Тема:Симетричне вирізування.Виготовлення стрічкової витинанки «Хоровод ялинок»

Трудове навчання

Для кого: 2 Клас

08.12.2019

854

13

0

Опис документу:
Мета: Навчальна: закріпити вміння витинати симетричні форми за допомогою шаблону Розвивальна: розвивати точність,акуратність,дрібну моторику рук,увагу,пам`ять,уяву,охайність,самостійність,творчі здібності Виховна: інтерес до зимових розваг,працьовитість,взаємодопомога,любов до мистецтва,культуру праці,охайність.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема:симетричне вирізування.Виготовлення стрічкової витинанки «Хоровод ялинок»

Мета:

  • Навчальна: закріпити вміння витинати симетричні форми за допомогою шаблону

  • Розвивальна: розвивати точність,акуратність,дрібну моторику рук,увагу,пам`ять,уяву,охайність,самостійність,творчі здібності

  • Виховна: інтерес до зимових розваг,працьовитість,взаємодопомога,любов до мистецтва,культуру праці,охайність.

Обладнання для вчителя: зразок витинанок створених вчителем

Обладнання для учнів: цупкий кольоровий папір (зелений),ножиці,клей,пензлі для клею,серветки для витирання рук.

Тип уроку: закріплення умінь і навичок

Об`єм роботи: один учень – одна витинанка

ХІД УРОКУ

І.Організаційна частина

1.Привітання

Пролунав дзвінок,
Починається урок.
Працювати слід старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім другім класі
Діти – просто молодці!
Щоб урок пройшов не марно,
Треба сісти рівно, гарно
І виконувати те,
Про що мова зараз йде.

  • Мене звуть Тетяна Олександрівна і сьогодні урок трудового навчання проведем ми з вами разом. Я сподіваюсь ми з вами сьогодні будемо співпрацювати.

2. Перевірка готовності до уроку

- Перевірте чи все у вас лежить на партах

3. С творення психічного конфорту -І з посмішкою ми підемо на урок. Чи цікавий буде урок? Це

залежить саме від вашої активності, уважності, творчості.

ІІ. Основна частина

1.Повідомлення теми,мети. Мотивація.

- На попередніх уроках ви вивчали предмети симетричної форми,які ж саме предмети симетричної форми ви запам`ятали?

- Чому комахи і птахи можуть літати? ( У природі існує безліч прикладів симетрії. Ось малюнок листочків дерев.

У них є вісь симетрії та однакові відгалуження від неї. Природа наділила комах

І птахів крилами симетричної форми відносно осі-тулуба, інакше вони не змогли

Б літати.)

— Сьогодні ми продовжуємо роботу над формуванням навичок симметричного вирізування з паперу. Наш клас — це майстерня.  А що ми будемо робити, ви дізнаєтеся, коли прочитаєте зашифроване слово і відгадаєте загадку.

Ось на дошці завдання.

Відгадайте слово.

Поставте букви у порядку розташування чисел від меншого до більшого.

1 3 2 4 9 5 7 8 6

В т и и а н н к а

Учні відгадують слово — витинанки.

Учитель читає з дошки:

— Витинанки — це сюжетні, орнаментальні прикраси, ажурно витяті ножицями з паперу.

Учитель демонструє вироби у техніці вирізування, витинання: серветки — квадратні, прямокутні, круглі; мережки, силуетні витинанки.

  • А тепер відгадайте загадку

Це дерево – мов їжачок, вбрання у нього з колючок.

Воно стріча щороку нас гірляндами рясними,

Веселим сяєвом прикрас, цукерками смачними.

Та всюди – в місті, і в селі, несуть дорослі, ждуть малі

У кожному будинку – прикрашену …. ( ялинку).

  • Тож,діти,як ви гадаєте,що ми будемо виготовляти на нашому уроці?( витинанку)

  • ми будемо виготовляти витинанку,а саме "Хоровод ялинок"

  • Ця витинанка знадобиться вам на наступні зимові свята ви можете прикрасити нею квартику,будинок.

Розповідь вчителя.

  • І сьогодні до нас завітала наша гостя Ялиночка,вона буде спостерігати як ви працюєте.

Наша Ялиночка дала нам листа де розповідає про традицію її прикрашання.

Слухайте:

Одного морозного святвечора німецький ватажок Мартін Лютер ішов додому через ліс. Раптом його увагу привернула ялинка,крізь гілля якої красиво просочувались промінці вогників зірок. Це настільки вразило Лютера,що,поставивши вдома ялинку,він прикріпив до її гілочок свічку. Вогники свічок стали схожими на зірки

-Діти,а як ви можете описати ялинку,яка вона?

- А чим ви прикрашаєте свою ялинку?

ІІІ. Демонстрація та аналіз зразка.

- Що ви бачите на дошці?

- Якого кольору?

- З якого матеріалу?

ІV. Інструктаж

- Давайте разом спробуємо виготовити витинанку хоровод ялинок.

Зараз подивіться уважно як виконується послідовність

1. Беремо кольоровий папір зелений,складаємо в гармошку

2. До згину прикладіть і обведіть шаблон половини ялинки

3. Міцно стисніть всі шари паперу. Виріжте по контуру ножицями. Вирізуйте повертаючи папір,а не ножиці

4. Розгорніть обережно витинанку-ялинки попливуть хороводом

Діти,ваша робота повинна бути охайною.

Фіз- хвилинка

V. ПТБ

- Діти,давайте нагадаємо правила роботи і техніки безпеки,тому що наша ялиночка забула.

–          Робоче місце має бути упорядкованим (олівці, ножиці, папір точно на своєму місці).

–          Візерунок спочатку виконуємо олівцем, а потім вирізаємо ножицями.

–          Під час роботи не розмахуємо олівцями й ножицями.

–          Передаємо ножиці одне одному лише кільцями вперед.

–          Після завершення роботи все сміття акуратно прибираємо.

- Діти повторіть інструктаж,що ми повинні робити?

ІІІ. Практична робота

1. Усвідомлення учнями послідовності виконання практичного завдання

2. Безпосереднє виконання учнями практичної роботи

3. Корекційний інструктаж з боку вчителя

ІV. Заключна частина

1. Виставка найкращих робіт

2. Підсумок уроку. Рефлексія

— Чого навчилися сьогодні на уроці?

- Що нового дізнались?

Подарунок учням від гості Ялиночки

3.Прибирання робочих місць

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.