Тести по темі "Міжнародний туризм"9 клас (з відповідями)

Опис документу:
Представлений матеріал містить тестові завдання для перевірки знань учнів 9 класу з теми "Міжнародний туризм". Завдання різнорівневі: завдання 1-6 з вибором однієї правильної відповіді; завдання 7-8 на визначення відповідності; завдання 9-10 на встановлення послідовності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тести Тема «Міжнародний туризм»

Тести з одним варіантом відповіді ( 1 бал)

  1. Туризм як складник національної економіки належить до:

а) первинного сектору;

б) вторинного сектору;

*в) третинного сектору.

2. Рекреаційні ресурси – це:

а) всі багатства природи, які людина використовує в своїй господарській

діяльності або буде використовувати в майбутньому;

* б) природні й антропогенні об’єкти та явища, які можна використати для

відпочинку, оздоровлення та мандрівок.

в) всі землі, , які людина використовує в своїй господарській

діяльності або буде використовувати в майбутньому;

3. Вкажіть країну з найбільшою кількістю міжнародних туристичних відвідувань:

а)Росія;

* б)Франція;

в)Італія;

г)Китай.

4. Який з перечислених об’єктів не належить за сучасною версією до семи чудес

світу:

а)Велика китайська стіна;

*б)піраміда Хеопса;

в)статуя Христа-Спасителя;

г)Колізей;

д) піраміди майя Чичен-Іца.

5. Вкажіть країну, що не входить в п’ятірку країн-лідерів за кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО(2016):

* А) Росія;

Б) Італія;

В) Франція;

Г) Іспанія.

6. Який відомий об’єкт туризму знаходиться в місті Агрі( Індія):

А) Колізей;

Б) храм Петра;

В) Ейфелева вежа;

* Г) мавзолей Тадж-Махал.

Тести на встановлення відповідності (2 б)

7. Встановіть відповідність між видом туризму та країною, в якій він розвинений:

1 Єгипет А пізнавальний

2 Кувейт Б курортно-лікувальний

3 Саудівська Аравія В діловий

4 Чехія Г паломницький (релігійний)

Д екологічний

Відповідь: 1-а, 2-в, 3- г, 4- б.

8. Встановіть відповідність між об’єктами Світової спадщини ЮНЕСКО і країною, в

якій вони знаходяться:

1 Херсонес Таврійський А Австралія

2 Великий бар’єрний риф Б Україна

3 Акрополь В Франція

4 Венеція Г Греція

Д Італія

Відповідь : 1-Б, 2-А, 3- Г, 4-Д.

Тести на встановлення послідовності(1б)

9. Розташуйте послідовно туристичні регіони світу за обсягами туристичних походів

та валютних надходжень від туризму:

а) Азійсько-Тихоокеанський 2

б) Європейський 1

в) Близькосхідний 5

г)Африканський 4

д) Американський 3

10. Розташуйте послідовно в напрямку із заходу на схід починаючи від Гринвіча об’єкти міжнародного туризму:

А Іґуасу 4

Б Кельнський собор1

В Фудзіяма2

Г Ґранд-Каньйон3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.