Тести з природознавства для 3 класу на тему:" Рослини та середовища їх існування"

Опис документу:
В 3 класі діти вивчають тему: "Рослини та середовища їх існування". В цьому розділі учні знайомляться з різноманітністю рослин, особливістю їх будови, вчаться розрізняти найпоширеніші дикорослі і культурні рослини, вміння застосовувати в житті знання правил поведінки серед природи для її охорони, прищеплювати любов до рідного краю. Щоб перевірити рівень знань учнів з цього розділу бажано проводити тестування.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тести з природознавства для 3 класу на тему : «Рослини та середовища їх існування»

1.Що таке рослина?

а)це організми, яким властиві живлення та розмноження;

б)це організми, яким властиві живлення, дихання, розмноження, ріст і розвиток;

в)це організми, яким властиві ріст і розвиток.

2. Яка важлива ознака для всіх живих організмів?

а) здатність рухатися; б) здатність рости і розвиватися; в) здатність розмножуватися;

3.Що постачають рослини у повітря, необхідне для дихання ?

а) вуглекислий газ;

б) кисень;

4. Яку будову мають квіткові рослини? Пронумеруй.

  • Корінь

  • Квітка

  • Стебло

  • Листок

  • Плід з насінням

5. Для чого збирають гербарій:

а) для краси; б) для гарних букетів; в) для наукового вивчення.

6. Що належить до будови хвойних рослин? Обери декілька варіантів.

а) корінь; б) дерев’янисте стебло; в)шишки з насінням; г) квітка;

д) голчасті листки-хвоїнки; е) листок.

7.Вічнозелені дерева та кущі це:

а) хвойні рослини ;

б) квіткові рослини;

в) культурні рослини;

8. Що таке культурні рослини?

а) рослини, які людина спеціально вирощує для своїх потреб;

б) рослини, які ростуть самі по собі, без догляду людини.

9. Від яких рослин походять культурні рослини?

а) від дикорослих; б) від квіткових;

10. Без чого не можуть існувати рослини?

а) без світла і тепла; б) без води і поживних речовин;

б) без світла, тепла, повітря, води і поживних речовин; г) без повітря.

11. Підкресли рослини, які належать до світлолюбних:

Вороняче око,підсніжник, сосна, плющ, ялина, горицвіт весняний.

12. Підкресли рослини, які належать до холодолюбних:

Смородина, виноград, баклажан, капуста.

13. З’єднай рослини та спосіб їх розмноження:

Вусами картопля

Цибулинами полуниця

Насінням смородина

Стебловим живцем соняшник

Бульбами тюльпан

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.