• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Основи здоров'я
  • Тест з основ здоров'я для закріплення і перевірки знань учнів 5 класу під час вивчення окремих тем, семестрових зрізів знань, а також - як варіант для використання матеріалу у грі "Найспритніший рятівник"

Тест з основ здоров'я для закріплення і перевірки знань учнів 5 класу під час вивчення окремих тем, семестрових зрізів знань, а також - як варіант для використання матеріалу у грі "Найспритніший рятівник"

Опис документу:
Тест з основ здоров'я для закріплення і перевірки знань учнів 5 класу під час вивчення окремих тем, семестрових зрізів знань, а також - як варіант для використання матеріалу у грі "Найспритніший рятівник"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

5клас Тест 1. ЗДОРОВ'Я ТА ЖИТТЯ. БЕЗПЕКА Й НЕБЕЗПЕКА ДЛЯ ЖИТТЯ

1. Який з описаних станів людини відповідає фізичній складовій здоров'я?

а) Належна робота всіх органів; б) належні побутові умови;
в) уміння долати невдачі; г) прагнення стати кращим.

2. Який з описаних станів людини відповідає соціальній складовій здоров'я?

а) Належна робота всіх органів; б) належні побутові умови;
в) уміння долати невдачі; г) прагнення стати кращим.

3. Здоров'я — це:

а) тільки фізичне благополуччя;

б) тільки соціальне благополуччя;

в) тільки психічне благополуччя;

г) сукупність фізичної, психічної,
духовної та соціальної складових.

4. Небезпечна ситуація — це ситуація, в якій:

а) ти почуваєшся спокійно й упевнено;

б) ніщо не загрожує твоєму життю й здоров'ю;

в) хтось або щось може тобі зашкодити;

г) ти хвилюєшся.

5. Щоб зберегти здоров'я й життя, треба:

а) не звертати уваги на небезпеки;

б) боятися небезпек;

в) знати способи захисту від небезпек;

г) не думати про причини виникнення небезпечних ситуацій.

6. Людина, яка прагне уникати небезпечних ситуацій,— це людина:

а) боягузлива;

б) не може захистити себе;

в) обачна, смілива й упевнена в собі;

г) невпевнена в собі.

Тест 2. РОЗВИТОК ПІДЛІТКІВ. ЖИТТЄВИЙ РИТМ. АКТИВНИЙ ВІДПОЧИНОК

1. Що сприяє запобіганню сутулості?

а) Дуже низькі або дуже високі меблі;

б) регулярні фізичні вправи;

в) неправильне положення при сидінні;

г) відсутність фізичних вправ.

2. Який з наведених варіантів щоденного фізичного навантаження відповідає помірній руховій активності?

а) Повільна ходьба, сидіння за партою, робота за комп'ютером, перегляд телепередач;

б) біг, заняття спортом;

в) швидка ходьба, прибирання квартири;

г) заняття рухливими іграми й танцями.

3. Яку частину життя людина проводить уві сні?

а) Половину; б) третину; в) чверть; г) одну п'яту.

4. Людей, які вважають за краще працювати до пізньої ночі, називають:

а) голубами;

б) жайворонками;

в) совами;

г) папугами.

5. Батьківщиною бадмінтону є:

а) Стародавня Русь;

б) Стародавня Греція;

в) Стародавня Малайя;

г) Стародавній Рим.

6. Який з наведених видів спорту не є командним?

а) Волейбол;

б) ватерполо;

в) біатлон;

г) хокей.

Тест 3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ. ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ СІМ'Ї

1. Конвенція ООН про права дитини була прийнята:

а) в 1989 році; б) 1940 році;

в) 1956 році; г) 1977 році.

2. Дитина не зобов'язана:

а) мити після себе посуд; б) умиватися;

в) прибирати зі столу; г) битися з однолітками.

3. Яке положення з указаних нижче не відповідає Конвенції ООН про права дитини?

а) Дитина має право на захист від продажу та незаконного вживання наркотиків, алкоголю, тютюну.

б) Батьки можуть примушувати дитину працювати.

в) Ніхто не має права розлучати дитину з батьками без її згоди.

г) Ніхто не має права примушувати дитину робити те, що шкодить її здоров'ю.

4. У сім'ї, де правильно розподілені обов'язки:

а) часто сваряться;

б) панують згода та благополуччя;

в) накопичуються гори немитого посуду;

г) рідко виносять сміття.

5. У дитини в сім'ї:

а) немає жодних обов'язків;

б) немає жодних прав;

в) є певні права й обов'язки;

г) немає ні прав, ні обов'язків.

6. Познач, чого не робитимуть дбайливі батьки.

а) Створювати умови для розвитку дитини:

б) привчати дитину до куріння;

в) ходити з дитиною в походи;

г) ходити з дитиною в театр.

Тест 4. ДОПОМОГА ЛЮДЯМ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ. ЗАПОБІГАННЯ ВІЛ ТА СНІДу

1. Параолімпійські ігри — це:

а) ігри з м'ячем; б) ігри на воді;

в) ігри для спортсменів г) ігри на снігу.

з обмеженими можливостями,

які проводять паралельно

з Олімпійськими;

2. Що не допоможе хворій людині?

а) Доброзичливе ставлення;

б) постійні докори;

в) своєчасний прийом ліків;

г) медичні процедури.

3. Перш ніж закапати у вухо лікувальні краплі, їх необхідно:

а) підігріти; б) охолодити;

в) процідити; г) розбавити водою.

4. Щоб виявити ВІЛ, треба зробити аналіз: ?

а) сечі;

б) слини;

в) крові;

г) шлункового соку.

5. Зараження ВІЛ не відбувається:

а) через кров;

б) через рідини організму людини;

в) від матері до немовляти;

г) при потискові рук.

6. СНІД — це:

а) вірус, що вражає імунну систему
людини;

б) вірус, що вражає дихальну систему
людини;

в) стан, викликаний діяльністю
вірусу імунодефіциту людини;

г) хвороба, яку спричинюють бактерії.

Тест 5. БЕЗПЕЧНЕ НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. ОСНОВНІ НЕБЕЗПЕКИ

1. Безпечне навколишнє середовище:

а) не потрібне людині; б) загрожує життю людини;

в) шкодить її здоров'ю; г) не загрожує життю людини

й не шкодить її здоров'ю.

2. Людина змінює навколишнє середовище для того, щоб:

а) зробити своє життя безпечним і комфортним;

б) зруйнувати природні системи;

в) зберегти природні системи;

г) подивитися, що вийде.

3. Яке з наведених нижче правил буде перешкод­жати збереженню навколишнього середовища?

а) Людина повинна любити й поважати Землю.

б) Людина повинна ставити себе вище за інших живих істот.

в) Людина повинна раціонально використовувати багатства Землі.

г) Людина повинна бути вдячною рослинам і тваринам за їжу.

4. Численні небезпеки навколишнього світу поділяють на:

а) дві групи — природні й соціальні;

б) три групи — природні, соціальні й техногенні;

в) дві групи: дуже великі небезпеки й не дуже великі небезпеки;

г) три групи: вранішні, денні й вечірні небезпеки.

5. Яка з наведених нижче небезпек
є техногенною?

а) Холод;

б) спека;

в) виверження вулкана;

г) забруднення річок і озер отруйними
відходами виробництва.

6. Яка з наведених нижче небезпек належить до соціальних?

а) Розбійний напад;

б) пожежа;

в) витікання газу;

г) землетрус.

Тест 6. СТИХІЙНІ ЛИХА. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ ПОЖЕЖІ

1. Надзвичайними називають ситуації, які:

а) не загрожують життю людини;

б) загрожують життю багатьох людей;

в) завдають незначної шкоди людям;

г) завдають незначної шкоди природі.

2. Бурий водо-грязьовий або грязе-кам'яний потік називають:

а) селем; б) бурею;

в) смерчем; г) тайфуном.

3. Чого не можна робити під час землетрусу?

а) Виходити на відкрите місце;

б) перебувати віддалік від обірваних проводів;

в) підходити до пошкоджених будівель;

г) залишатися на вулиці, доки землетрус не закінчиться.

4. Горіння торфовищ відносять до:

а) ґрунтових пожеж; б) верхових пожеж;

в) низових пожеж; г) безпечних пожеж.

5. Речовини, які під дією вогню або високої температури не горять, не тліють і не обвуглюються, називають:

а) горючими; б) негорючими;

в) простими; г) складними.

6. Які дії будуть правильними при низовій пожежі?

а) Перейти зону вогню за вітром, закривши голову -й обличчя верхнім одягом.

б) Перейти зону вогню за вітром, не закриваючи голову й обличчя верхнім одягом.

в) Перейти зону вогню проти вітру, закривши голову й обличчя верхнім одягом.

г) Перейти зону вогню проти вітру, не закриваючи голову й обличчя верхнім одягом.

Тест 7. БЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА ВДОМА ТА НА ВУЛИЦІ. БЕЗПЕКА У НАТОВПІ

1. Що ти робитимеш, якщо у двері дзвонить незнайомець і говорить, що твоя мама попросила його взяти в тебе документи й гроші?

а) Відчиниш двері; б) просунеш гроші під двері;

в) відчиниш двері й зателефо- г) не будеш відчиняти дверей,
нуєш мамі, щоб розповісти зателефонуєш мамі й розкажеш

про те, що відбувається; їй про те, що відбувається.

2. Незнайомка на вулиці говорить, що може розповісти тобі про твою долю. Як ти вчиниш у цій ситуації?

а) Зупинишся; б) підеш далі;

в) уважно слухатимеш; г) почнеш розпитувати її.

3. Незнайомі люди пропонують тобі сісти в машину й покататися з ними. Як ти вчиниш у цій ситуації?

а) Запитаєш, куди вони їдуть; б) сядеш до них у машину;

в) швидко відійдеш від машини г) почнеш розпитувати,

подалі й підеш туди, куди йшов; що вони від тебе хочуть.

4. Як потрібно поводитися в некерованій юрбі, щоб зберегти життя?

а) Тримати руки в кишенях;

б) піднімати речі, які впустив, наприклад сумку;

в) триматися подалі від вітрин;

г) йти проти руху натовпу.

5. Після феєрверку на площі, коли люди рушили до метро, ти опинився в некерованій юрбі.

Як ти будеш поводитися за цієї ситуації?

а) Уникатимеш центру юрби й небезпечного сусідства вітрин, ґрат, огорож, стовпів, тумб, стін;

б) намагатимешся розштовхати людей;

в) шукати відірваний ґудзик;

г) притулятися до стін будівель.

6. Ти йдеш на футбольний матч, і є велика вірогідність, що при виході ти опинишся в юрбі.

Який одяг підходить для такої ситуації?

а) Широкий і довгий плащ; б) довгий шарф;

в) туфлі на високих підборах; г) джинси й спортивна куртка.

Тест 8. БЕЗПЕКА НА ВОДІ.ПЕРЕХІД БАГАТОСМУГОВОЇ ДОРОГИ

1. Тобі пропонують пірнути в річку зі стрімкого берега. Ти:

а) одразу ж стрибнеш; б) не будеш стрибати;

в) не будеш стрибати, доки г) запитаєш, яка там, під

не стрибне хтось інший; обривом, глибина, і стрибнеш.

2. Який з наведених нижче висловів правильний?

а) Вода м'яка, і, пірнаючи, об неї не можна вдаритися.

б) Пірнаючи, можна вдаритися об воду.

в) Усім людям можна пірнати з пірса та мостів.

г) Від швидкого охолоджування у воді шоку не буває.

3. Що допоможе тобі зберегти своє життя й здоров'я на воді?

а) Купання в незнайомих місцях. б) Купання під час грози.

в) Купання під час шторму, г) Купання в спеціально відведеному місці, в якому є захисні

засоби і й працює рятувальна служба.

4. Як правильно переходити дорогу, яка не регулюється світлофором?

а) Коли завгодно, у будь-якому місці;

б) швидко, не дивлячись ні вправо, ні вліво;

в) поволі, не дивлячись ні вправо, ні вліво;

г) коли немає транспорту або коли він дуже далеко.

5. Багатосмуговими називають дороги, де транспорт рухається:

а) по кількох смугах в одному напрямку; б) по одній смузі;

в) по кількох смугах у різних напрямках; г) по двох смугах.

6. Як правильно переходити автомагістраль?

а) Як односмугову дорогу;

б) тільки по надземних або підземних переходах;

в) як двосмугову дорогу;

г) як багатосмугову дорогу.

Тест 9. ГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ ! ЗУПИНКИ. ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНІ ПРИГОДИ

1. До підземного транспорту належить:

а) трамвай; б) автобус; в) тролейбус; г) метро.

2. До особистого транспорту належить:

а) трамвай; б) автобус; в) тролейбус; г) метро.

3. Що категорично заборонено робити пасажирам громадського транспорту?

а) Чекати громадський транспорт на майданчику для посадки.

б) Триматися за поручень, якщо їдеш стоячи.

в) Виходити з транспортного засобу до того, як він повністю зупинився.

г) Проходити в салон, не затримуючись біля дверей.

4. Для безпечної поїздки в автомобілі треба:

а) акуратно скласти ремені безпеки на задньому сидінні;

б) пристебнутися ременем безпеки;

в) маленьких дітей посадити на переднє сидіння;

г) постійно розмовляти з водієм.

5. Що є найбільш поширеною причиною ДТП?

а) Дотримання правил дорожнього руху пішоходами;

б) порушення правил дорожнього руху;

в) знання дорожніх знаків;

г) дотримання правил дорожнього руху водіями.

6. При пожежі в салоні автомобіля треба:

а) якнайшвидше вибратися із салону, намагаючись не вдихати отруйний дим;

б) голосно кричати: «Пожежа!»;

в) пристебнутися ременями безпеки;

г) сповзти під сидіння й згрупуватися.

Тест 10. ЛЮДИНА В АВТОНОМНІЙ СИТУАЦІЇ. СЛУЖБИ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

1. Яка з описаних нижче ситуацій називається автономною?

а) Ти прийшов у поліклініку; б) опинився під завалом;

в) перебуваєш удома з батьками; г) перебуваєш у класі на уроці.

2. Що небезпечно робити, якщо ти опинився під завалом?

а) Створювати навколо себе вільний простір;

б) відсовувати тверді предмети;

в) постійно подавати сигнали,
стукати по твердих предметах;

г) сидіти якомога тихіше.

3. Без їжі людина може протриматися:

а) близько доби; б) близько трьох днів;

в) близько тижня; г) близько двох тижнів.

4. Що належить до служб захисту населення?

а) Мережа супермаркетів; б) тенісні корти;

в) міліція; г) басейни.

5. За яким номером ти дзвонитимеш, якщо треба допомогти людині, в якої стався сонячний удар?

а) 01; 6)02; в) 03; г) 04.

6. До чого призводить помилковий дзвоник до служби захисту?

а) До того, що страждають люди, котрі чекають допомоги від робітників рятувальних служб;

б) до економії державних коштів;

в) до надання своєчасної допомоги постраждалим;

г) до веселощів і сміху.

Тест 11. НАСТРІЙ ТА ЗДОРОВ'Я. ДРУЖБА ТА ЗДОРОВ'Я

1. Який вислів про настрій людей є неправильним?

а) Через настрій людина виражає своє ставлення до всього.

б) Настрій людини не може змінюватися.

в) Настрій людини залежить не тільки від подій у її житті, але й від того, як вона їх оцінює.

г) Настрій людини залежить від стану її здоров'я.

2. Якщо події розвиваються згідно із бажаннями, у тебе:

а) погіршується настрій; б) поліпшується настрій;

в) з'являється невпевненість у собі; г) виникає стрес.

3. Твій настрій не залежить:

а) від стану твого здоров'я;

б) від подій, які відбуваються у твоєму житті;

в) від того, як ти оцінюєш події, що відбулися;

г) від розкладу приміських поїздів.

4. Як називають виразні рухи м'язів обличчя людини, що виражають її відчуття або настрій?

а) Ритміка; б) міміка;

в) психіка; г) графіка.

5. Інші люди відрізняються від тебе, це:

а) ненормальне явище;

б) нормальне явище;

в) свідчить про те, що вони гірші за тебе;

г) свідчить про те, що їх треба зробити схожими на тебе.

6. Які характерні риси агресивної людини?

а) Нехтування власними правами
заради прав інших;

б) вивищення тільки власних прав;

в) повага до думки інших людей;

г) готовність погоджуватися
з іншими людьми.

Тест 12. ПРОБЛЕМИ В УЧНІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ. ПОВАГА ДО СТАРШИХ І МОЛОДШИХ. ДОПОМОГА СТАРИМ І ХВОРИМ, НЕМІЧНИМ

1. Чи погодишся ти з людиною, яка:

а) пропонує тобі сигарети; б) підбурює піти з уроків;

в) підбурює зіпсувати чиїсь речі; г) просить допомогти розібратися в новому матеріалі.

2. Яка з якостей гратиме проти тебе в конфліктній ситуації?

а) Упевненість у собі; б) уміння тримати себе в руках;

в) роздратування й лють; г) уміння ясно формулювати свої вимоги.

3. Познач опис конструктивної позиції в конфлікті.

а) Ти не хочеш нікого слухати, кричиш, даєш волю рукам;

б) ідеш, так і не розв'язавши конфлікту;

в) шукаєш реальний шлях для розв'язання конфлікту;

г) плачеш, не намагаючись розв'язати конфлікт.

4. Конфлікти виникають, тому що:

а) люди дурні;

б) у людей можуть бути протилежні цілі, інтереси, позиції або погляди;

в) люди не можуть домовитися;

г) не розуміють одне одного.

5. Милосердя — це:

а) обіцянка допомогти;

б) байдуже ставлення до людей;

в) конкретна допомога кожному, хто її потребує, співчуття й любов до слабкого;

г) розмови про допомогу.

6. Яка якість може зробити тебе привабливим для людей?

а) Уміння радіти успіхам інших людей;

б) невміння виконувати дані обіцянки;

в) звичка грубити й хуліганити;

г) прагнення перекладати свою провину на інших.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
395 грн