Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Навчаємось за новим правописом: особливості розвитку мовної компетентності учнів і учениць
»
Взяти участь Всі події

Тестова діагностувальна робота з предмета "Я досліджую світ" 3 клас

Я досліджую світ

Для кого: 3 Клас

28.01.2022

61

2

0

Опис документу:

Діагностувальна робота №3 (тестова)« Корисні копалини. Грунти. Енергія в нашому житті.»

Діагностувальна робота складена за підручником І. Грущинської "Я досліджую світ" 3 клас за програмою О.Я. Савченко.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностувальна робота №3 (тестова)

« Корисні копалини. Грунти. Енергія в нашому житті.»



  1. варіант

1.Познач, у якому ряду подано назви корисних копалин.

А) вода, соняшникова олія, пшениця, картопля

Б) цукор, повітря, буряк, льон

В) пісок, природний газ, вугілля, мідна руда

2. Упізнай корисну копалину за описом. Познач правильну відповідь.

Густа, вязка, масляниста рідина, переважно темно-коричневого або чорного кольору, текуча, має різкий запах, легша за воду.

А) природний газ

Б) нафта

В) торф

3. Для кого грунт є середовищем існування?

А) бджіл, кажанів, їжаків, косуль

Б) зайців, метеликів, білок, черепах

В) польових мишей, дощових червяків, кротів

4. Встанови відповідність між корисною копалиною і станом, у якому вона перебуває в природі.

Кам’яне вугілля рідкий стан

Природний газ твердий стан

Нафта газоподібний стан

5. Допиши речення.

Верхній пухкий шар землі, на якому ростуть рослини,- це ______________________________

6. Встанови відповідність.

Здатність тіл виконувати роботу і рухатись сонце

Невичерпні джерела енергії енергія

Найголовніше джерело енергії сонце, вода, вітер

7. Запиши, як можна зберігати тепло та електроенергію вдома.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Діагностувальна робота №3 (тестова)

« Корисні копалини. Грунти. Енергія в нашому житті.»



  1. варіант

  1. Познач, у якому рядку подано назви корисних копалин.

А) дерево, огірки, шипшина, кукурудза

Б) торф, нафта, граніт, глина

В) кисень, водяна пара, азот, вуглекислий газ

2. Упізнай корисну копалину за описом.

Тверда, горюча, чорного, сірого або коричнево-бурого кольору, має металевий блиск, крихка.

А) торф

Б) вапняк

В) кам’яне вугілля

3. Що вбирають рослини з грунту?

А) повітря

Б) воду та поживні речовини

В) світло

4 . Встанови відповідність між корисною копалиною і станом, у якому вона перебуває в природі.

Кам’яне вугілля рідкий стан

Природний газ твердий стан

Нафта газоподібний стан

5. Встанови відповідність.

Енергозбереження корисні копалини

Вичерпні джерела енергії Сонце

Основне джерело енергії на Землі економія електроенергії

6. Допиши речення.

Гірські породи, що використовуються людьми,називаються _____________________________

7. Поясни, чому людям треба ширше використовувати невичерпні джерела енергії.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили