• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Тимбілдинг у навчальному середовищі (Сценарій підсумкового заходу до 2 тижня НУШ «Мій-наш клас»)

Тимбілдинг у навчальному середовищі (Сценарій підсумкового заходу до 2 тижня НУШ «Мій-наш клас»)

Опис документу:
Матеріал допоможе вихователям розвивати почуття згуртованості; формувати відчуття «ми»; вчити розумінню індивідуальних особливостей одне одного; створювати мотивацію на спільну діяльність; формувати досвіду спільних дій: розвивати сприйняття краси оточуючого середовища

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тимбілдинг у навчальному середовищі

(Сценарій підсумкового заходу до 2 тижня НУШ «Мій-наш клас»)

Захід проводиться в лісі або парковій зоні

Мета: розвивати почуття згуртованості; формувати відчуття «ми»; вчити розумінню індивідуальних особливостей одне одного; створювати мотивацію на спільну діяльність; формувати досвіду спільних дій. Розвивати сприйняття краси оточуючого середовища

Вчитель:

Ми знову разом весь наш клас.

Дівчатка й хлопчики!

Давайте порахуємо скільки вас!

(Діти рахують, скільки дівчаток і хлопчиків прийшли на лісову галявину)

Вчитель:

Я зараз буду називати вас по черзі,

а ви у відповідь мені назвіть, будь ласка,

одного мешканця із Лісового царства!

(Наприклад: Сергійко – зайчик, Даринка - білочка)

Вчитель:

Ви так чудово впоралися із завданням,

Вже час настав рушати у похід!

Шикуйтеся мерщій у дружнє коло

Прийшов вже час збирати рюкзаки.

(Діти починають рухатися по колу вчитель задає питання, чи треба брати перелічені речі в похід)

Вчитель: Ми йдемо разом в похід !(промовляють з вчителем)

  • Кружку взяли (діти – «Так!»)

  • Миску взяли (так)

  • Воду взяли (так)

  • Ложку взяли(так)

  • Намет взяли (так)

  • Друга взяли (так)

Вчитель:

Дружно ви відповідали.

От якби ще й заспівали.

Саме час нам відпочити,

Пісню разом повторити «Ми одна сімя»

( виконують разом пісню «Ми одна сімя»)

Вчитель:

Знов рушаймо у похід

Будь уважним і поміть,

що змінилося у мові в туристичному наборі?

Вчитель: Ми йдемо разом в похід (промовляють з вчителем)

  • Кружку взяли (діти – «Так!»)

  • Підручник взяли (так-ні аргументують)

  • Компютер взяли (ні)

  • Миску взяли (так)

  • Мило взяли(так-ні аргументують)

  • Праску взяли (ні)

  • Ковзани взяли(ні)

Вчитель :

Чудово впоралися із поставленим завданням,

але нам спокою чекати годі, діти.

У лісі може трапитись пригода -

Земля, Вогонь, Повітря чи Вода.

(Грають в гру «Земля, Вогонь, Повітря та Вода». Вчитель кидає гравцю м’яч і називає поняття. Д іти мають піймати м’яч з будь - яким поняттям, крім «Вогонь»)

Вчитель.:

Пройшли ви перевірку на уважність,

Ба навіть другові допомогти змогли.

І зрозуміли – краще бути разом,

аніж боротися на самоті.

Тепер я пропоную гру «Впізнайко»

Але спочатку обери завдання.

(Вчитель роздає з «Чарівного мішечка», який може непомітно висіти на дереві, картки з зображенням одного предмета. Діти по черзі показують предмет – клас відгадує.)

Вчитель:

Залишилося вибороти перемогу у спортивному змаганні,

Адже туристи - це міцні та дужі люди.

Для цього ми збудуємо команди

Послухайте! Ось яка умова.

(Діти починають хаотично рухатися поміж собою. По команді вчителя «Стоп гра!» учасники гри розбиваються на пари. Знову рух – стають по троє. Знову рух - по четверо( по п’ятеро, по шестеро і так далі). Вчитель сам обирає на якій цифрі зупинитися. Продовжити далі спортивні змагання можна з будь – якою кількістю команд) .

Вчитель:

Команди, до змагання ви готові?

Діти: Готові!

(Діти виконують естафети:1.Ми всі дружні діти(м’яч між ніг).2. Хто швидше (передача м’яча над головою).3.Естафета «Стрибки на одній нозі»).

Вчитель :

Увага, капітани!На останок

Ви пригадайте імена дітей команди,

Які так дружно працювали

І одне одному допомагали.

(Капітани по черзі називають імя гравців. Потім може команда назвати імя капітана)

Вчитель:

Сьогодні, діти ми були в поході.

Співали, грали та змагались.

І дійсно почували ся чудово,

А головне дружити ми навчались!

Всім дякую за особистий внесок у суспільну справу,

За єдність, за командний дух , за перемоги!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн