Тимбілдинг до Дня працівників освіти "Ми - команда"

Опис документу:
Цікаві та веселі вправи на згуртування колективу, підтримання святкового настрою, дружньої, радісної атмосфери. Допомагає об'єднувати учасників у групи та вчить вмінню працювати разом. рекомендовано для проведення в закритому приміщенні, під час корпоративу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Лине мелодія пісні «Сонечко встає» , мелодія притихає, виходить ведуча свята.

Ведуча

Дорогі колеги!

Прийміть щирі вітання з професійним святом з Днем вчителя!

Немає завдання більш благородного , ніж давати людям знання, готувати їх до життя в суспільстві. Адже найкраща професія на землі, найвідповідальніша і сама необхідна для суспільства - Вчитель.

Всім, що становить самі основи цивілізації, людство зобов'язане людям, які непросто володіють знаннями, але можуть донести ці знання до своїх учнів. У цей святковий день від усього серця бажаю Вам доброго здоров'я, сімейного благополуччя, щастя та успіхів у всіх справах і починаннях!

Пісня голоснішає і затихає зовсім

Ведуча

Сьогодні прозвучало дуже багато вітань від учнів, батьків, колег у вашу адресу.

Ми довго думали як саме привітати вас з професійним святом. І, вирівши не відставати від прогресивних і успішних фірм та компаній, провести вчительський тимбілдинг. Що це таке? Це ігри та вправи для зближення та згуртування колективу. І просто для отримання хорошого настрою, позитивних емоцій. Тож дуже вас просимо бути активними та креативними, веселими та невгамовними. Адже, яким буде наше свято, залежить саме від нас. Ще одне уточнення. Для того, щоб ми не захопились іграми, на кожну вправу є визначений часовий термін.

Музика весела. (1)

Чарівний світ. А ми у ньому люди.
Живемо тут, у цій земній красі.
А з нами поруч казка скрізь і всюди
І ми у ній — чарівники усі.
Бо знаємо, вивчаємо природу,
І пізнаємо в цьому світі все.
Передбачати вміємо погоду
І що нам день прийдешній принесе.
Тому що ми вчимося неустанно,
Працюємо і творимо завжди.
Не витрачаємо ані хвилини марно,
Записуємо всі земні труди.
Й читаємо багато, бо цікаво.
Досліджуємо все навколо нас.
Тому життя в нас радісне, яскраве,
А нам все цікавіше кожен раз.

Щодня ми зустрічаємось, вітаємось, обговорюємо новини сільського життя, моди, погоду. І ніколи не запитаємо в колеги про що вона чи він мріє, чим переймається.

Ми вирішили виправити цю помилку.

У вас на столах лежать листки з твердженнями. Твердження у всіх одинакові, не перевіряйте.

Вам потрібно написати навпроти твердження імя людини, присутньої тут, яка відповідає цьому твердженню. А для цього потрібно запитати…

Ось наприклад, має власний транстпорт…. (директор, фізрук, Миколаївни). Вправа закінчується, коли напроти кожного твердження буде написана людина. На виконання цієї вправи вам дається 10 хвилин.

Весела музика. (2)

Ведуча

Хто виконав вправу? Кого було знайти найважче, а кого найлегше?. Що цікавого дізнались про колег? Всім дякую, я впевнена, що всі ви гідні бурхливих оплесків. (Оплески)

Ведуча

Ви помітили, що в залі стоять 4 столи, а це означає, що…. Правильно, ми поділимось на 4 групи.

Кожен з вас витягне з капелюха номер і , відповідно приєднається до певної команди. А команди в нас незвичайні:

№ 1 – Лайм

№ 2 – Слива

№ 3 – Ожина

№ 4 - Груша

Сідаєте за свої столи і прикріплюєте собі емблему своєї групи.

Музика легка(3)

Ведуча

Що ж сідаєте зручніше. Ви бачите перед собою серветки. Я попрошу кожного взяти стільки серветок, скільки вважаєте за потрібне.

Весела музика. (4)

Беруть серветки.

Ведуча

Дякую. Зараз ми познайомимось ще тісніше. Я прошу всіх по черзі сказати про себе таку кількість цікавих фактів, скільки серветок ви взяли.

Проводиться гра.

Ведуча

Дякую всім за чесність. І хочу вам віддячити за це дуже цікавою пропозицією…

Хто любить відпочивати? А де б ви хотіли зараз опинитись?

Уявіть, що прийшов наказ всіх вчителів ЗЗСО «Судченський ліцей» відправити на безлюдний острів. Накази потрібно виконувати. Отож, збираємося в дорогу.

На своїх столах ви бачите папірці, на них потрібно написати назву однієї речі, яку ви візьмете з собою на безлюдний острів. Але… вона повинна починатися на букву вашого імені. І, звичайно, переконати всіх інших мандрівників, що саме ця річ найнеобхідніша в подорожі.

Прошу приступати . У вас є 2 хвилини.

Весела музика. (5)

Ведуча

Будь ласка. Що ж нам взяти в подорож?

Думаю, з таким запасом ми не пропадемо і на безлюдному острові і в безкрайньому океані.

Ведуча

Я спробую вам загадати загадку. Морські леви – хижаки, так? Чому ж вони ніколи не їдять пінгвінів? (Томі що вони живуть на різних півкулях)

В природі пінгвіни живуть групами. Отож, прошу першу групу Лайм уявити, що ви пінгвіни.

Коли холодно, пінгвіни туляться один до одного і їм стає тепліше, зовсім як ми, правда ж. За моєю командою «Почали» ви вільно гуляєте Антарктидою, коли ж я скажу «Буря» - швидко групуєтесь, щоб не замерзнути. Зрозуміло? «Почали!»

Весела музика (6)

Через деякий час…

Ведуча

Пінгвіни, що зовні дуже мерзнуть, ну дуже і ховаються всередину. Ті що всередині пінгвіни задихаються від жари і рвуться назовні.

Молодці! Давайте подякуємо учасникам веселими і гучними аплодисментами.

Ведуча

Раз ми вже почали говорити про природні катаклізми, продовжимо нашу розмову про вітер. Що ви про нього знаєте?

А ви знаєте, що вітер має своє свято? Це 15 червня – День вітру, причому всесвітній.

А ще вітер може дути не на всіх, а на окремих людей… Не вірите? Зараз я вас у цьому переконаю. Запрошую команду Ожинок.

Учасники стають в коло. Всередині кола стоять 3 стільчики. Ведучий говорить : «Вітер дме на того, хто сьогодні на підборах…», всі учасники, які прийшли на підборах стараються сісти на стільчики, хто залишився – стає ведучим. Гра продовжується з іншим ведучим.

Гра проходить під веселу музику.(7)

Молодці ожинки! Вам шалені оплески!

Ведуча

Я думаю, що нікого не потрібно переконувати в тому, що мова та мовлення в нашій професії дуже важливі. Правда, інколи так хочеться помовчати… Але не в сьогоднішньому випадку.

Я хочу звернутися до вас, Сливочки. Пропоную перевірити своє мовлення. Вам скоромовка. Потрібно швидко її розказати. Один учасник говорить одне слово, другий – друге і т.д. Якщо хтось збивається – починаєте спочатку. І так поки не розкажете скоромовку. Зрозуміло?

Поки ж наші Сливочки «дозрівають» , запрошую Груш пограти зі мною в гру «Атоми і молекули»

Ведуча

Уявіть, ви – самотні атоми. Починається хаотичний броунівський рух, при цьому можливі легкі зіткнення один з одним. Будьте обережні. За моєю командою ви повинні з’єднатися в молекули, число атомів в якій я назву».

Звучить весела музика.(8)

Через деякий час після початку ведучий говорить цифру, наприклад, «п’ять». Учасники складають групи по п’ять осіб. Потім, інша кількість атомів в молекулах і т.д., але не більше 4-5 разів. Вкінці можна назвати молекулу, в якій атомів рівно стільки, скільки учасників в групі .

Дякуємо Грушам -атомам, оплески.

Повертаємось до Слив. Будь ласка просимо вас розказати скоромовку.

Розказують.

Молодці! Бурхливі аплодисменти!

Ведуча

Поворушились, порухались. А згадайте, коли розворушите дітей на уроці що буває?

Так, так таке буває…

Сьогодні ми приймали вітання, вітали своїх колег. Між іншим, вчені довели, що вітати інших набагато приємніше, ніж приймати вітання собі. А якщо це колективне вітання…

Здогадались?

У вас на столах лежать набори:

  • Кольоровий папір

  • Ножиці

  • Клей

  • Фломастери або олівці

  • Ручки

Вам потрібно за 15 хвилин виготовити святкову листівку до Дня вчителя і в цікавій формі привітати присутніх зі святом.

Готові? Приступаємо до роботи.

Під легку святкову музику (Вітання) виконується завдання.

Ведуча

Час вичерпаний. Прошу презентувати свої роботи.

Команди по черзі вітають.

Відеокліп пісні «Сонечко встає»

Ведуча

Напевне, немає такої людини, тим паче, вчителя, яка б не знала хоча б частково цієї пісні.

Вже давно вона стала гімном всіх вчителів. Час іде, вносить свої корективи в наше життя. Вже наші діти і танцюють інші танці, і співають зовсім інші пісні. Але ж ми йдемо в ногу з часом і швидко перекваліфіковуємось у поетів, композиторів, продюсерів та артистів.

Ми вам пропонуємо наступне завдання : виконати пісню «Сонечко встає» в різних музичних жанрах.

Для команди Слив – народний жанр

Для команди Лайм – жанр романсу

Для команди Груші – реп

Для команди Ожини – шансон.

Час для підготовки – 7 хвилин.

Лине легка музика

Просимо команд заспівати відому пісню в новому ракурсі. Але спочатку нагадаємо всім її первинну версію.

Звучить пісня. Потім команди співають в своїх жанрах. Всі інші допомагають і аплодують.

Ведуча

Молодці! Дуже вправно і талановито.

А які ж пісні без танців? Спробуємо себе в ролі хореографів?

І знову відома всім пісня…

Звучить пісня «Чому вчать у школі».

Ведуча

Так сталося, що сама доля дала нам цю пісню, адже в ній 4 куплети.

І так, слухайте завдання. Нам потрібно створити флешмоб. Кожна команда вивчає свої рухи і потім їх показуєте під час звучання пісні .

У вас в розпорядженні є 10 хвилин.

Лайм – 1 куплет

Слива – 2-й

Ожина – 3-й

Груша – 4-й

Можете приступати до роботи.

Радісна музика

Ведуча

Час вичерпано. Просимо підготуватися кожній команді.

Включається пісня і кожна команда танцює.

Молодці! Які ж ви молодці!

Під ліричну мелодію

Ведуча

Ось і підходить до закінчення наша зустріч. Я сподіваюсь, що ви хоч трішки розвеселились, забули на мить про свої проблеми і відчули, що ми справжні: дружні, вірні, віддані друзі. І що саме від кожного залежить успіх всіх.

Звучить мелодія (9)

Ведуча

Запрошую всіх стати в одне єдине, спільне коло. В мене в руках 4 клубки. Вони різні за кольором, величиною. Але вони мають нескінченні, у певному значенні, звязки.

Кожна команда отримує клубок шерсті відповідного кольору. Завданням є перекинути клубок будь якому іншому учаснику. Під час перекидання необхідно триматися за нитку. Через деякий час всі гравці будуть опутані нитками, і кожен рух буде відчувати вся група. Учасники, які прийматимуть участь у вправі , отримують відчуття спільності и піднімуть собі настрій.

Ведуча

Я ще раз всім дякую за співпрацю і нехай нам всім щастить!

Буквам різним дати лад,

Та писати їх у ряд -

Вчать у школі! Вчать у школі!

Вчать у школі!

Додавати два і два,

Вчити в віршиках слова

Вчать у школі! Вчать у школі!

Вчать у школі!

Про дві крапки і тире,

І співати до і ре -

Вчать у школі! Вчать у школі!

Вчать у школі!

Ще й про південь і про схід,

Та товстий північний лід

Вчать у школі! Вчать у школі!

Вчать у школі!

Знати корінь і квадрат,

Будувати формул ряд

Вчать у школі! Вчать у школі!

Вчать у школі!

Бути чемними завжди,

Знати що де і куди.

Вчать у школі! Вчать у школі!

Вчать у школі!

Малюків водити в клас,

Захищати раз у раз

Вчать у школі! Вчать у школі!

Вчать у школі!

Дружбу вірну берегти,

Мрій високих досягти

Вчать у школі! Вчать у школі!

Вчать у школі!

Сонечко встає і шумить трава.

Бачу стежку, де проходиш ти, рідна ти.

Вчителько моя, зоре світова, |(2)

Звідки виглядати, де тебе знайти? |

На столі лежать зошити малі,

Дітвора щебече золота, золота.

І летять – летять в небі журавлі, |(2)

Дзвоник ніби кличе в молоді літа. |

Скільки підросло й полетіло нас

На шляхи землі в ясну блакить, у блакить.

А для тебе знов та доріжка в клас, |(2)

Під вікном у школі явір той знов шумить. |

Двох синів твоїх узяли фронти,

Воювали, не лічили ран, тяжких ран.

В партизанську ніч посивіла ти, |(2)

Як в морози сиві непожатий лан. |

Знов щебече юнь і шумить трава,

Пізнаю тебе я при вогні в наші дні.

Вчителько моя, зоре світова, |(2)

На Вкраїні милій, в рідній стороні. |

Сонечко встає і шумить трава.

Бачу стежку, де проходиш ти, рідна ти.

Вчителько моя, зоре світова, |(2)

Звідки виглядати, де тебе знайти? |

На столі лежать зошити малі,

Дітвора щебече золота, золота.

І летять – летять в небі журавлі, |(2)

Дзвоник ніби кличе в молоді літа. |

Скільки підросло й полетіло нас

На шляхи землі в ясну блакить, у блакить.

А для тебе знов та доріжка в клас, |(2)

Під вікном у школі явір той знов шумить. |

Двох синів твоїх узяли фронти,

Воювали, не лічили ран, тяжких ран.

В партизанську ніч посивіла ти, |(2)

Як в морози сиві непожатий лан. |

Знов щебече юнь і шумить трава,

Пізнаю тебе я при вогні в наші дні.

Вчителько моя, зоре світова, |(2)

На Вкраїні милій, в рідній стороні. |

Бук бундючивсь перед дубом,

Тряс над дубом бурим чубом.

Дуб пригнув до чуба бука –

Буде букові наука.

  • знає ще дві мови, крім рідної;

  • не любить прокидатися вранці;

  • хоче побувати на іншому материку;

  • був на морі;

  • один у сім’ї;

  • катається на роликах;

  • має власний транспорт;

  • має собаку;

  • бодай раз був волонтером;

  • цікавиться наукою та винаходами;

  • зареєстрований у соцмережах

1

1

1

1

1

1

1

2

2

2

2

2

2

2

3

3

3

3

3

3

3

4

4

4

4

4

4

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн