ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА «Займенник»

Опис документу:
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень із розділу «Займенник, його відмінювання й правопис», перевірити знання й уміння, необхідні для правильного використання займенників у мовленні; удосконалити вміння логічного мислення, порівнювати, узагальнювати, робити висновки. Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

«Займенник» (І варіант)

Рівень1

  1. Знайдіть займенник.

А) голубий             В) перший.

Б) мій.                      Г) вода.

2. З’ясуйте, скільки займенників у цьому уривку.
Донецький кряж, і терикони, і степи,
І тополятам на алеї дуже тісно.
Я ж Україноньку молю: «Не відлюби
Оцю мою малесеньку вітчизну!»

А 3
Б 4
В 5
Г 6
Д 8

     3.   Вкажіть зворотний займенник

         А) ти.                            В) мій.

         Б) себе.                        Д) хто?

     4.    Знайдіть форму родового відмінка займенника Я.

      А) (на)мені.                   В) мною.

      Б) мені.                           Г) мене.

Рівень 2

5. Установіть відповідність

Займенники Розряд за значенням

1 котрий, чий, скільки А особові

2 стільки, такий, той Б вказівні

3 ніякий, ніхто, нічий В заперечні

4 хто? що? який? Г питальні

Д відносні

     6.    Записати речення, розкриваючи дужки.

  • Вагона скрип і нічне хилитання я (ні)(за)яку тишу не продам.

  • Яків Несторович наказав собі працювати й (ні)(на)що не звертати уваги.

  • (Ні)хто не міряв серця глибочінь, (ні)хто не міряв меж його і краю.

     7.   Запишіть разом або через дефіс неозначені займенники.

(Аби)хто, який(небудь), (казна)що, (де)який, (будь)хто.

      8.   Запишіть займенники, що в дужках, у потрібній формі.

В (моє) серці навіки синії очі твої. Від (уся) картини віє чимось пісенним. О краю мій! Твою красу  ні з (що) я не зрівняю.

Рівень 3

9.   Спишіть речення, ставлячи особові займенники в потрібному відмінку.

Розплющую очі – до… (я) схилилась бабуся. Хто криницю викопав удома, той напитись вернеться до…(вона).

     10.   Перебудуйте речення, замінюючи означальні займенники протилежними за значенням.

Він любить усякі ігри. Ніхто з пасажирів не поспішав. Це не цікавить кожного із нас.

    Рівень 4

11.  Складіть речення про те, як невідома особа знайшла в лісі незрозумілий предмет. Використайте у цьому реченні два неозначені займенники.

12. Зробіть морфологічний розбір займенника
У нього очі наче волошки в житі (А. Головко).

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

«Займенник» (ІІ варіант)

Рівень 1

  1. Знайдіть займенник.

А) літо             В) працюю

Б) собі              Г) гарний.

2. З’ясуйте, скільки займенників у цьому уривку.
Я хочу жити просто, без прикрас.
Без тих гучних банкетів і лахміття.
Воно мені здається просто сміттям.
Воно полонило нерозумних нас.

А 3
Б 4
В 5
Г 6
Д 7

3.   Вкажіть зворотний займенник

         А) ти.                            В) мій.

         Б) себе.                        Д) хто?

4.    Знайдіть форму орудного відмінка займенника Я.

      А) (на)мені.                   В) мною.

      Б) мені.                           Г) мене.

Рівень 2

5. Установіть відповідність

Займенники Розряд за значенням

1. їхній, ваш, твій А присвійні

2. хтозна-що, дехто, щось Б означальні

3. ніскільки, нікотрий, ніщо В неозначені

4. який, хто, що Г заперечні

Д відносні

   6.    Записати речення, розкриваючи дужки.

Вагона скрип і нічне хилитання я (ні)(за)яку тишу не продам. Яків Несторович наказав собі працювати й (ні)(на)що не звертати уваги. (Ні)хто не міряв серця глибочінь, (ні)хто не міряв меж його і краю.

    7.   Запишіть разом або через дефіс неозначені займенники.

(Аби)хто, який(небудь), (казна)що, (де)який, (будь)хто.

      8.   Запишіть займенники, що в дужках, у потрібній формі.

В (моє) серці навіки синії очі твої. Від (уся) картини віє чимось пісенним. О краю мій! Твою красу  ні з (що) я не зрівняю.

Рівень 3

     9.   Спишіть речення, ставлячи особові займенники в потрібному відмінку та вживаючи біля них на місці крапок відповідні прийменники.

Розплющую очі – до… (він) схилилась бабуся. Хто до …(я) прийде?

     10.   Перебудуйте речення, замінюючи означальні займенники протилежними за значенням.

Він любить усякі ігри. Ніхто з пасажирів не поспішав. Це не цікавить кожного із нас.

     Рівень 4

11.  Складіть речення про те, як відома особа знайшла цікавий предмет. Використайте у цьому реченні два особові займенники.

12. Зробіть морфологічний розбір займенника
Біля школи у нас ростуть дерева.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.