Тематичний тиждень "Ходить гарбуз по городу"

Опис документу:
Тема розробленого тематичного тижня вибрана з урахуванням вікових особливостей дітей і об'єму інформації, яка може бути ними сприйнята та позитивно вплинула на різні види діяльності: пізнавальну, художньо-мовленнєву, зображувальну, трудову, пошуково-дослідницьку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)

комбінованого типу №66 «Журавлик»

Слов’янської міської ради

Тематичний тиждень

Підготувала:

вихователь дітей раннього віку

Задворна Л. О.

Термін виконання: 20. 11. 2017 р. – 24. 11. 2017 р.

Мета:

Вчити:

  • слухати і розуміти мову дорослого;

  • дітей емоційно сприймати зміст казки;

  • відповідати на запитання вихователя реченням з двох – трьох слів;

  • уважно розглядати ілюстрації та зосереджуватися на зображенні;

  • розпізнавати гарбуз серед інших овочів, знаходити його на зображенні;

  • вибирати насіння з гарбуза;

Активізувати у словнику дітей слова: гарбуз, насіння, гарбузова каша, гарбуз круглий, «один-багато», жовтий, помаранчевий (оранжевий), сірий

Розвивати:

  • знанна дітей про овочі;

  • звукову кудьтуру мови за допомогою чистомовок;

  • вміння обстежувати гарбуз:

  • відчуття власних рухів;

  • дрібну моторику пальців рук, тактильні відчуття;

  • в практичній діяльності – дрібні м'язи рук;

  • пізнавальну активність, навички, інтерес до трудових дій, самостійність, охайність, зосередженність, мислення увагу, спостережливість

Виховувати:

  • бажання виконувати завдання, емоційно відгукуватися на звернення дорослого;

  • інтерес до ігор;

  • моральність, працьовитість;

  • повагу до людської праці, бажання самим допомогати дорослим;

  • радість і бажання повторювати забавлянки за вихователем;

  • культуру споживання їжі.

Познайомити:

  • з овочевими культурами та їх характерними ознаками;

  • із сірим кольором;

  • зі стравою української національної кухні – гарбузовою кашею

Збагачувати:

  • знання про овочі, зокрема про гарбуз через усну народну творчість, літературні твори

Розширювати:

  • знання дітей про те, звідки до нас прийшов гарбуз;

  • пізнавальний інтерес до народної творчості, зокрема казки

  • активний словник дітей словами-навами: гарбуз, картопля, морква, буряк, огірок, горщик, каша, насіння;

словами-діями: різати, терти, варити;

словами-ознаками: сірий, жовтий, оранжевий, круглий, овальний, солодкий,

гарбузова, смачна.

Формувати:

  • узагальнююче поняття «овочі»

  • уявлення про вирощування овочів та користь їх для здоров’я людини.

Удосконалювати знання про рослини, які ростуть на городі

Попередня робота:

  • розгляд гарбуза, ілюстрацій до казки «Ходить гарбуз по городу», горщика;

  • використання художнього слова; (додаток)

  • слухання казки про гарбузову кашу

Матеріал:

  • гарбузи різних розмірів, гарбузове насіння, гарбузова каша;

  • ілюстрації до казок: «Ходить гарбуз по городу», «Казка про гарбузову кашу»;

  • настільний театр «Ходить гарбуз по городу»;

  • шаблони гарбуза для розмальовування, аплікації, моделювання, до гри «Гарбузова родина» (залатати гарбузика)

Гарбуз - трав’яниста рослина з повзучим стеблом, п’ятилопатевими листками та великими жовтими квітками. Вирощують його на городах.

Найцінніші речовини гарбуза незамінні для розвитку і здорового росту дитини, для зміцнення імунітету, надають допомогу в боротьбі з інфекціями, дитина набагато менше хворіє.

Очікувальні результати:

    • збагачення знань дітей про гарбуз та його «родину»;

    • розширити знання дітей про те, звідки до нас прийшов гарбуз;

    • збагачення словникового запасу в дітей;

    • збагачення батьківського досвіду про користь гарбуз в раціоні дитини;

    • позитивні емоції, здоров’я, всебічний розвиток дитини.

Спільна діяльнісь музичного керівника, вихователя та дітей

Зміст

Мета

1

Спостереження:

  • за гарбузами різних розмірів.

  • за діями вихователя «Що треба зробити з гарбузом перед тим як його приготувати?»

- розвивати зорову і слухову увагу, мовленнєву активність, спостережливість

2

Дослідження гарбуза:

  • постукати по гарбузу;

  • на міцність шкіри, (тверда);

  • всередині - м’який, мокрий, липкий, знаходиться насіння;

  • форма, колір;

  • на смак;

  • часточка гарбуза жорстка, але якщо натерти на терку – має сік

- розвивати спостережливість, вміння обстежувати предмет;

- стимулювати активне дитяче мовлення

3

Пошуково-дослідницька діяльнсть

«Гарбузовий сік»

Натерти гарбуз на терку, взяти в руку частину натертого гарбуза – притиснути та показати як з нього тече сік.

Висновок: у гарбуза є сік, він смачний, солодкий, корисний.

- розвивати дрібну моторику пальців рук, тактильні відчуття;

- розширювати словниковий запас;

- показати, що у гарбуза є сік,

- розвивати інтерес, бажання самостійно вичавити сік

4

Трудова діяльність

  • залучати дітей до миття гарбуза;

  • смакування дітьми гарбузової каші;

  • «Добрі осінні справи» - запропонувати дітям вибрати з гарбуза насіння.

  • привчати дітей мити руки після трудових дій;

  • годування гарбузом мешканців у куточку природи;

  • доручення – перебрати гарбузове насіння та зерно кукурудзи

- формувати в дітей навички охайності під час їжі: пережовувати їжу із закритим ротом, правильно користуватися ложкою, серветкою.

Іванку!

Їж по трошку,

Лише не з’їж ложку.

- розвивати навички, інтерес до трудових дій, дрібну моторику рук;

- виховувати самостійність

5

Дидактичні ігри:

  • «Назви лагідно»

  • «Ти хто?»

  • «Приготуємо ляльці гарбузову кашу»

  • «Що можна робити з гарбузом?»

  • Сенсорна коробочка

  • «Перебери насіння»

  • «Намисто з гарбузового насіння»

  • «Гірлянда з гарбузів»

  • «Добери пару» (за мотивами казки)

  • «Збери з частин ціле»

Мовна гра «Скажи як я»;

«Запросіть гарбуз до столу»

Дидактична вправа «Збери гарбузову родину»

6

Розгляд ілюстрацій із зображенням овочів.

    • Які овочі ви тут бачите?

    • Чи подобаються вам ці овочі?

Сюрпризний момент: великий кошик з гарбузами.

Проблемне запитання: «Що робити з цими гарбузами? Де їх можна використати?»

Розгляд ілюстрацій до казки про гарбузову кашу

Розглядання ілюстрацій «На городі» (хто вирощує овочі)

- Що зображено на ілюстрації?

- Що росте на городі?

- Хто їх вирощує?

Перегдяд мультфільму «Ходить гарбуз по городу»

- Чи сподобався вам мультфільм?

- Яка його назва?

- Зараз я буду вам показувати картинки, а ви знаходити подібну та називати, що зображено (картинки: гарбуз, буряк, огірок, морква, картопля)

- збагачувати уявлення дітей про овочі;

- закріпити знання про їх зовнішній вигляд, форму;

- розширювати знання дітей про те, звідки до нас прийшов гарбуз;

- розширювати словниковий запас;

- удосконалювати вміння дітей упізнавати на картинках казкових героїв;

- розвивати активне мовлення

- поглибити знання дітей про овочі та місце їх вирощування;

- розвивати увагу, спостереживість

7

Мова рідна, слово рідне

  1. Розгляд ілюстрації «На городі».

  1. Пізнавально-ігрове заняття «Гарбуз».

  1. Розповідь казки «Казка про гарбузову кашу»

  2. Настільний театр «Ходить гарбуз по городу»

  3. Заучування вірша

«Гарбуз – господар на городі».

М. Дубов «Гарбуз».

Чистомовки

Сі-сі-сі – ідіть на город усі

Си-си-си – овочі неси

Су-су-су – моркву й огірки несу

Се-се-се – Сашко гарбуз принесе

Бесіда «Що росте на городі»

- який у тебе улюблений овоч?

- якого він кольору?

- який він на смак?

- допомогти дітям зрозуміти зміст ілюстрації, відповідати на запитання вихователя за її змістом;

- розвивати зв’язне мовлення дітей;

- вчити: слухати і розуміти мову дорослого; відповідати на запитання вихователя реченням з двох – трьох слів

- розвивати: відчуття власних рухів; дрібну моторику пальців рук, тактильні відчуття, пізнавальний інтерес; слухову увагу, пам'ять, мислення; в практичній діяльності – дрібні м'язи рук; навички, інтерес до трудових дій; вміння порівнювати

- виховувати: працьовитість; бажання комусь допомогти; радість і бажання повторювати дії за дорослим; бажання виконувати завдання, емоційно відгукуватися на звернення дорослого

- познайомити з новим овочем- гарбузом;

- формувати вміння обстежувати гарбуз

- продовжувати вчити дітей уважно слухати і розуміти казку, розповідь якої супроводжується показом ілюстрацій;

- повторювати окремі слова, фрази, відповідати на запитання вихователя за змістом казки;

- спонукати дітей розглядати ілюстрації до казок;

- вчити дітей емоційно сприймати зміст казки, впізнавати героїв казки;

формувати в дітей навички діалогічного мовлення;

- збагачувати словник дітей словами: велмідь, гарбузове насіння, лисичка, вовчик, зайчик, садити, варити кашу, гарбузова каша;

гарбуз, огірки, буряк, морквиця, картопля, горох, сало, пшоно

- розвивати зорову, слухову увагу, пам’ять, мислення;

- виховувати інтерес і любов до усної народної творчості.

- збагачувати уявлення малят про овочі, які вирощують у нашому краї.

8

Сенсорне виховання

«Сенсорна коробочка»

Конструювання

«Паркан для городу» (з лічильних паличок)

Конструктивно-будівельна гра «Загородка для овочів»

- учити дітей розрізняти величину гарбузів;

- учити групувати їх за формою, називати форму; за кольором, називати колір;

- закріплювати кількісні поняття (один – багато);

- закріплювати уявлення малят про сірий колір та знання про помаранчевий (оранжевий), жовтий кольори;

- розвивати дрібну моторику пальців рук, зорову та слухову увагу; мислення, мовлення;

- виховувати інтерес до занняття.

- вчити дітей викладати лічильні палички вертикально на зображені ліній;

- розвивати дрібну моторику пальців рук, зорову увагу; мислення, мовлення, самостійність; інтерес до гри;

- виховувати наполегливість

- учити дітей складати із будівельного матеріалу коло;

- розвивати дрібні м’язи пальців, мислення;

- виховувати інтерес до конструювання

9

Ознайомлення з природним довкіллям

«Ходить гарбуз по городу» (екскурсія на город)

- Яка зараз пора року?

- Що ми восени збираємо на городі?

- Які овочі виросли на городі?

- Чи всі овочі схожі між собою?

- А ви любите їсти овочі?

Ддактична ра «Що де росте?» - розширити й уточнити уявлення дітей про овочі (де ростуть).

- дати дітям уявлення про те, як ростуть овочеві культури, що необхідно для росту рослин;

- учити дітей упізнавати овочі і називати їх;

- формувати узагальнююче поняття «овочі»;

- розвивати зорову і слухову увагу, пам'ять, мовленнєву активність;

- виховувати допитливість, пізнавальний інтерес.

10

Зображувальна діяльність

Ліплення «Гарбуз»

Малювання «Гарбуз»

Аплікація «Гарбуз»

«Гарбуз з насіння» (аплікація-викладання)

Моделювання

Матеріал: пластилін, гарбузове насіння, нитки, шаблон гарбуза в розвороті.

Із зовнішньої сторони приліпити смужки, із внутрішньої – гарбузове насіння та нитки.

З пластиліну зробити смужки. Розкатати ковбаску, прикласти її до намальованих смужок-підсказок та притиснути пальчиком. Наш гарбуз відкривається, а в середині живуть його дітки – насіння та ниточки.

Діти самостійно приклеюють насіння та ниточку, якщо дитині потрібна допомога – дорослий допомогає.

- продовжувати знайомити дітей з властивостями мулепатату: він м’який, від нього можна відщипувати шматочки;

- вчити дітей відщіпувати маленькі шматочки мелепатату, скочувати їх у кульки коловими рухами рук у долонях й чіпляти (залатати) дірочки гарбуза;

- розвивати дрібні м’язи пальців рук, інтерес до процесу ліплення.

- вправляти у малюванні пезлем;

- вчити заповнювати мазками контурне зображення гарбуза;

- розвивати формоутворюючі рухи руки;

- виховувати естетичне задоволення від процесу малювння, охайність

- вчити малят розміщувати готові часточки на контурне зображення гарбуза;

- закріплювати уявлення про помаранчевий колір;

- розвивати вміння дітей користуватися клеєм-олівцем, здатність регулювати свої дії, впевненність у своїх можливостях;

- виховувати уважність, старанність, інтерес до аплікації.

- вправляти дітей у викладанні гарбузового насіння, заповнюючи усю площу гарбуза;

- розвивати дрібну моторику пальців рук.

- вправляти дітей у викладанні гарбузового насіння, заповнюючи усю площу гарбуза;

- розвивати дрібну моторику пальців рук.

11

Здоров’я та фізичний розвиток

Тема заняття: «Ходить гарбуз по городу»

Тема заняття: «Ходить гарбуз по городу» (з ускладненням)

Рухливі ігри

  • Гра-хоровод «Свій город у нас є»

  • Гра «Зберемо овочі»

  • Перекочування м’яча – гарбуза в різні кінці кімнати.

- учити дітей повзати в упорі на колінах між двома лініями;

- вправляти в умінні кидати м’яч на дальність із-за голови, ходити зграйкою, дотримуючись визначеного напрямку;

- розвивати увагу, окомір, витримку;

- виховувати організованність та вміння швидко орієнтуватися в просторі.

- учити дітей орієнтуватися на звук, діяти за сигналом, рухатися, не наштовхуючись одне на одного;

- продовжувати вчити дітей повзати в упорі на колінах між двома лініями;

- вправляти в умінні стрибати на місці на обох огах;

- залучати дітей до різних вправ шляхом емоційного сприйняття;

- виховувати витримку та вміння швидко орієнтуватися в просторі.

12

Художньо-продуктивна діяльність (музична)

Тема: «Дари осені»

  1. Музично-ритмічні рухи «Ми вчимося бігати» (муз. Я. Степового)

  2. Слухання пісні «Діти та курчата» (вірші К. Кукловської, муз. Т. Шутенко)

  3. Підспівування пісні «Сонечко» (вірші і муз. Р. Неронової)

  4. Музично-ритмічні рухи: хоровод «Свій город у нас є».

- учити дітей розрізняти контрастні темпи музики (швидкий – повільний);

- розвивати співочі та танцювальні навички;

- учити виконувати рухи під музику за прикладом дорослого;

- розвивати артикуляційний апарат дітей, музичний слух;

- виховувати у дітей інтерес до музичних занять.

Робота з батьками

  • Бесіда з батьками про важливість їх участі в тематичному тижні;

  • Запропонувати вивчити вдома з дітьми загадки, вірші про овочі;

  • Доручити батькам закріпити (повторити) з дітьми вірші, пальчикові ігри, казку про гарбуз та його «родину»;

  • Принести варені овочі (картоплю, буряк, моркву).

  • Запропонувати батькам разом з дітьми вибрати насіння з гарбуза;

виготовити гарбуза, використовуючи різний матеріал – пластилін, столові серветки, гарбузове насіння, нитки, фарби, клей;

  • Залучати батьків до спільної з дітьми діяльності; до виготовлення поробок;

  • Збагачувати батьківський досвід прийомами взаємодії і співпраці з дитиною в сім’ї;

ПОРАДИ

Які страви приготувати з гарбуза для дитини?

Ше раз про користь гарбуза.

Гарбуз – гарант здоров’я.

Гарбуз у дитячому харчуванні.

Чим корисний гарбуз для малюка?

Аналізуючи виконану роботу можна зробити висновки:

1. Тема розробленого тематичного тижня вибрана з урахуванням вікових особливостей дітей і об'єму інформації, яка може бути ними сприйнята та позитивно вплинула на різні види діяльності: пізнавальну, художньо-мовленнєву, зображувальну, трудову, пошуково-дослідницьку.

2. Хочу відзначити позитивну реакцію і емоційний відгук дітей на знайомство з гарбузом. Діти проявляли інтерес до трудових дій; бажання грати, творити.

3. Вважаю, що вдалось досягти хороших результатів взаємодії педагог - батьки. Батьки брали активну участь у реалізації завдань тематичного тижня «Ходить гарбуз по городу».

ДОДАТКИ

Казка про гарбузову кашу.

(З’являється Ведмедик і щось несе у жмені ( під музику))

Ведмедик. Що це воно таке? У кого б запитати?

(З’являється Лисичка)

Ведмедик. Лисичко, ти не знаєш, що воно таке?

Лисиця. Не знаю, не знаю, це мене не цікавить.

(З’являється Вовк)

Ведмедик. Вовчику-братику, ти не знаєш, що це я знайшов?

Вовк. Я такими дрібницями не цікавлюсь... Ану, дай, я покуштую! Та й погане ж!

(Ведмедик побачив Зайця).

Ведмедик. Зайчик, ти не знаєш, що це я знайшов?

Заєць. Це гарбузове насіння.

Ведмедик. А що з ним робити?

Заєць. Посади. З нього виросте великий гарбуз.

Ведмедик. А він гарний?

Заєць. Гарний. Я на городах буваю і такі гарбузи куштував. А ще смачніша гарбузова каша.

Ведмедик. А гарбузова каша теж росте?

Заєць. Ні, її треба варити. Ось подивись, як це буває.

(показ картинок або слайдів)

Ведмедик. Ого, які гарбузи виростають! Та й великі же!

Ведуча. Дізнався Ведмедик, як варити гарбузову кашу. Зварив і собі. Пахне каша на весь ліс.

Літературні твори

Боки він на сонці грів,

Його літній дощик мив.

От і виріс він такий

Солоденький і смачний.

А із ним - його родина! (диня, буряки, огірки, морква, картопля)

***

Жовтобокий карапуз

Йшов городом та загруз,

Бо насіння стільки має,

Що аж боки роздимає

Через те й загруз гарбуз.

Гарбуз

М. Дубов

Розкрутивши зелен вус,

На паркан заліз гарбуз,

Репетує у саду:

- Ой, рятуйте, упаду!

Гарбуз

В. Лучук

Вліз на пліт гарбуз без рук

Й зачепився там за сук.

Це б йому на землю сісти

Та назад не може злізти.

***

Я - гарбуз, я радість ваша,

бо насіннячко смачне!

А яка із мене каша!

Словом, люблять всі мене.

Часу дарма не марнуйте,

Краще кашу покуштуйте!

Знає, навіть, це й дитина,

Що я й лікарська рослина!

***

Не сваріться, любі, годі!

Я найстарший на городі!

Я - великий і бокастий,

Жовтогрудий і смугастий.

Я - чудовий дар осінній,

З гарним та смачним насінням.

Хто їсть кашу гарбузову,

Буде сильним і здоровим.

***

А в гарбузовій каші –

Сила й слава ваша.

Хто цю кашу споживає,

До ста років доживає.

Що росте на городі.  

Ось зелені та цупкі

На городі ОГІРКИ.

Довгі, соковиті,

Бадиллям повиті.

***

ПОМІДОРИ чималі

Червоніють на гіллі.

Полюбляють діти

Сік томатний пити.

***

А у гичці БУРЯЧОК

Темний заховав бочок.

Щоб поїсти борщику,

Зварим його в горщику.

***

Нагодує всіх вона –

Ця КАРТОПЕЛЬКА смачна,

Її бульби їстівні

Викопують восени.

***

Руденька МОРКВИНА

Містить вітаміни.

Хто її вживає,

Хвороби не знає.

***
Ця рослина жовтопуза

Навивається ГАРБУЗОМ.

З нього мати зварить кашу

На усю сімейку нашу.

***

Дивне сонечка творіння –

Ця довгенька жовта ДИНЯ.

І смачна, і соковита,

В ній тепло й духмяність літа.

Гарбуз
Гарбуз – господар на городі.

Його шанують у народі.

Щоб здоров’я гарне мати,
Варто кашу з ним вживати.

Гарбуз

Анатолій Камінчук

Гарбуз – господар на городі.
Його шанують у народі.
Щоб здоров’я гарне мати,
Варто кашу з ним вживати.
Гарбузи, гарбузи, гарбузи
не злякалися грози.
Всмак водички попили,
Жовтим цвітом розцвіли.

Пісня «Господиня гарна я»

Казав мені батько: «Звари мені кашу».

Я йому не зварила,

Бо не митий горщик.

Іди, іди, дощик,

Помий мені горщик,

Щоб я своєму татусеві

Зварила кашу гарбузову.

Фізкультхвилинка про гарбузову кашу.

По городу пан Гарбуз важно походжає,

Підкрутив свій довгий вус пісеньку співає:

«Ось який я золотий, ось такий пузатий.

Люблять мене господині,  люблять і малята…

Гарбузова каша в мисці - золота, як сонце,

Що заглядає щодня  у наше віконце.

Візьмем ложки і скоріш  кашку ласувати

Буде сила і здоров’я в кожного маляти».

***

Кузовочок беремо.

До городу підемо.

Ти, морквино, поспішай

В кузовочок залізай.

І буряк, поспішай,

В кузовочок залізай.

Й огірок, поспішай,

В кузовочок залізай.

І гарбуз, поспішай,

В кузовочок залізай.

Діти збирають муляжі овочів.

Дидактичні ігри

Гра «Гарбуз»

Малята, я пропоную зробити гарного гарбузика для Зайчика та його друзів. Сідайте за стіл, де у нас є кожному ось такі заготовки габуза, який має дірочки. Ми з вами «залатаємо» гарбузика пластиліном. Треба зкатати кульку і приклеїти її до гарбузика.(показ вихователя)
Самостійна робота дітей
- Скільки ви зліпили кульок?
- Якої вони форми?

Гра «Назви лагідно» - вживати слова у зменшувально-пестливому значенні, додаючи суфікси (буряки - бурячки, огірок – огірки, гарбуз - гарбузик…);

Чистомовки для розвитку звукової культури мови:
чі-чі-чі - для здоров`я корисні овочі;

уз-уз-уз - гарний виріс у нас гарбуз;
ти-ти-ти - їжте, діти, гарбузи

Гра «Ти хто?»

Мета: формувати в дітей уявлення про овочі, тобто рослини, які ростуть на

городі; закріпити назви овочів з «гарбузової родини»; вчити порівнювати їх за

формою, кольором, розміром.

Вихователь пропонує дітям вибрати малюнки із зображенням овочів (огірок, буряк, морква, картопля, горох, гарбуз).

Після чого звертається по черзі до кожної дитини:

  • Ти хто? (наприклад, огірок)

  • Якого ти кольору?

  • Де ти ростеш?

  • Шо можна приготувати з тебе?

Запитання залежить від ступення підготовки дітей.

Дидактична гра «Приготуємо ляльці гарбузову кашу»

Мета: закріпити знання дітей про призначення посуду (чавун), продукти харчування (гарбуз, пшоно, молоко)

Дидактична гра «Що можна робити з гарбузом?»

Мета: збагачення словника словами-діями; виховувати культурно-гігієнічні навички під час прийому їжі.

«Перебери насіння»

Мета: розвивати дрібну моторику пальців рук, відчуття форми та кольору, мислення.

«Намисто з гарбузового насіння»

Мета: розвивати дрібну моторику пальців рук, мислення, увагу, самостійність; вміння орієнтуватися у просторі.

«Гірлянда з гарбузів» (прищіпки)

Мета: розвивати дрібну моторику пальців рук, мислення, увагу, доводити справу до кінця

 Вихователь бере прищіпку трьома пальцями, чіпляє нею гарбуза до мотузки й пропонує дитині повторити те, що він зробив.
Після того як дитина це засвоїть, їй пропонують причепити всі гарбузи до мотузки (гірлянда).

«Добери пару» (за мотивами казок: «Ходить гарбуз по городу», «Казка про гарбузову кашу»

Мета: вчити дітей порівнювати овочі, зокрема гарбузи; розвивати увагу, мислення, мовлення, пам’ять.

«Склади з частин ціле»

Мета: вчити дітей складати з частин ціле за взірцем; розвивати дрібну моторику пальців рук, просторове уявлення, мислення; виховувати старанність, бажання доводити справу до кінця

Мовна гра «Скажи як я», «Запросіть гарбуз до столу»

Мета: вправляти дітей у вимовленні слів українською мовою; збагачувати активний словник дітей словами – назвами овочів: огірок, морква, картопля, буряк, горох, гарбуз; посуду; горщик, ложка; словами – ознаками: гарбузова (каша), дерев’яна (ложка), колір овочів; словами – діями: мити, різати, мішати, варити.

Дидактична вправа «Збери гарбузову родину»

Мета: вчити уважно слухати вказівки; «візьми гарбуза, моркву, буряк…»; формувати узагальнююче поняття «овочі»; вправляти дітей у вимовленні слів українською мовою.

Рухлива гра «На городі»

Мета: вправляти в ходьбі врозтіч, виховувати увагу.

По городу походжаєм,

Овочі розглядаєм

Овочі розглядаєм

І найкращі вибираєм.

Діти, овочі позбирайте та обережно їх у кошик кладіть.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.