Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Тематичний контроль знань "Регуляція функцій" з біології 8 клас

Біологія

Для кого: 8 Клас

13.05.2020

677

24

0

Опис документу:
Тематична робота вміщує два варіанти завдань на вибір однієї відповіді, декількох відповідей і питань з відкритими відповідями. Пропонується для виконання учням восьмого класу для перевірки засвоєння знань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

8 кл. Тематичний контроль знань з теми:

«Регуляція функцій»

Картка 1.

1. Нейрони, які передають інформацію від зовнішнього середовища до мозку, називають: а) руховими; б) чутливими. (0,25)

2. До центральної нервової системи належать: а) спинномозкові нерви; б) спинний мозок. (0,25)

3. Борозни і звивини утворюються у мозку: а) проміжному; б) середньому; в) великому. (0,5)

4. Гуморальна регуляція здійснюється за допомогою: а) нервових імпульсів; б) синапсу; в) довгих відростків нейронів; г) гормонів. (0,5)

5. Гігантизм спричиняється порушенням функцій залоз: а) гіпофіза; б) надниркових; в) статевих. (0,5)

6. Кора півкуль великого мозку утворена: а) сірою речовиною, б) білою речовиною, в) довгими відростками нейронів, г) білою і сірою речовиною. (0,5)

7. Статеві залози належать до залоз: а) внутрішньої секреції; б) змішаної секреції; в) зовнішньої секреції. (0,5)

8. Слухова зона кори півкуль великого мозку розташована у частці: а) тім’яній; б) скроневій; в) потиличній. (0,5)

9. Задні корінці спинного мозку – це: а) аксони рухових нейронів, б) аксони чутливих нейронів; в) дендрити рухових нейронів. (0,5)

10. Спинний мозок – це частина: а) периферичної нервової системи, б) вегетативної нервової системи, в) центральної нервової системи, г) нервових вузлів. (0,5)

11. Зазначте правильну послідовність процесів під час колінного рефлексу: а) подразнення рецепторів сухожилка; б) удар молоточка по сухожилку; в) проходження нервово імпульсу по руховому нейрону; г) проходження нервово імпульсу по чутливому нейрону; д) скорочення м’язу; е) спинний мозок. (1,5)

12. Розкрийте спільні і відмінні ознаки в будові спинного і головного мозку. (3 бали)

13. У чому проявляється взаємозв’язок гуморальної і нервової регуляції функцій організму? (3 бали)

8 кл. Тематичний контроль знань з теми:

«Регуляція функцій»

Картка 2.

1. Черепно-мозкові нерви належать до нервової системи: а) центральної; б) периферичної. (0,25)

2. Спинний мозок продовжує: а) проміжний мозок; б) довгастий мозок. (0,25)

3. Поверхня півкуль великого мозку людини утворена: а) білою речовиною; б) скупченнями сірої речовини у вигляді ядер у товщі білої; в) сірою речовиною. (0,5)

4. Нервова регуляція здійснюється за допомогою: а) нервових імпульсів; б) лімфи і крови; в) міжклітинної речовини; г) гормонів. (0,5)

5. Секрет залоз внутрішньої секреції безпосередньо виділяється у: а)порожнину тіла; б)кровоносні судини; в)органи-мішені. (0,5)

6. Адреналін і норадреналін – це гормони залози: а) щитоподібної; б) гіпофіза; в) надніркових. (0,5)

7. Нестача гормону росту спричиняє: а) гігантизм; б) карликовість; в) акромегалію. (0,5)

8. Зорова зона кори півкуль великого мозку розташована у частці: а) тім’яній; б) потиличній; в) скроневій. (0,5)

9. Головний мозок входить до складу нервової системи: а) периферичної, б) вегетативної, в) центральної, г) соматичної. (0,5)

10. Вегетативна нервова система контролює роботу: а) внутрішніх органів і кровоносних судин; б) скелетних м’язів; в) соматичної нервової системи. (0,5)

11. Зазначте правильну послідовність процесів під час ахілесового рефлексу: а) подразнення рецепторів сухожилка; б) удар молоточка по сухожилку; в) проходження нервово імпульсу по руховому нейрону; г) проходження нервово імпульсу по чутливому нейрону; д) скорочення м’язу; е) спинний мозок.(1,5)

12. В чому проявляється відмінність гуморальної регуляції функцій органів людини від нервової? (3 бали)

13. Що таке діабет? Чому хворим на діабет протипоказане вживання продуктів, які містять цукор? Яким гормоном поліпшують стан діабетиків? (3 бали)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.