і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Тестові завдання з української літератури

Перегляд
матеріалу
Отримати код

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ

ХІХ СТОЛІТТЯ: 40-60-ТІ РОКИ

(підготовка до ЗНО)

Дати відповіді на тестові запитання:

1. Жанр твору Л.Глібова "Ведмідь-пасічник":

а) поезія;

б) байка;

в) гумористичне оповідання;

г) памфлет.

2. Найкращим драматичним твором Л.Глібова є:

а) "Бой-жінка";

б) "До мирового";

в) "Москаль-чарівник";

г) "Назар Стодоля".

3. Який твір О.Стороженка випадає із логічного ряду: "Закоханий чорт", "Межигорський дід", "Не в добрий час", "Вуси", "Голка", "Сужена", "Чортова корчма", "Кіндрат Бубненко-Швидкий", "Марко Проклятий"?

а) "Марко Проклятий";

б) "Не в добрий час";

в) "Кіндрат Бубненко-Швидкий";

г) "Вуси".

4. Хто назвав поезії Т.Шевченка періоду "трьох літ" поезією політичною?

а) І.Франко;

б) М.Рильський;

в) Г.Грабович;

г) В.Пахаренко.

5. "Стоїть в селі Суботові…" – це:

а) фрагмент твору "Великий льох";

б) окремий твір;

в) розділ із поеми "Гайдамаки";

г) розділ із поеми "Сон".

6. П.Куліш у збірці "Записки о Южной Руси" вперше вжив створену ним орфографію, названу:

а) "кулішівка";

б) "кирилиця";

в) "азбука";

г) "абетка".

7. Навчальний заклад, слухачем якого став Т.Шевченко після визволення з кріпацтва:

а) Петербурзька медико-хірургічна академія;

б) Петербурзька Академія мистецтв;

в) Київський університет;

г) Харківський університет.

8. Із якого твору Т.Шевченка ці рядки:

Не нарікаю я на Бога,

Не нарікаю ні на кого.

Я сам себе, дурний, дурю,

Та ще й співаючи. Орю

Свій переліг – убогу ниву!

Та сію слово…

а) "Не нарікаю я на Бога";

б) "І Архімед, і Галілей…";

в) "Царів, кривавих шинкарів…";

г) "Меж скалами, неначе злодій…".

9. Який засіб контекстуально синонімічного увиразнення мовлення (троп) яскраво виражений у наведених нижче рядках:

Лягло костьми

Людей муштрованих чимало.

(Кавказ. Т.Шевченко).

а) порівняння;

б) перифраз;

в) метафора;

г) синекдоха;

ґ) метонімія.

10. Який синтаксичний засіб увиразнення мовлення (стилістична фігура) яскраво виражений у наведених нижче рядках:

Великомученице кумо!

Дурна єси та нерозумна!

В раю веселому зросла,

Рожевим цвітом процвіла

І раю красного не зріла,

Не бачила, бо не хотіла

Поглянути на Божий день,

На ясний світ животворящий!

Сліпа була єси, незряча,

Недвига серцем; спала день

І спала ніч.

(Н.Т. Т.Шевченко).

а) оксюморон;

б) риторичне запитання;

в) антитеза;

г) епіфора;

ґ) анафора.

11.Зробити ідейно-художній аналіз поезії Т.Шевченка "За байраком байрак…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета тестів :підвищити якість підготовки учнів до ЗНО
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    10 Клас, 11 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    151
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    UZ912264
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь