Тести "Повторення та узагальнення вивченого у початкових класах" (5 клас)

Опис документу:
Тестові завдання складено відповідно до повтореного матеріалу, який учні вивчали у початкових класах. Учитель швидко зможе оцінити рівень знань з даної теми. Адже морфологія є важливою темою для подальшого навчання учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема №1. Повторення та узагальнення вивченого у початкових класах

  1. Визначте, якою частиною мови є виділене слово в реченні?

В одному селі дитячий садок був у маленькій хаті. (В.Сухомлинський)

а) іменник; б) займенник; в) прикметник; г) числівник.

2. У якому з речень є числівник:

а) Миколка отримав двійку з історії. б) Під’їхали якось до хати дві автомашини.

в) У чоловіка подвоїлося в очах. г) Триповерховий будинок стояв біля школи.

3. Скільки іменників у реченні?

Місто висувалось у море зеленим рогом, на якому розташувався парк, далі стояв на березі, високий маяк (П.Панч) .

а) 5 б) 6 в) 7 г) 8

4. Доберіть із відповідей слово, яке підходить за змістом у реченні:

Весняний вітер ………….. гойднув вербове гілля.

а) вогко; б) легко; в) стрімко; г) смачно.

5. У якому з варіантів є правильне пропущене слово із загадки та слово-відгадка?

Влітку служить, а …………… зуби сушить. (нар. тв.)

а) навесні, коса; б) восени, молоток; в) взимку, граблі; г) навесні, вила.

6. Займенник це….

а) самостійна частина мови, яка вказує на предмет, особу, ознаку, не називаючи їх.

б) незмінна самостійна частина мови, яка вказує на дію.

в) самостійна частина мови, яка означає дію предмета.

г) службова частина мови, яка служить для поєднання слів у реченні.

7. Прочитайте речення. Підтвердіть або спростуйте думки.

На узліссі самотній дуб. Міцний, кремезний. Старий, мов дід-пастух. Мабуть і виріс на узліссі, щоб побачити як ростуть його побратими в лісі.

Та ось налетіла гроза. Вдарила вогняна стріла в стовбур дуба…

а) у тексті є 11 дієслів; б) це не текст, а окремі речення;

в) у тексті є порівняння дуба з дідом; г) під час грози не було блискавки.

8. Поєднайте правило зі словом на вивчену орфограму. Вставте пропущені букви:

а) вживання Ь 1) риб…ячий;

б) вживання апострофа 2) читан…я;

в) подвоєння приголосних 3) рел…єф;

г) вживання ЙО 4) ма…ор.

9. Зберіть із слів розсипане слово-відгадку.

Наука, вивчає частини мови називається… о ф о м р г я л о і

10. Вставте прийменники у словосполучення:

а) привітатися … другом; 1) в;

б) зайти … кімнати; 2) з;

в) вхід … перепусткою; 3) до;

г) оспівати … піснях; 4) за.

Тема №1. Повторення та узагальнення вивченого у початкових класах

  1. Визначте, якою частиною мови є виділене слово в реченні?

В одному селі дитячий садок був у маленькій хаті. (В.Сухомлинський)

а) іменник; б) займенник; в) прикметник; г) числівник.

2. У якому з речень є числівник:

а) Миколка отримав двійку з історії. б) Під’їхали якось до хати дві автомашини.

в) У чоловіка подвоїлося в очах. г) Триповерховий будинок стояв біля школи.

3. Скільки іменників у реченні?

Місто висувалось у море зеленим рогом, на якому розташувався парк, далі стояв на березі, високий маяк (П.Панч) .

а) 5 б) 6 в) 7 г) 8

4. Доберіть із відповідей слово, яке підходить за змістом у реченні:

Весняний вітер ………….. гойднув вербове гілля.

а) вогко; б) легко; в) стрімко; г) смачно.

5. У якому з варіантів є правильне пропущене слово із загадки та слово-відгадка?

Влітку служить, а …………… зуби сушить. (нар. тв.)

а) навесні, коса; б) восени, молоток; в) взимку, граблі; г) навесні, вила.

6. Займенник це….

а) самостійна частина мови, яка вказує на предмет, особу, ознаку, не називаючи їх.

б) незмінна самостійна частина мови, яка вказує на дію.

в) самостійна частина мови, яка означає дію предмета.

г) службова частина мови, яка служить для поєднання слів у реченні.

7. Прочитайте речення. Підтвердіть або спростуйте думки.

На узліссі самотній дуб. Міцний, кремезний. Старий, мов дід-пастух. Мабуть і виріс на узліссі, щоб побачити як ростуть його побратими в лісі.

Та ось налетіла гроза. Вдарила вогняна стріла в стовбур дуба…

а) у тексті є 11 дієслів; б) це не текст, а окремі речення;

в) у тексті є порівняння дуба з дідом; г) під час грози не було блискавки.

8. Поєднайте правило зі словом на вивчену орфограму. Вставте пропущені букви:

а) вживання Ь 1) риб…ячий;

б) вживання апострофа 2) читан…я;

в) подвоєння приголосних 3) рел…єф;

г) вживання ЙО 4) ма…ор.

9. Зберіть із слів розсипане слово-відгадку.

Наука, вивчає частини мови називається… о ф о м р г я л о і

10. Вставте прийменники у словосполучення:

а) привітатися … другом; 1) в;

б) зайти … кімнати; 2) з;

в) вхід … перепусткою; 3) до;

г) оспівати … піснях; 4) за.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн