Тестові завдання до тем "Стиль бароко", "Мистецтво бароко", "Музичне і театральне мистецтво бароко"

Опис документу:
Тестові завдання по теми Стиль бароко для покращення засвоєння учнями набутих знань еа уроках мистецтва та для користування полекшення роботи вчителів мистецьких дисциплін. Розробка включає три варіантний комплекс завдань для перевірки та засвоєння знань. Тести підготовані до підручника Л.Г. Кондратової Мистецтво 8 клас. Дуже рада поділитись, користутесь на здоров'я!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

1. Стиль бароко виник наприкінці

А) ХVI ст;

Б) XV ст ;

В) XVII ст.

2. Стиль бароко зародився в :

А) Іпанії;

Б) Франції;

В) Італії.

3. На зміну якому стилю прийшов стиль бароко:

А) Готичному;

Б) Романському;

В) Відродження.

4. Досягнення стилю бароко у архітектурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

5. Досягнення стилю бароко в живописі та скульптурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

6. Досягнення стилю бароко в музичному мистецтві:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

7.Скульптурна прикраса у формі голови людини, тварини чи фантастичної істоти:

А) Теламон;

Б) Каріатида;

В) Маскарон.

8.Значного поширення у стилі бароко набули

А) Архітектурні ансамблі та садово-паркові споруди;

Б) Садово-паркові споруди та акрополі;

В) Архітектурні споруди та гострі вежі.

9. Еталоном химерної барокової криволінійності вважається :

А) Нотр-Дам де Парі;

Б) Собор Святого Петра;

В) Церква Сан-Карло алле Кварто Фонтане.

10.Один із найекстравагантніших майстрів архітектури стилю бароко:

А) Антоніо Вівалді;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

11. Архітектор, яки тривали ас виконував роботи для собору Святого Петра:

А) Лоренцо Берніні;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

12.Літня резиденція імператорської родини Габсбургів:

А) Палац Шенбрунн;

Б) Площа Святого Петра;

В) Валдштенський палац.

13.Цілісна архітектурна композиція, в якій гармонійно поєднані будівлі, садово-паркові споруди та зелені наадження:

А) Ансамбль архітектурних споруд;

Б) Паркова зона;

В) Палацово-парковий комплекс.

14. Дрезденський Цвінгер це ансамбль із

А) 4 споруд;

Б) 6 споруд;

В) 3 споруд .

15.Палацово-парковий ансамбль побудований у стилі стриманого годандського бароко:

А) Дрезденський Цвінгер;

Б) Гет-Ло;

В) Палац Німфенбург.

16.Скільки течій живопису склалося у стилі бароко:

А) 2;

Б) 4;

В) 3.

17. У якій манері творив М. де Караваджо:

А) Демократині;

Б) Величній;

В) Караваджиській.

18.Ця манера була повязана з історичними, міфологічними та біблійними сюжетами:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

19.Караваджистами називали прихильників манери:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

20. Прихильники цієї манери не дотримувалися величної манери та були прихильниками караваджизму.

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

21.Засновник європейського реалістичного живопису XVII ст.

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Леонардо да Вінчі.

22.Кого вважать одним з найвизначніших художників доби бароко:

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Пітер Паул Рубенс.

23.Автор скульптури «Аполлон і Дафна»

А) Л. Берніні;

Б) А. Вівальді;

В) М. де Караваджо.

24. З якого матеріалу зроблена статуя «Аполлон і Дафна»:

А) Мармур;

Б) Глина;

В) Гіпс.

25.Активне використання текстилю характерним було у :

А) Ткацтві бароко;

Б) Декоративно-прикладному мистецтві бароко;

В) Інтерєрі бароко.

26. Фламандські сюжетні килими мають назву:

А) Сфумато;

Б) Гоболени;

В) Філіграль.

27.Що вперше в період бароко почали носити жінки:

А) Панчохи;

Б) Шуби;

В) Корсети.

28.Ідеалом чоловіка у період бароко був:

А) Мікеланджело да Караваджо;

Б) Король Людовік XIV;

В) Принц Уельський.

29. Скільки жанрів музики розвивалося у стилі бароко :

А) 2;

Б) 6;

В) 3.

30.Музично-театральному жанру належить:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

31. Жанрам циклічної форми належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

32.Жанрам великих форм належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера

33.Цикл «Пори року» написав:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

34.Німецкий композитор органної музики стилю бароко:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

35. Його стиль вважають перехідним від барокового до класиного:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

36.Які два музично-театральні жанри сформувалися у стилі бароко:

А) Кантата та ораторія;

Б) Комедія та трагедія;

В) Опера-серія та опера-буффа.

Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»

В-1_______________________________________________

1. Стиль бароко виник наприкінці

А) ХVI ст;

Б) XV ст ;

В) XVII ст.

2. Досягнення стилю бароко у архітектурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3.Скульптурна прикраса у формі голови людини, тварини чи фантастичної істоти:

А) Теламон;

Б) Каріатида;

В) Маскарон.

4.Один із найекстравагантніших майстрів архітектури стилю бароко:

А) Антоніо Вівалді;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

5.Цілісна архітектурна композиція, в якій гармонійно поєднані будівлі, садово-паркові споруди та зелені наадження:

А) Ансамбль архітектурних споруд;

Б) Паркова зона;

В) Палацово-парковий комплекс.

6.Скільки течій живопису склалося у стилі бароко:

А) 2;

Б) 4;

В) 3.

7.Караваджистами називали прихильників манери:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»

В-1_______________________________________________

1. Стиль бароко виник наприкінці

А) ХVI ст;

Б) XV ст ;

В) XVII ст.

2. Досягнення стилю бароко у архітектурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3.Скульптурна прикраса у формі голови людини, тварини чи фантастичної істоти:

А) Теламон;

Б) Каріатида;

В) Маскарон.

4.Один із найекстравагантніших майстрів архітектури стилю бароко:

А) Антоніо Вівалді;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

5.Цілісна архітектурна композиція, в якій гармонійно поєднані будівлі, садово-паркові споруди та зелені наадження:

А) Ансамбль архітектурних споруд;

Б) Паркова зона;

В) Палацово-парковий комплекс.

6.Скільки течій живопису склалося у стилі бароко:

А) 2;

Б) 4;

В) 3.

7.Караваджистами називали прихильників манери:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

8.Кого вважать одним з найвизначніших художників доби бароко:

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Пітер Паул Рубенс.

9.Активне використання текстилю характерним було у :

А) Ткацтві бароко;

Б) Декоративно-прикладному мистецтві бароко;

В) Інтерєрі бароко.

10.Ідеалом чоловіка у період бароко був:

А) Мікеланджело да Караваджо;

Б) Король Людовік XIV;

В) Принц Уельський.

11. Жанрам циклічної форми належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

12.Німецкий композитор органної музики стилю бароко:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

8.Кого вважать одним з найвизначніших художників доби бароко:

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Пітер Паул Рубенс.

9.Активне використання текстилю характерним було у :

А) Ткацтві бароко;

Б) Декоративно-прикладному мистецтві бароко;

В) Інтерєрі бароко.

10.Ідеалом чоловіка у період бароко був:

А) Мікеланджело да Караваджо;

Б) Король Людовік XIV;

В) Принц Уельський.

11. Жанрам циклічної форми належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

12.Німецкий композитор органної музики стилю бароко:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»

В-2_______________________________________________

1. Стиль бароко зародився в :

А) Іпанії;

Б) Франції;

В) Італії.

2. Досягнення стилю бароко в живописі та скульптурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3.Значного поширення у стилі бароко набули

А) Архітектурні ансамблі та садово-паркові споруди;

Б) Садово-паркові споруди та акрополі;

В) Архітектурні споруди та гострі вежі.

4. Архітектор, яки тривали ас виконував роботи для собору Святого Петра:

А) Лоренцо Берніні;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

5. Дрезденський Цвінгер це ансамбль із

А) 4 споруд;

Б) 6 споруд;

В) 3 споруд .

6. У якій манері творив М. де Караваджо:

А) Демократині;

Б) Величній;

В) Караваджиській.

7. Прихильники цієї манери не дотримувалися величної манери та були прихильниками караваджизму.

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»

В-2 ______________________________________________

1. Стиль бароко зародився в :

А) Іпанії;

Б) Франції;

В) Італії.

2. Досягнення стилю бароко в живописі та скульптурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3.Значного поширення у стилі бароко набули

А) Архітектурні ансамблі та садово-паркові споруди;

Б) Садово-паркові споруди та акрополі;

В) Архітектурні споруди та гострі вежі.

4. Архітектор, яки тривали ас виконував роботи для собору Святого Петра:

А) Лоренцо Берніні;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

5. Дрезденський Цвінгер це ансамбль із

А) 4 споруд;

Б) 6 споруд;

В) 3 споруд .

6. У якій манері творив М. де Караваджо:

А) Демократині;

Б) Величній;

В) Караваджиській.

7. Прихильники цієї манери не дотримувалися величної манери та були прихильниками караваджизму.

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

8.Автор скульптури «Аполлон і Дафна»

А) Л. Берніні;

Б) А. Вівальді;

В) М. де Караваджо.

9. Фламандські сюжетні килими мають назву:

А) Сфумато;

Б) Гоболени;

В) Філіграль.

10. Скільки жанрів музики розвивалося у стилі бароко :

А) 2;

Б) 6;

В) 3.

11.Жанрам великих форм належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера

12. Його стиль вважають перехідним від барокового до класиного:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

8.Автор скульптури «Аполлон і Дафна»

А) Л. Берніні;

Б) А. Вівальді;

В) М. де Караваджо.

9. Фламандські сюжетні килими мають назву:

А) Сфумато;

Б) Гоболени;

В) Філіграль.

10. Скільки жанрів музики розвивалося у стилі бароко :

А) 2;

Б) 6;

В) 3.

11.Жанрам великих форм належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера

12. Його стиль вважають перехідним від барокового до класиного:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»

В-3_______________________________________________

1. На зміну якому стилю прийшов стиль бароко:

А) Готичному;

Б) Романському;

В) Відродження.

2. Досягнення стилю бароко в музичному мистецтві:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3. Еталоном химерної барокової криволінійності вважається :

А) Нотр-Дам де Парі;

Б) Собор Святого Петра;

В) Церква Сан-Карло алле Кварто Фонтане.

4.Літня резиденція імператорської родини Габсбургів:

А) Палац Шенбрунн;

Б) Площа Святого Петра;

В) Валдштенський палац.

5.Палацово-парковий ансамбль побудований у стилі стриманого годандського бароко:

А) Дрезденський Цвінгер;

Б) Гет-Ло;

В) Палац Німфенбург.

6.Ця манера була повязана з історичними, міфологічними та біблійними сюжетами:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

7.Засновник європейського реалістичного живопису XVII ст.

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Леонардо да Вінчі.

Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»

В-3_______________________________________________

1. На зміну якому стилю прийшов стиль бароко:

А) Готичному;

Б) Романському;

В) Відродження.

2. Досягнення стилю бароко в музичному мистецтві:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3. Еталоном химерної барокової криволінійності вважається :

А) Нотр-Дам де Парі;

Б) Собор Святого Петра;

В) Церква Сан-Карло алле Кварто Фонтане.

4.Літня резиденція імператорської родини Габсбургів:

А) Палац Шенбрунн;

Б) Площа Святого Петра;

В) Валдштенський палац.

5.Палацово-парковий ансамбль побудований у стилі стриманого годандського бароко:

А) Дрезденський Цвінгер;

Б) Гет-Ло;

В) Палац Німфенбург.

6.Ця манера була повязана з історичними, міфологічними та біблійними сюжетами:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

7.Засновник європейського реалістичного живопису XVII ст.

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Леонардо да Вінчі.

8. З якого матеріалу зроблена статуя «Аполлон і Дафна»:

А) Мармур;

Б) Глина;

В) Гіпс.

9.Що вперше в період бароко почали носити жінки:

А) Панчохи;

Б) Шуби;

В) Корсети.

10.Музично-театральному жанру належить:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

11.Цикл «Пори року» написав:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

12.Які два музично-театральні жанри сформувалися у стилі бароко:

А) Кантата та ораторія;

Б) Комедія та трагедія;

В) Опера-серія та опера-буффа.

8. З якого матеріалу зроблена статуя «Аполлон і Дафна»:

А) Мармур;

Б) Глина;

В) Гіпс.

9.Що вперше в період бароко почали носити жінки:

А) Панчохи;

Б) Шуби;

В) Корсети.

10.Музично-театральному жанру належить:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

11.Цикл «Пори року» написав:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

12.Які два музично-театральні жанри сформувалися у стилі бароко:

А) Кантата та ораторія;

Б) Комедія та трагедія;

В) Опера-серія та опера-буффа.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
395 грн