! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Тести на тему:"Адам Міцкевич.Життя і творчість"

Опис документу:
Мета УРОКУ: поглибити знання учнів про епоху романтизму; перевірити засвоєні знання з життям і творчістю поета; підготувати до розуміння та художнього переосмислення сонетів польського митця;продовжити роботу над технікою виразного читання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тести

Адам Міцкевич. «Кримські сонети»

1. Перше творіння Міцкевича, яке вийшло друком, мало назву:

а) «Гражина»;

б) «Дзяди»;

в) «Балади і романси».

2. В ранній творчості Міцкевича відчутно вплив:

а) Байрона;

б) Словацького;

в) Пушкіна.

3. Поета заарештували, а згодом вислали до Росії:

а) за крадіжку книги у Віденському університеті;

б) за бійку з іншими студентами;
в) за участь у русі польської молоді.

4. В період перебування на засланні Міцкевич пише твори:

а) «Кримські сонети» і «Пан Тадеуш»;

б) «Кримські сонети» і «Конрад Валленрод»;

в) «Кримські сонети» і «Гражина».

5. Сонет - це ліричний вірш з 14 рядків, який має таку будову:

а) 3+3+4+4;

б) 3+4+3+4;

в) 4+4+3+3.

6. «Кримські сонети» Міцкевича починаються віршем:

а) «Аккерманські степи»;

б) «Бахчисарай»;

в) «Байдари».

7. Основний лейтмотив сонетів:

а) радість від споглядання природи Криму;

б) роздуми над власною долею;

в) туга поета за батьківщиною.

8. Центральне місце в цьому циклі належить сонету:

а) «Аю-Даг»;

б) «Пілігрим»;

в) «Гробниця Потоцької».
9. В сонеті «Гробниця Потоцької» поет малює метафоричний образ героїні:

а) «зірка осяйна»;

б) «троянда молода»;

в) «квітка запашна».

10. Природа Криму в сонетах Міцкевича:

а) лише тло для висловлення думок і почуттів;

б) є протиставленням внутрішнього світу героя;

в) символізує гармонійне поєднання внутрішнього світу героя з оточенням.

11. Твір «Дзяди»:

а) лірична поема;

б) ліро-епічна поема;

в) лірико-драматична поема.

12. Поема переважно містить риси:

а) романтизму;

б) реалізму;

в) романтизму і реалізму

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись