Тести "Планетарна роль живої речовини"

Опис документу:
Тести "Планетарна роль живої речовини" містить контроль знань з екології для учнів, котрі проходять курс з екології. У тестах є цікаві завдання, запитання відкритого типу. Даний тип контролю знань рекомендується проводити у вигляді групових форм, дискусій з метою взаємоперевірки, самооцінки, де вчитель тільки спрямовує на процес.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Планетарна роль живої речовини 1 варіант

1. Новий стан біосфери, за якого визначальним фактором стає розумова діяльність людини:

А) атмосфера;

Б) стратосфера;

В) ноосфера;

Г) літосфера.

2. Визначте послідовність процесів колообігу Оксисену в біосфері, починаючи із засвоєння кисню аеробами:

А) виділення вуглекислого газу та води;

Б) дихання;

В) утворення вуглекислого та води;

Г) фотосинтез.

3. У колообігу Оксигену в природі провідна роль належить:

А) нітрофікуючим бактеріям;

Б) зеленим рослинам;

В) сіркобактеріям;

Г) людині.

4. Установіть відповідності між областями та заповідниками:

  1. Поліський а) Тернопільська

  2. Асканія-Нова б) Херсонська

  3. Медобори в) Житомирська

  4. Канівський г) АР Крим

  5. Кара-Дазький д) Черкаська

  6. Український степовий е) Одеська

є) Донецька, Запорізька

5. Назвати основні положення вчення В.Вернадського про біосферу.

6. Кругообіг нітрогену, навести приклад.

7. Зелена книга, заказник, національні парки.

Тематичне оцінювання.

Планетарна роль живої речовини 2 варіант

  1. Визначте послідовність живих організмів у ланцюгу живлення, починаючи із автотрофів:

А) консументи 1 порядку;

Б) редуценти;

В) консументи 2 порядку;

Г) продуценти

2. У колообігу Нітрогену в природі провідна роль належить:

А) нітрофікуючим бактеріям;

Б) зеленим рослинам;

В) сіркобактеріям;

Г) людині.

3. Визначте послідовність процесів колообігу Нітрогену в біосфері, починаючи із засвоєння атмосферного азоту:

А) діяльність нітрифікуючих бактерій;

Б) утворення нітрогенвмісних продуктів виділення;

В) діяльність бульбочкових бактерій;

Г) засвоєння нітрогенвмісних неорганічних речовин рослинами.

4. Установіть відповідності між областями та заповідниками

  1. Дунайський біосферний а) АР Крим

  2. Чорноморський біосферний б) Закарпатська, Івано - Франківська

  3. Карпатський біосферний в)Херсонська , Миколаївська

  4. Луганський г) Донецька, Запорізька

  5. Мис-Мартьян д) Черкаська

  6. Ялтинський гірсько-лісовий е) Луганська

є) Одеська

5. Кругообіг карбону та оксисену, навести приклад.

6. Вчення про ноосферу.

7. Заповідники, Червона книга, пам’ятки природи, державні ботанічні сади.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!