До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
5
міс.
1
2
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Тест «Виявлення схильності до емпатії»

Опис документу:
Мета: - ознайомити учнів з визначенням ознак фізичного, психологічного чи сексуального насильства над дітьми; - ознайомити з поняттям «булінг» і його запобіганню у школі; - надати інформацію про закони, що захищають жертву. - провести анкетування на виявлення схильності до емпатії (додаток 2). (Емпатія - здатність людини співчувати, переживати емоційний стан іншої людини, як особистий. Це стійка властивість особистості, її важко виховати і важко побороти)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тест «Виявлення схильності до емпатії»

Інструкція: учень має висловити свою думку ( «не знаю», «ніколи», «іноді», «часто», «майже завжди», «завжди») щодо наступних стверджень.

  1. Мені більше подобаються книги про подорожі, ніж книги про долю людей.

  2. Дорослих людей дратує турбота батьків.

  3. Мені подобається розмірковувати про причини успіхів або невдач людей.

  4. Серед музичних творів віддаю перевагу сучасним.

  5. Якщо хвора людина виявляє дратівливість та незадоволення, до цього слід ставитись поблажливо.

  6. Хвору людину потрібно постійно підтримувати морально.

  7. Стороннім людям не слід втручатися в особистісні конфлікти, що виникають між двома особами.

  8. Старі люди зазвичай дуже образливі і вимогливі.

  9. В дитинстві сумна музика викликала у мене смуток, навіть сльози.

  10. Якщо мої батьки роздратовані, то це впливає на мій настрій.

  11. Мені байдуже, що мене хтось критикує.

  12. Мені більш до вподоби роздивлятися портрети, ніж пейзажі або натюрморти.

  13. Я вибачаю батьків, навіть у тих випадках, коли вони не праві.

  14. Якщо кінь погано працює, його треба бити.

  15. Коли я читаю про драматичні події з життя людей, то переживаю так, наче це відбувається зі мною.

  16. Батьки ставляться до дітей несправедливо.

  17. Не можу залишатися осторонь, коли бачу, як сперечаються підлітки або дорослі.

  18. Я не звертаю уваги на поганий настрій батьків.

  19. Мені подобається спостерігати за поведінкою тварин, я навіть відкладаю інші справи.

  20. Фільми та книги можуть викликати сльози лише у сентиментальних та несерйозних людей.

  21. Мені цікаво спостерігати за людьми, їхньою поведінкою мімікою.

  22. В дитинстві я приносив додому бездомних кошенят, цуценят.

  23. Всі люди озлоблені.

  24. Коли дивлюсь на знайому людину , то мені хочеться відгадати, яке в неї життя.

  25. В дитинстві навколо мене збиралася купка молодших за мене малюків.

  26. Коли я бачу поранену тварину, намагаюсь їй допомогти.

  27. Людина почуватиметься краще, навіть якщо просто уважно вислухати її.

  28. Ставши свідком дорожньої пригоди, намагаюсь залишитись осторонь подій.

  29. Молодші діти радіють, коли я пропоную їм нову гру або розвагу.

  30. Люди перебільшують, коли кажуть, що тварини здатні відчувати настрій людини.

  31. Конфліктну ситуацію людина має вирішувати самостійно, не залучаючи до неї оточуючих.

  32. Якщо дитина плаче, то в неї на це є причина.

  33. Молодь має поблажливо ставитись до літніх людей і задовольняти їхні прохання, і навіть причуди.

  34. Мені хотілося б дізнатися, чому деякі однокласники бувають задумливими.

  35. Безпритульних тварин потрібно знищувати, щоб захистити здоров’я людей та домашніх тварин.

  36. Мені не подобається, коли друзі розповідають мені про свої проблеми, і зазвичай я змінюю тему розмови.

Обробка отриманих результатів.

Перед підрахунком результатів слід перевірити ступінь щирості учня. Якщо він відповів «ніколи» на ствердження за номерами 3, 9, 10, 11, 13, 28, 36 або «завжди» на ствердження 11, 13, 17, 26, то він не був щирим, а прагнув показати себе у кращому світлі.

Результатам тесту можна довіряти, якщо учень дав не більше трьох нещирих відповідей.

Результати тестування підраховувати за наступною шкалою:

Варіант відповіді

Бали

не знаю

0

ніколи

1

іноді

2

часто

3

майже завжди

4

завжди

5

82- 90 балів. Дуже високий рівень емпатійності. Людина дуже ранима, чутлива до образ, болісно реагує на критику. У спілкуванні тонко реагує на настрій співрозмовника, погано почувається в присутності «важких людей». Досить часто відчуває комплекс провини, побоюючись завдати комусь турбот або образити.

63-81 бал. Висока емпатійність. Людина чутлива до проблем оточуючих, великодушна, схильна пробачати іншим недоліки та помилки. З інтересом ставиться до людей. Емоційно чутлива, комунікабельна, швидко встановлює контакт і знаходить спільну мову. Намагається уникати конфліктів, знаходячи компромісні рішення. В оцінці довіряє власним відчуттям, ніж аналітичним висновкам.

37-62 бали. Нормальний рівень емпатійності, властивий більшості людей. У стосунках ця людина більш схильна судити про інших за їхніми вчинками, ніж довіряти власним враженням. Їй властиві стримані емоційні прояви. У спілкуванні делікатна, зазвичай не висловлює свою точку зору, якщо не впевнена у її прийнятності оточуючими.

12 – 36 балів. Низький рівень емпатійності. Людина зазнає труднощів в установленні контактів з оточуючими, незатишно почувається в компанії. Емоційні прояви інших здаються їй незрозумілими і безпідставними. Вона прихильник точних формулювань і раціональних рішень. Друзі і знайомі відмічають її ділові якості і стриманість.

11 балів і менше. Дуже низький рівень емпатійності. Відчуває труднощі у спілкуванні і встановленні контактів з оточуючими, особливо з дітьми та літніми людьми. Енергійна, іронічна, позбавлена сентиментальних проявів, зосереджена на собі. Хворобливо переносить критику на свою адресу. Не схильна поступатися власними інтересами заради почуттів інших людей.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн