і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Тестові завдання з української літератури

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ

ХІХ СТОЛІТТЯ: 40-60-ТІ РОКИ

(підготовка до ЗНО)

Дати відповіді на тестові запитання:

1. Жанр твору Л.Глібова "Ведмідь-пасічник":

а) поезія;

б) байка;

в) гумористичне оповідання;

г) памфлет.

2. Найкращим драматичним твором Л.Глібова є:

а) "Бой-жінка";

б) "До мирового";

в) "Москаль-чарівник";

г) "Назар Стодоля".

3. Який твір О.Стороженка випадає із логічного ряду: "Закоханий чорт", "Межигорський дід", "Не в добрий час", "Вуси", "Голка", "Сужена", "Чортова корчма", "Кіндрат Бубненко-Швидкий", "Марко Проклятий"?

а) "Марко Проклятий";

б) "Не в добрий час";

в) "Кіндрат Бубненко-Швидкий";

г) "Вуси".

4. Хто назвав поезії Т.Шевченка періоду "трьох літ" поезією політичною?

а) І.Франко;

б) М.Рильський;

в) Г.Грабович;

г) В.Пахаренко.

5. "Стоїть в селі Суботові…" – це:

а) фрагмент твору "Великий льох";

б) окремий твір;

в) розділ із поеми "Гайдамаки";

г) розділ із поеми "Сон".

6. П.Куліш у збірці "Записки о Южной Руси" вперше вжив створену ним орфографію, названу:

а) "кулішівка";

б) "кирилиця";

в) "азбука";

г) "абетка".

7. Навчальний заклад, слухачем якого став Т.Шевченко після визволення з кріпацтва:

а) Петербурзька медико-хірургічна академія;

б) Петербурзька Академія мистецтв;

в) Київський університет;

г) Харківський університет.

8. Із якого твору Т.Шевченка ці рядки:

Не нарікаю я на Бога,

Не нарікаю ні на кого.

Я сам себе, дурний, дурю,

Та ще й співаючи. Орю

Свій переліг – убогу ниву!

Та сію слово…

а) "Не нарікаю я на Бога";

б) "І Архімед, і Галілей…";

в) "Царів, кривавих шинкарів…";

г) "Меж скалами, неначе злодій…".

9. Який засіб контекстуально синонімічного увиразнення мовлення (троп) яскраво виражений у наведених нижче рядках:

Лягло костьми

Людей муштрованих чимало.

(Кавказ. Т.Шевченко).

а) порівняння;

б) перифраз;

в) метафора;

г) синекдоха;

ґ) метонімія.

10. Який синтаксичний засіб увиразнення мовлення (стилістична фігура) яскраво виражений у наведених нижче рядках:

Великомученице кумо!

Дурна єси та нерозумна!

В раю веселому зросла,

Рожевим цвітом процвіла

І раю красного не зріла,

Не бачила, бо не хотіла

Поглянути на Божий день,

На ясний світ животворящий!

Сліпа була єси, незряча,

Недвига серцем; спала день

І спала ніч.

(Н.Т. Т.Шевченко).

а) оксюморон;

б) риторичне запитання;

в) антитеза;

г) епіфора;

ґ) анафора.

11.Зробити ідейно-художній аналіз поезії Т.Шевченка "За байраком байрак…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета тестів :підвищити якість підготовки учнів до ЗНО

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти