Бібліотека

Тематичне оцінювання: «Розгортання Української революції. Боротьба за державність»

Опис документу:
Різнорівневі завдання з урахуванням ключових компетентностей. У тематичній контрольній роботі представлені завдання які потребують і розвивають в учнів фактологічні, хронологічні, картографічні знання та вміння.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема 3. «Розгортання Української революції. Боротьба за державність»

1 ВАРІАНТ

Рівень І.

1. У серпні 1919 р. УГА та армія УНР розпочали спільний похід під гаслом:

А «На Київ через Львів!» Б «На Львів через Київ!»

В «На Одесу через Київ!» Г «На Київ через Одесу!»

2. Укладенням якої угоди завершилася війна україно-польських військ із більшовиками в 1920 р.?

А Ризької Б Брестської В Варшавської Г Паризької

3. Коли відбулася подія яка увійшла в історію як «Листопадовий зрив»?

А) 1 листопада 1917; Б) 9 листопада 1918; В) 1 листопада 1918; Г) 7 листопада 1919.


Рівень ІІ.

4. Опорою радянської влади серед населення України були …

5. Які положення розкривають основні заходи політики «воєнного комунізму»?

1) мілітаризація праці;

2) дозвіл вільної торгівлі;

3) продовольча розкладка;

4) приватизація промисловості;

5) випуск конвертованого червонця.

6. Укажіть якою цифрою на картосхемі позначено територію ЗУНР?

Рівень ІІІ.

7. Установіть хронологічну послідовність подій.

А) укладання Варшавської угоди

Б) проголошення Акта злуки між УНР та ЗУНР

В) Другий Зимовий похід Армії УНР

Г) схвалення Центральною Радою проекту Конституції УНР

8. Охарактеризуйте внутрішню політику П. Скоропадського.

9 . Складіть історичний портрет зображеного діяча.








Рівень ІV.

10. Порівняйте розвиток освіти і культури періоду УНР та більшовицького режиму.

11. Дайте оцінку організації державної влади ЗУНР.

12. Розкрийте історичне значення та уроки Української революції 1917-1921 рр.

Тема 3. «Розгортання Української революції. Боротьба за державність»

2 ВАРІАНТ

Рівень І.

1. Коли остаточно припинила існування Холодноярська республіка?

А) 1919 р. Б) 1920 р. В) 1921 р. Г) 1922 р.

2. Яку назву мав фронт, створений більшовиками для розгрому П. Врангеля?

А) Червоний; Б) Південний; В) Південноукраїнський; Г ) Український.

3. Вищий законодавчий орган Української Народної Республіки доби Директорії – це

А) Всеукраїнські Установчі Збори; Б) Український Національний Союз;

В) Головна Українська Рада; Г) Трудовий Конгрес України.


Рівень ІІ.

4. Опорою влади П. Скоропадського серед населення були …

5. Укажіть причини поразки Директорії УНР.

1) відновлення поміщицького землеволодіння;

2) розквіт отаманщини, анархії;

3) суперечлива внутрішня політика (нерозв’язане аграрне питання);

4) складна зовнішньополітична ситуація;

5) позбавлення політичних прав національних меншин.

6. Укажіть якою цифрою на картосхемі позначено територію Держави П. Скоропадського?

Рівень ІІІ

7. Установіть відповідність між діячами культури та їхніми характеристиками.

1 О. Олесь (Кандиба) А) Автор збірки поезій «Сонячні кларнети».

2 Г. Нарбут Б) Український композитор, автор «Щедрика».

3 П. Тичина В) Поет-лірик, у 1907-1918 рр. видав шість збірок поезій.

4 М. Леонтович Г) Художник, який створив ескізи поштових марок УНР та

військових мундирів української армії.

8 . Охарактеризуйте внутрішню політику ЗУНР.

9. Складіть історичний портрет зображеного діяча






Рівень ІV.

10. Порівняйте розвиток освіти і культури періоду Української держави П. Скоропадського та більшовицького режиму.

11. Дайте оцінку внутрішній політиці радянської влади в Україні.

12. Розкрийте історичне значення та уроки Української революції 1917-1921 рр.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.