1 2 3 8 6 7 5 4

Урок навчального твору-опису рослини Тематична бесіда з учнями Повідомлення теми й мети уроку Написання твору-опису рослини та редагування написано...
Слайд № 13

Урок навчального твору-опису рослини Тематична бесіда з учнями Повідомлення теми й мети уроку Написання твору-опису рослини та редагування написаного Етап підготовчих вправ Складання плану опису рослини Підбиття підсумків уроку Оголошення домашнього завдання 1 2 3 4 5 6 7 Твір-опис є звязним висловлюванням, у якому зображують зовнішні ознаки предмета, явища, особи, приміщення, краєвиду, тому важливим для побудови описів є вміння спостерігати за предметами, істотами, процесами, рослинами.

Урок навчального твору-опису приміщення 1. Оголошення теми та мети уроку 2. Підготовка до написання творчої роботи 6. Підбиття підсумків уроку 3. К...
Слайд № 14

Урок навчального твору-опису приміщення 1. Оголошення теми та мети уроку 2. Підготовка до написання творчої роботи 6. Підбиття підсумків уроку 3. Колективне складання плану опису приміщення 7. Повідомлення домашнього завдання 5. Редагування письмової роботи 4. Самостійна письмова робота учнів на чернетках Структура уроку написання твору-опису приміщення орієнтовно містить такі складові:

Слайд № 15

Урок навчального твору-опису зовнішності людини 1 2 3 4 5 6 7
Слайд № 16

Урок навчального твору-опису зовнішності людини 1 2 3 4 5 6 7

Урок навчального твору-опису місцевості
Слайд № 17

Урок навчального твору-опису місцевості

1 2 3 4 Урок навчального твору-опису пам'ятки історії та культури
Слайд № 18

1 2 3 4 Урок навчального твору-опису пам'ятки історії та культури

Урок навчального твору-опису пейзажу за картиною
Слайд № 19

Урок навчального твору-опису пейзажу за картиною

Уроки, присвячені написанню роздумів, мають на меті навчити учнів правильно визначати композиційні елементи тексту, висувати тезу, добирати перекон...
Слайд № 20

Уроки, присвячені написанню роздумів, мають на меті навчити учнів правильно визначати композиційні елементи тексту, висувати тезу, добирати переконливі аргументи і робити висновки. Повідомлення теми й мети уроку Вступна розповідь вчителя або тематична бесіда з учнями Етап підготовчих вправ Робота з тлумачним словником Аналіз схеми розгорнутого твору-роздуму та складання плану. Самостійне написання твору та його редагування Підсумки уроку Оголошення домашнього завдання 1 7 6 5 4 3 2 8 Урок написання навчального твору-роздуму на екологічну тему

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
0
1
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!