Ти і твої друзі. Ранок-конкурс

Опис документу:
Виховний захід для учнів 1-4 класів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Виховна година "Ти і твої друзі"

Бути другом – це означає підставити плече тому,
хто втратив надію і дарувати йому любов.
(С.Бронзино)



Мета: розкрити значення дружби в житті людини; навчити дітей правильно вибирати друзів, знайомитися, спілкуватись і товаришувати.

Обладнання: Фігурки феї Уваги і чаклунки Доброти, аркуші –“усмішки”, м’ячик, пелюстки “чарівної квітки ”, вислови та правила про дружбу.

1. Бесіда про мрії і бажання дітей

- Про що ви мрієте найбільше?
(Діти хочуть сюрпризів – собаку, машину з пультом управління, книжку, ляльку тощо.)
- Це хороші подарунки, які можна купити за гроші. Але є те, чого не купиш за гроші. Що це?
(Діти називають: життя, здоров’я, час, добро, любов, дружба.)

2. Подорож у країну, де живуть Увага і Доброта

- Однак є така країна, де можна придбати те, що неможливо купити за гроші. У цій країні живуть фея Увага і чаклунка Доброта (На дошці прикріплюють фігурки феї і чаклунки.)
В цю країну може потрапити кожен, але за однієї умови: потрібно вміти помічати прекрасне в людях, які вас оточують, захоплюватися їхніми гарними рисами, виявляти доброзичливість до них. Навчитися цьому нам допоможе фея Увага і чаклунка Доброта: фея зробить нас уважними до оточуючих, підкаже, як стежити за власною поведінкою, а чаклунка навчить бачити в людях хороші риси характеру.
Хороші риси людини або її вчинки побачити важче, ніж погані. Погані вчинки кидаються у вічі, тому що завдають нам болю, хвилюють і сердять.

3. Розкажіть, з ким ви дружите. З ким зі своїх друзів любите бувати надворі? Чому? Який ваш товариш?

Що означає дружити? (До друга треба уважно ставитися, не сваритися, намагатися зробити для нього щось хороше, ділитися з ним усім.)

Правила про дружбу:

- Радію за успіхи товариша, разом з ним переживаю невдачі.

- Коли з ким посварюся, першим намагаюся примиритися.

- Зупинити товариша, коли він робить щось погане.

- У дружбі немає дрібниць.

- (діти доповнюють правила) .

4.Сварка та мир між Незнайком і Гуньком

Незнайко пішов збирати гумовий сік і зустрів свого приятеля Гунька, який грався з двома малючками в скакалку.
- Послухай – но, Гуньку, яку ми штуку придумали,- сказав йому Незнайко. – Ти, друже луснеш від заздрощів, коли дізнаєшся.
- От і не лусну, - відповів Гунько. – Дуже мені потрібно лускати!
- Луснеш, луснеш! – запевняв його Незнайко. – Така, друже, штука! Тобі й не снилося!
- А що ж це за штука? – зацікавився Гунько.
- Скоро ми зробимо повітряну кулю і полетимо мандрувати.
Гунька взяли завидки. Йому теж хотілося чим – небудь похвалитися, і він сказав:
- Пхе – повітряна куля! А от я зате подружився з малючками.
- З якими малючками?
- А з оцими, - сказав Гунько й показав на малюнок пальцем. – Ось оцю малючку зовуть Мушкою, а цю Кнопочкою.
Мушка й Кнопочка стояли віддалік і з острахом поглядали на Незнайка. Незнайко подивився на них спідлоба й сказав:
- Так ти он як! Ти ж зі мною дружиш!
- А я і з тобою дружу, і з ними. Одне одному не заважає.
- Ні, заважає,- відповів Незнайко. – Хто дружить з малючками, той сам малючка
Зараз же посварися з ними!
- А навіщо мені сваритись?
- А я кажу, посварися! Або я з тобою сам посварюся.
- Ну й сварися. Подумаєш!
- От і посварюсь, а твоїм Мушці й Кнопочці зараз так надаю!

Незнайко зціпив кулаки й кинувся до малюнок. Гунько згородив йому дорогу й ударив кулаком по лобі. Вони почали битись, а Мушка й Кнопочка злякались й втекли.
- То ти мене за тих малюнок по лобі кулаком б’єш? – кричав Незнайко, намагаючись ударити Гунька в ніс.
- А чого ти до них чіпляєшся? – допитувався Гунько, розмахуючи на всі боки кулаками.
- Ач, який захисник знайшовся! – відповів Незнайко і вдарив свого друга по голові з такою силою, що Гунько навіть присів і кинувся тікати.
- Я з тобою у сварці! – кричав йому навздогін Незнайко.
- Ну й будь! – відповів Гунько. – Перший прийдеш миритися!
- А от побачиш, що не прийду! Ми полетимо на повітряній кулі мандрувати.
- Полетите ви з даху на горище!
- Це ви полетите з даху на горище! – відповів Незнайко й пішов збирати гумовий сік.

5.Складання та читання прислів’я про дружбу. (Робота в групах )

- Друга шукай, а знайдеш - бережи.

- Старий друг кращий за двох нових.

- Скажи мені, хто твій друг, - я скажу, хто ти.

- Пробуй золото вогнем, а дружбу бідою.

- Друзі пізнаються у біді.

Слово вчителя.

Другом ми називаємо того, кому довіряємо. Де немає повної відвертості, не може бути й дружби. У всіх людей, які нас оточують, є певні недоліки. Хто хоче мати друга без недоліків, той залишається без друзів. Ось чому не може бути міцної дружби без того, що люди пробачили один одному. Іноді у стосунках виникають непорозуміння, які можна подолати тільки разом.

6. Гра: “Виявляй доброзичливість не лише словами, але й посмішкою, руками,жестами. Пантоміма.

(Діти стають у 2 ряди, напроти один одного і без слів (жестами та мімікою) виражають схвалення, привітання, побажання добра, здоров’я, (кивають головою, прикладають руку до серця, роблять жести “Удачі вам!”) )
- Як ви думаєте, де потрібно стояти, щоб іншому було видно, що ви хочете привітатися, кивнути? З ким можна привітатися кивком?

Гра: “Ласкавинки.” (з м’ячем.)

Діти кидають м’яч одне одному, називаючи ласкавим іменем того, до кого потрапив м’яч.

Гра: паперові “Посмішки”

Серед учнів обирається ведучій (ведучий роздає дітям пелюстки “чарівної квітки ”). Учні піднімають “посмішки”, якщо названа якість у ведучого є. (Пропоновані якості: акуратність, вихованість, життєрадісність, веселий, надійність, освіченість, відповідальність, сміливість, красота, терпимість і вміння прощати, чесність, працьовитість, щирість, чуйність. )

7. Висновки (діти складають закон про дружбу)

- завжди прислухатися одне до одного;

- не брехати одне одному;

- не кривдити та не обзивати одне одного:

- завжди підтримувати одне одного;

- не залишати одне одного в біді;

- завжди чинити по справедливості;

- завжди поступатися одне одному;

- допомагати одне одному.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!