і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Тематичне планування індивідуальних занять для інклюзивного навчання «Інформатика» 2 рік навчання (3 клас)

Тематичне планування індивідуальних занять для інклюзивного навчання «Інформатика» 2 рік навчання (3 клас)

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тематичне планування індивідуальних занять «Інформатика» 2 рік навчання (3 клас)

(9 годин на рік, 1 година на місяць)

п/п

Кіл-ть годин

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно розвиткової роботи

Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас (1 година)

1

1

Техніка безпечного поводження у компютерному класі.

Правила вімкнення та вимкнення компютера.

Учень/учениця:

має знати правила техніки безпеки під час роботи з електроприладами та правила поводження у комп’ютерному класі;

називати(показувати) складові комп’ютера;

має уявлення про роботу з

комп'ютером;

працює за комп'ютером

під керівництвом учителя.

Сенсомоторний розвиток:

Удосконалювати координацію зорово-рухової діяльності на основі формування вмінь працювати на комп'ютері; формувати вміння самостійно виконувати послідовні дії під час роботи з графічним редактором.

Пізнавальний розвиток:

розширювати знання про комп’ютер та роботу на ньому; вчити самостійно працювати на комп'ютері.

Мовленнєвий розвиток:

вчити: називати основні об’єкти компьютера; пояснювати роботу з ними; повідомляти правила безпеки роботи з комп’ютером.

Інформаційні процеси і комп'ютер (2 години)

2

2

Завантаження і завершення роботи програми з комп'ютером.

Основні об'єкти. Робочий стіл.

Способи подання повідомлень (текстовий,

графічний, звуковий, відео, умовні жести та

сигнали, комбіновані). Носії повідомлень.

Дані. Опрацювання та зберігання даних за

допомогою комп’ютера.

Учень/учениця:

має називати способи подання повідомлень;

наводити приклади повідомлень, поданих

різними способами;

розрізняти способи подання повідомлень;

мати уявлення про носії повідомлень, дані;

орієнтуватися в засобах зберігання та

опрацювання повідомлень;

мати уявлення про символ;

описувати способи кодування і декодування

символів і повідомлень на різних прикладах;

наводити приклади кодування і декодування символів повідомлень

Учень (учениця):

знає правила техніки

безпеки при роботі на

комп'ютері та гігієну

праці;

знає порядок вмикання і

вимикання комп'ютера;

використовує знаки на Робочому столі для запуску програм;

користується клавішами управління курсором;

вміє перетягувати об'єкти за допомогою миші;

має уявлення про носії повідомлень;

орієнтується в засобах зберігання та опрацювання повідомлення інформації в комп’ютері.

Сенсомоторний розвиток:

Удосконалювати координацію зорово-рухової діяльності

на основі формування вмінь працювати на комп'ютері; формувати вміння користуватися клавішами управління курсором; вправляти навички перетягування об'єктів за допомогою миші.

Пізнавальний розвиток:

вчити використовувати знаки на «Робочому столі» для запуску програм; вчити користуватися засобами зберігання та опрацювання повідомлення інформації в комп’ютері.

Мовленнєвий розвиток:

вчити: називати основні об'єкти комп’ютера; повідомляти правила техніки

безпеки при роботі на

комп'ютері та гігієну

праці.

Файли та папки. Вікна та операції над вікнами (2 години)

3

2

Перегляд вмісту папок. Вікна.

Основні об’єкти вікна (рядок заголовка,

кнопки керування, робоча область). Операції над вікнами. Поняття меню. Контекстне

меню.

Робота з розвивальними програмами.

Учень (учениця):

має уявлення про файли і папки, їх призна-

чення;

наводить приклади імен папок, файлів (за допомогою вчителя);

вміє відкривати папку, переглядати її вміст і закривати (за допомогою вчителя);

називає основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область);

має уявлення про призначення основних об’єктів вікна;

називає основні операції, які можна виконувати над вікнами;

вміє згортати і розгортати вікна;

розуміє призначення меню, контекстного

меню.

Сенсомоторний розвиток:

розвивати координацію зорово-рухової діяльності на основі формування вмінь працювати на комп'ютері та послідовності виконання дій під час роботи з комп'ютером.

Пізнавальний розвиток:

вчити застосовувати практично основні об’єкти вікна (рядок заголовка,

кнопки керування, робоча область); ознайомлювати з основними операціями, які можна виконувати над вікнами та навчається їх використовувати

практично.

Мовленнєвий розвиток:

вчити: називати основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область); пояснювати поняття меню; відповідати на запитання вчителя.

Пошук даних в Інтернеті (2 години).

4

2

Поняття про комп’ютерну мережу.

Поняття про Інтернет.

Ознайомлення із програмою-браузером.

Поняття веб-сторінки, її адреси.

Гіперпосилання.

Правила пошуку даних в Інтернеті.

Учень/учениця:

повинен мати уявлення про комп’ютерні мережі, веб-сторінки, адресу веб-сторінки, гіперпосилання;

пояснювати призначення браузера;

уміти розпочинати і завершувати роботу з

браузером;

пояснювати процес пошуку даних у мережі Інтернет;

використовувати гіперпосилання для навігації веб-сторінками;

мати уявлення про ключові слова;

уміти з допомогою вчителя визначати тему, основну думку тексту, ставити запитання за змістом тексту для виділення ключових слів;

уміти виконувати нескладний пошук текстів та зображень в Інтернеті за вказаною темою;

уміти зберігати результати пошуку потрібних зображень;

дотримуватися авторських прав при використанні зображень, знайдених в Інтернеті;

знати правила безпечної роботи в Інтернеті,

дотримуватися їх

Сенсомоторний розвиток:

розвивати координацію зорово-рухової діяльності на основі формування вмінь працювати на комп'ютері та послідовності виконання дій під час роботи з комп'ютером.

Пізнавальний розвиток:

формувати уявлення про комп’ютерні мережі, веб-сторінку, браузер; вчити: визначати тему, основну думку тексту, ставити запитання за змістом тексту для виділення ключових слів; виконувати нескладний пошук текстів та зображень в Інтернеті за вказаною темою.

Мовленнєвий розвиток: вчити: пояснювати правила безпечної роботи в Інтернеті; використовувати засвоєні комп’ютерні терміни у власному мовленні; відповідати на запитання вчителя; робити висновки; давати повну відповідь на поставлене запитання.

Алгоритми і виконавці (2 години

5

2

Алгоритми і виконавці.

Середовище виконання алгоритмів.

Складання алгоритмів для виконавців.

Словесне подання алгоритмів

Учень/учениця:

наводить приклади виконавців алгоритмів

та систем команд виконавців алгоритмів (за допомогою вчителя);

має уявлення про те, як можна скласти алгоритми дій із повсякденного життя та з використанням матеріалу навчальних предметів;

має уявлення про виконавців алгоритму та систему команд виконавців у визначеному середовищі;

записує алгоритм у вигляді послідовності

команд виконавця (за допомогою вчителя);

має уявлення про словесне подання алгоритму.

Сенсомоторний розвиток:

розвивати координацію зорово-рухової діяльності

на основі формування

вмінь працювати на комп'ютері.

Пізнавальний розвиток:

розширювати уявлення про поняття «команда», «алгоритм»; навчати складати алгоритми дій із повсякденного життя; навчати складати алгоритм виконання завдання з навчальних предметів;

розташовувати у певній послідовності картинки-алгоритм;виконувати запропонований алгоритм;

Мовленнєвий розвиток:

вчити: наводити приклади алгоритмів; розповідати про алгоритми в життєдіяльності; відповідати на запитання; пояснювати термінологію, що передбачена змістом навчання.

Основні навчальні досягнення на кінець року.

На кінець року учень:

знає:

  • правила поведінки в комп′ютерному класі, техніку безпеки при роботі за комп’ютером;

  • основні поняття і терміни, розуміє абстрактні символи;

  • призначення і основні пристрої комп‛ютера;

  • про курсор і його призначення;

  • про виконання правил гри, розуміє і приймає умови гри;

вміє:

  • орієнтуватися на площині екрану, переміщувати курсор за допомогою миші і клавіатури;

  • усвідомлено співвідносити дії управління із зображенням на екрані;

  • усвідомити сенс комп’ютерної гри, ігрові цілі, зрозуміти і прийняти умови гри.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Тематичне планування індивідуальних занять для інклюзивного навчання «Інформатика» 2 рік навчання (3 клас) (9 годин на рік, 1 година на місяць)
  • Додано
    09.08.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Робоча програма
  • Переглядів
    428
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    5
  • Номер матеріала
    KV188744
  • Вподобань
    0
Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь