Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Тема:Правопис прислівників. Дефіс у прислівниках. Написання прислівників разом і окремо

Українська література

Для кого: 7 Клас

14.01.2020

1232

11

0

Опис документу:
1 ознайомитися з правилами написання прислівників через дефіс, разом і окремо 2 домогтися практичного засвоєння цих правил; 3 знаходити вивчені орфограми і пояснювати їх за допомогою правил, правильно писати слова з вивченими орфограмами; 4 знаходити приклади на вивчені правила; 5 узагальнювати й систематизувати вивчені відомості про прислівник, його граматичні й морфологічні ознаки, лексичне значення, правопис, синтаксичну роль. Вчитель-Матвеєва Каріна Миколаївна
Оберіть документ з архіву для перегляду:
1,633 Мб
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема: Правопис прислівників. Дефіс у прислівниках. Написання прислівників разом і окремо
Слайд № 1

Тема: Правопис прислівників. Дефіс у прислівниках. Написання прислівників разом і окремо

Мета: Навчальна 1 ознайомитися з правилами написання прислівників через дефіс, разом і окремо 2 домогтися практичного засвоєння цих правил; 3 знахо...
Слайд № 2

Мета: Навчальна 1 ознайомитися з правилами написання прислівників через дефіс, разом і окремо 2 домогтися практичного засвоєння цих правил; 3 знаходити вивчені орфограми і пояснювати їх за допомогою правил, правильно писати слова з вивченими орфограмами; 4 знаходити приклади на вивчені правила; 5 узагальнювати й систематизувати вивчені відомості про прислівник, його граматичні й морфологічні ознаки, лексичне значення, правопис, синтаксичну роль;

Розвиваюча формувати навички самостійної роботи та роботи в групах формувати навички практичного застосування теоретичних знань, правильного викори...
Слайд № 3

Розвиваюча формувати навички самостійної роботи та роботи в групах формувати навички практичного застосування теоретичних знань, правильного використання в усному й писемному мовленні; сприяти розвиткові логічного мислення учнів, збагаченню їх лексичного запасу;

1.1. Розминка. Ігрова технологія «Ти - мені, я – тобі» Допишіть можливі прислівники, що відповідають на питання. Учень висловлюється (як?)... Діти ...
Слайд № 4

1.1. Розминка. Ігрова технологія «Ти - мені, я – тобі» Допишіть можливі прислівники, що відповідають на питання. Учень висловлюється (як?)... Діти слухають учителя (як?)... Виконувати завдання (як?)... Вставати (коли?)… На уроках працюють (коли?)... Піти (куди?)...

Повторюємо фразеологізми Несподівано Ніколи Легко Давно Щиро
Слайд № 5

Повторюємо фразеологізми Несподівано Ніколи Легко Давно Щиро

Дібрати синоніми Сміливо Спершу Напрочуд Рясний
Слайд № 6

Дібрати синоніми Сміливо Спершу Напрочуд Рясний

1 група
Слайд № 7

1 група

Прислівники з префіксом по- потрібно відрізняти від однозвучних прикметників і займенників із прийменником по. Порівняйте:
Слайд № 8

Прислівники з префіксом по- потрібно відрізняти від однозвучних прикметників і займенників із прийменником по. Порівняйте:

2 група
Слайд № 9

2 група

2 група
Слайд № 10

2 група

Треба розрізняти прислівники, які пишемо разом, та однозвучні з ними іменники з прийменниками, від яких їх утворено. Порівняйте:
Слайд № 11

Треба розрізняти прислівники, які пишемо разом, та однозвучні з ними іменники з прийменниками, від яких їх утворено. Порівняйте:

3 група
Слайд № 12

3 група

3 група
Слайд № 13

3 група

Запам’ятай ! Будь-що-будь, віч-на-віч, всього-на-всього, де-не-де, як-не-як, коли-не-коли, пліч-о-пліч , хоч-не-хоч, з року в рік , день у день .
Слайд № 14

Запам’ятай ! Будь-що-будь, віч-на-віч, всього-на-всього, де-не-де, як-не-як, коли-не-коли, пліч-о-пліч , хоч-не-хоч, з року в рік , день у день .

Скласти речення з поданими словами, пояснивши їх написання: I варіант — по-вовчому, по вовчому; напам'ять - на пам'ять II варіант — по-вашому, по в...
Слайд № 15

Скласти речення з поданими словами, пояснивши їх написання: I варіант — по-вовчому, по вовчому; напам'ять - на пам'ять II варіант — по-вашому, по вашому; в останнє, востаннє. ІІІ варіант — по-перше, по перше, згори, з гори;

Перевіряємо цифровий диктант            
Слайд № 16

Перевіряємо цифровий диктант            

На\в\почіпки, на\пам’ять, в\далечині, по\київськи, ні\нагріш, в\тридорога, з\ранку, в\нагороду, на\ніщо, по\іншому, де\небудь, за\видна, в\затишку,...
Слайд № 17

На\в\почіпки, на\пам’ять, в\далечині, по\київськи, ні\нагріш, в\тридорога, з\ранку, в\нагороду, на\ніщо, по\іншому, де\небудь, за\видна, в\затишку, якне\як, в\заперті, на\весні, в\низу, до\вподоби, в\цілому, хтозна\звідки, у\восьме, до\діла, що\найкраще Розподільний акродиктант

Гра «Пригадай прислів'я». Закінчити прислів'я, обґрунтувати написання прислівників. Готуй сани влітку, а ... Спершу робота, а ... Скрізь добре, а ....
Слайд № 18

Гра «Пригадай прислів'я». Закінчити прислів'я, обґрунтувати написання прислівників. Готуй сани влітку, а ... Спершу робота, а ... Скрізь добре, а ... Всього буває ... ... і горобець багатий. Бережи одежу знову, а ...

Домашнє завдання 1 група – скласти діалог на лінгвістичну тему «Я знаю прислівник»; 2 група – виписати із творів художньої літератури 5 речень із п...
Слайд № 19

Домашнє завдання 1 група – скласти діалог на лінгвістичну тему «Я знаю прислівник»; 2 група – виписати із творів художньої літератури 5 речень із прислівниками, зробити їх морфологічний розбір. Завдання диференційоване:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.