Тести за драмою "Вільгельм Телль"Ф.Шиллера

Опис документу:
Мета: актуалізувати знання учнів про життєвий та творчий шлях Ф.Шиллера, розглянути історію створення та історичне підгрунтя драми “Вільгельм Телль”, проаналізувати зміст І і ІІ дії, визначити тему драми та символічне значення сцени на Рютлі, актуалізувати знання про драму; розвивати навички аналізу тексту; виховувати повагу до героїчного минулого.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тести Шиллер. «Вільгельм Телль» ( 9 клас)

1. Шиллер - засновник жанру:

а) історичного роману;

б) історичної повісті;

в) історичної драми.

2. За присутність на прем'єрі своєї п'єси «Розбійники» Шиллера:

а) посадили під арешт на 2 тижні;

б) нагородили відпусткою на 2 дні;

в) ніяк не відмітили.

3. Другом Шиллера був відомий поет:

а) Гете;

б) Гейне;

в) Гюго.

4. «Вільгельм Телль» - драма про:

а) боротьбу Телля з Геслером;

б) протистояння батька і сина;

в) боротьбу за національну незалежність і свободу особистості.

5. Створити рух опору Штауффахеру порадили:

а) його друг Пфайфер;

б) дружина Гертруда;

в) барон Аттінгаузен.

6. Простий народ, зображений у творі,зазнає кривди від:

а) власних панів;

б) Австрійської імперії;

в) Угорської імперії.

7. Телль був затриманий австрійцями за те, що:

а) не поклонився капелюхові;

б) відмовився зняти капелюха;

в) зняв капелюх.

8. Яблуко, в яке треба було влучити Теллю, знаходилось:

а) на дереві;

б) на голові сина Вальтера;

в) в руці Геслера.

9. Друга стріла потрібна була Вільгельму, щоб:

а) вбити нею Геслера;

б) вбити себе;

в) дотриматися звичаю стрільців.

10. Геслер, дізнавшись про призначення другої стріли:

а) пробачив Телля;

б) наказав його вбити;

в) ув'язнив його.

11. Через кохання до Берти він ледве не зрадив свій народ:

а) Геслер;

б) Руденц;

в) Мельхталь.

12. Драма «Вільгельм Телль»:

а) завершується суспільною радістю;

б) завершується суспільним горем;

в) має відкритий фінал.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.