Тест. "Числівник як самостійна частина мови"

Українська мова

Для кого: 6 Клас, 9 Клас, 11 Клас

30.05.2020

3675

56

1

Опис документу:
Тест " Числівник як самостійна частина мови" допоможе вчителю-словеснику провести урок узагальнення знань з теми " Числівник" і перевірити наскільки добре учні засвоїли матеріал. Цей тест може допомогти учням краще підготуватися до ДПА та ЗНО
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Числівник (морфологічні норми)

1. У котрому рядку правильно вжито всі відмінкові форми числівників?

А. Р.в. шестисот вісімдесятьох сімох, сорока семи, двохсот сімдесяти двох.

Б. Д.в. трьомстам дев’яноста двом, ста двом, нулю цілим вісьмома десятими.

В. О.в. восьмистами п’ятдесятьма сімома, сорока чотирма, дев’яноста вісьма.

Г. М.в. на чотирьохстах шестидесяти, на п’ятдесятьох двох, у ста сорока семи.

2. У котрому рядку правильно вжито всі відмінкові форми числівників?

А. Р.в. сто девяноста чотирьох.

Б. Д.в. чотириста сорокам восьми.

В. О.в. сьомастами дев’яноста чотирма.

Г. М.в. на двохсот семидесяти п’ятьох.

3. У котрому рядку правильно вжито всі відмінкові форми числівників?

А. Р.в. трьохста сімдесяти шести.

Б. Д.в. дев’ятьомстам вісімдесятьом двом.

В. О.в. семистами тридцятьма чотирма.

Г. М.в. (на) восьмистах шістдесяти трьох.

4. У котрому рядку є помилка у відмінюванні числівників?

А. Р.в. п’ятисот восьмидесяти шести, п’ятисот восьмидесятьох шістьох.

Б. Д.в. семистам вісімдесяти семи, семистам вісімдесятьом сімом.

В. О.в. сьомастами сімдесятьма п’ятьма, сімомастами сімдесятьома п’ятьома.

Г. М.в. (на) дев’ятистах шістдесяти чотирьох, дев’ятистах шістдесятьох чотирьох.

5. У котрому рядку є помилка у відмінюванні числівників?

А. Р.в. п’ятисот двадцяти п’яти, п’ятисот двадцятьох п’ятьох.

Б. Д.в. трьомстам вісімдесяти п’яти, трьомстам вісімдесятьом п’ятьом.

В. О.в. семистами шістдесятьма двома, сімомастами шістдесятьома двома.

Г. М.в. (на) дев’ятистах двадцяти семи, дев’ятистах двадцятьох сімох.

6. У котрому рядку всі іменники правильно узгоджено з числівниками?

А. Два примірники, чотири екземпляра, дві третіх розчину.

Б. Двадцять три корпуси, чотири номери, два з половиною місяці.

В. Три гектара, два грузини, півтора параграфа.

Г. Сто два прилада, чотири телефона, із сьомим лютого.

7. У котрому рядку всі іменники правильно узгоджено з числівниками?

А. Три учасника, чотири мільярда, сім кілограмів.

Б. Чотири реферати, два з половиною відсотки, двадцять три киянина.

В. Три стола, сто два кілограма, двадцять чотири учасника.

Г. Два грами, три болгарини, двадцять два викладача.

8. У котрому рядку всі іменники правильно узгоджено з числівниками?

А. Два львів’янина, чотири листа, півтора тижня.

Б. Із двадцять четвертим серпня, дві сьомі метра, три львівянина.

В. Чотири корпуси, двадцять сім кілограм, тридцять три номери.

Г. Три пенсіонери, два з половиною сантиметра, півтори гривні.

9. У котрому рядку всі іменники правильно узгоджено з числівниками?

А. Два учня, три зошити, п’ять студентів, три яруси.

Б. Три роки, п’ять корпусів, два питання, два автобуси.

В. Два учні, чотири завдання, півтора кілометри, сім днів.

Г. Один відвідувач, чотири записи, три стола, двадцять кілограм.

10. У котрому рядку всі іменники правильно узгоджено з числівниками?

А. Дві книги, півтора місяці, десять банків, три з половиною дні.

Б. Двоє працівників, одна друга метра, чотири острови, два фахівці.

В. Два керівники, півтора дня, два з половиною місяця, троє випускників.

Г. Шість кілограм, одна друга тонни, двадцять три кілометри, троє киян.

11. У котрому рядку не допущено помилки?

А. Кажучи другими словами, пара боксерів, інша справа.

Б. Зробити другим разом, півтора дня, один з одним.

В. Пара днів, два модуля, більша частина шляху.

Г. Котра година, перший курс, півтора кілограма.

12. У котрому з поданих речень правильно вжито числівники?

А. Ми привітали його з п’ятидесятирічним ювілеєм і вручили вітальний адрес.

Б. Двісті п’ятдесят трьом працівникам видано премії.

В. Наша організація здала в експлуатацію три нові будинки.

Г. Ми працюємо разом уже півтора місяці.

13. У котрому рядку правильно записано форму числівника в математичному виразі?

А. Якщо до семи тисяч трьохсот сорока додати одну тисячу двісті п’ятдесят сім, це дорівнюватиме восьми тисячам п’ятистам дев’яноста семи.

Б. Якщо до семи тисяч триста сорок додати одну тисячу двісті п’ятдесят сім, це дорівнюватиме восьми тисячам п’ятсот дев’яносто сім.

В. Якщо до сім тисяч триста сорок додати одну тисячу двісті п’ятдесят сім, це дорівнюватиме вісім тисяч п’ятсот дев’яносто сім.

Г. Якщо до сім тисяч триста сорок додати одна тисяча двісті п’ятдесят сім, це дорівнюватиме восьми тисячам п’ятистам дев’яноста семи.

14. У котрому рядку немає мовностилістичних помилок?

А. На зустріч із кандидатом прийшли одні студенти.

Б. Я записалася на трьохмісячні мовні курси.

В. Щиро вітаю Вас із Першим вересня.

Г. Усім стам двадцятьом шістьом студентам було роздано індивідуальні завдання.

15. У котрому рядку немає мовностилістичних помилок?

А. Чотири з половиною відсотка працівників не впоралися із роботою.

Б. У нашій крамниці є товари трьохста двадцяти семи найменувань.

В. У мене вже є чотирьохрічний стаж роботи.

Г. Для приготування цього розчину потрібно два літри води.

16. У котрому рядку допущено помилку у вживанні числівникової форми?

А. Вітаємо Вас із п’ятдесятирічним ювілеєм.

Б. Двомстам шістдесятьом трьом працівникам вручено премії.

В. Я чекаю тебе вже півтора години.

Г. Протягом останнього року здали в експлуатацію три нові будинки.

17. У котрому з поданих речень правильно вжито числівники?

А. У двотисячному році обидвох товаришів було зараховано на перший курс вищого навчального закладу.

Б. На зустрічі були присутні двадцять троє представників областей.

В. Він неправильно розв’язав задачу, оскільки в умові не дописав ноля.

Г. Мені дали двадцять п’ять гривень решти.

18. У котрому рядку немає граматичних помилок?

А. Ми поселилися в новий чотириповерховий будинок.

Б. До відмінної оцінки мені не вистачило три бала.

В. Двостам п’ятдесяти працівникам оголошено подяку.

Г. Перед двадцятим жовтнем треба провести інвентаризацію.

19. У котрому рядку неправильно утворено складне слово?

А. Чотиризначне число.

Б. Трьохкімнатна квартира.

В. Сорокап’ятиріччя письменника.

Г. Двохатомна молекула.

20. У котрому рядку неправильно утворено складне слово?

А. Двохактна вистава.

Б. Трьохповерховий будинок.

В. П’ятдесятирічний керівник.

Г. Двохсотріччя від дня народження.

21. У котрому рядку неправильно утворено складне слово?

А. Чотирьохтижнева відпустка.

Б. Двадцятидводенна акція.

В. Стосімдесятисторінкова книжка.

Г. Триразове харчування.

22. У котрому рядку ненормативно вжито числівники?

А. Один за одним, понад сімнадцять днів.

Б. Завдовжки два метри, два кілометри від станції.

В. В шість годин, більше п’ятидесяти міст.

Г. Сімдесят чотири роки тому, о пів на девяту.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.