Тематичне оцінювання з теми «Гідросфера»

Географія

Для кого: 6 Клас

13.09.2021

75

5

0

Опис документу:

Дана контрольна робота буде актувальна для вчителів географії, здобувачів освіти та батьків для самооцінювання знань. Можна використовувати в освітньому процесі, під час гуткової роботи. Також можна використовувати під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тематичне оцінювання «Гідросфера»

І варіант

І рівень

1.      Найбільша кількість води  на Землі зосереджена в:

А) озерах і річках;  б) льодовиках;  в) під землею; г) морях та океанах.

2.      З перелічених об’єктів протокою є :

А) Гібралтарська;  б) Каліфорнійська;  в) Бенгальська;   г) Мексиканська.

3.       Солоність води вимірюється  у…

А) градусах;  б)  відсотках;  в) проміле; 

ІІ рівень

4.      З наведеного переліку географічних об’єктів оберіть назви озер:

А) Азовське; Б) Каспійське; В) Аральське; Г) Дрейка; Д) Босфор; Е) Байкал;

Є) Мадагаскар; Ж) Єнісей; З) Ньяса; І) Аравійське; К) Амазонка.

5. Установіть відповідність між рухами води в океані та чинниками, що її викликають.

1. Хвилі А. постійні вітри

2. Цунамі Б. періодичні вітри

3. Припливи та відпливи В. різниця висоти

4. Морські течії Г. Сила тяжіння Місяця та Сонця

Д. Підводні землетруси

ІІІ рівень

6.  Установіть співвідношення  між визначеннями та поняттями:

1. регулярні зміни води у річці А. паводок

2. період мах. рівня води у річці Б. межень

3. період міn. Рівня води у річці В. льодостав

4. короткочасне нерегулярне Г. повінь

підняття води у річці Д. водний режим

7.  Охарактеризуйте географічне положення  Карибського моря  за планом:

а) назва, у якій частині океану розташоване;   б) яким є положення відносно суходолу;   в) через які обєкти з’єднується з океаном;    г) береги якого материка омиває;  д) особливості .

ІV рівень

8.   Укажіть причини, з яких людина створює штучні водойми. Назвіть позитивні та негативні наслідки створення  цих  водойм.












Тематичне оцінювання «Гідросфера»

ІІ варіант

І рівень

1.       Найбільша кількість прісної води  на Землі зосереджено.

А) озерах і річках;  б) льодовиках;  в) під землею; г) морях та океанах.

2.      З перелічених  обєктів затокою є:

А) Гібралтарська;  б) Керченська;  в) Саргасова;   г) Гвінейська.

3.       Як називаються озера, що піщаними косами відділяються від моря.

А) загатні;  б) лиманні;  в) заплавні;  г) залишкові.

ІІ рівень

4. З наведеного переліку географічних об’єктів оберіть назви морів:

А) Азовське; Б) Каспійське; В) Аральське; Г) Дрейка; Д) Босфор; Е) Байкал;

Є) Мадагаскар; Ж) Єнісей; З) Середземне; І) Тітікака; К) Ньяса.

5. Знайдіть відповідність між назвами озер та походженням їх улоговин.

1. Байкал А. Льодовикове

2. Каспійське море Б. Тектонічне

3. Синевир В. Залишкове (реліктове)

4. Ладозьке Г. Лиманне

Д. Загатне

ІІІ рівень

6.  Установіть співвідношення  між визначеннями та поняттями:

1. територія з  якої річка збирає воду А. витік

2. природна межа між  басейнам Б. річковий басейн

двох або більше річок В. вододіл

3. місце де річка бере початок Г. гирло

4. заглиблення у річковій долині Д. русло

по якому постійно тече вода

7. Охарактеризуйте географічне положення  Середземного моря  за планом:

а) назва, у якій частині океану розташоване;   б) яким є положення відносно суходолу;   в) через які обєкти з’єднується з океаном;    г) береги якого материка омиває;  д) особливості .

ІV рівень

8.  Які  зміни водних обєктів суходолу виникли останнім часом? Назвіть причини цього. Які з них створені природними чинниками, а які людиною.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.