ТЕМА. ЗАКРІПЛЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАГАЛЬНОГО ВИПАДКУ ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. ТВОРЧА РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ.

Опис документу:
Урок-екскурсія МЕТА: закріпити навички загального випадку віднімання двоцифрових чисел; про-водити творчу роботу над задачею. Розвивати математичні уміння та навички при розв’язуванні прикладів та задач, логічне мислення, пам'ять, увагу, спостереж-ливість. Виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок математики в 2 класі ЗАКРІПЛЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАГАЛЬНОГО ВИПАДКУ ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. ТВОРЧА РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ.
Слайд № 1

Урок математики в 2 класі ЗАКРІПЛЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАГАЛЬНОГО ВИПАДКУ ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. ТВОРЧА РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ.

СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ Усміхніться. А тепер усміхніться один одному. Я хочу щоб з таким гарним настроєм ви працювали увесь урок. Коли ми будемо ...
Слайд № 2

СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ Усміхніться. А тепер усміхніться один одному. Я хочу щоб з таким гарним настроєм ви працювали увесь урок. Коли ми будемо працювати з гарним настроєм то досягнемо гарного успіху під час роботи. То ж гарненько всі сідаймо, І урок розпочинаймо.

Сьогодні у нас незвичайний урок. Запрошую усіх дітей та гостей вирушити на екскурсію у природу. Подорож ця далека, цікава, захоплива, тому із собою...
Слайд № 3

Сьогодні у нас незвичайний урок. Запрошую усіх дітей та гостей вирушити на екскурсію у природу. Подорож ця далека, цікава, захоплива, тому із собою ми візьмемо сміливих, дружних, кмітливих. Але при цьому обов’язково завітаємо у світ точної науки – математики. Математика – наука точна і серйозна, І прожить без неї нам навіть і дня не можна. Ми відвідаємо дуже цікаві місця Маршрут екскурсії ПАРК МАТЕМАТИЧНИЙ ( Усний рахунок з Лего ) КЛЕНОВА АЛЕЯ ( Хвилинка каліграфії) КАЗКОВИЙ САД ПОЛЕ ТВОРЧОСТІ ( Творча робота над задачею) МУДРИЙ ЛІС ( Тестування)

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ Сьогодні ми повинні закріпити уміння віднімати двоцифрові числа, творчо попрацювати над задачею, тобто проявити свою...
Слайд № 4

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ Сьогодні ми повинні закріпити уміння віднімати двоцифрові числа, творчо попрацювати над задачею, тобто проявити свою кмітливість, увагу, пам'ять, творчу натуру. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. Ми розпочинаємо нашу екскурсію в Математичному парку. ПАРК МАТЕМАТИЧНИЙ

Індивідуальна робота. Робота з картками. Приклади Задача Посадили 11 кущів смородини, а порічок – на 3 більше. Скільки всього посадили кущів? В кни...
Слайд № 5

Індивідуальна робота. Робота з картками. Приклади Задача Посадили 11 кущів смородини, а порічок – на 3 більше. Скільки всього посадили кущів? В книжковому магазині було 16 книг. Продали 5 книг, а привезли 8 книг. Скільки книг стало в магазині?

Задача Тато знайшов 16 грибів, а Миколка –20 грибів. Скільки всього грибів знайшли тато і син?? 36 24 4 34 36 3 74-70 13-10 56-20 32+4 98-64 46-22
Слайд № 6

Задача Тато знайшов 16 грибів, а Миколка –20 грибів. Скільки всього грибів знайшли тато і син?? 36 24 4 34 36 3 74-70 13-10 56-20 32+4 98-64 46-22

Задача У парку посадили 13 беріз і 11 лип. Скільки всього дерев посадили у парку? 9 24 76 33 8 66 78-70 19-10 53-20 62+4 56-32 87-11
Слайд № 7

Задача У парку посадили 13 беріз і 11 лип. Скільки всього дерев посадили у парку? 9 24 76 33 8 66 78-70 19-10 53-20 62+4 56-32 87-11

2 42 56 21 19 25 Задача Андрійко з бабусею назбирали 8 підберезників і 14 боровиків. З 20 грибів бабуся зварила суп. Скільки грибів залишилося?? (3...
Слайд № 8

2 42 56 21 19 25 Задача Андрійко з бабусею назбирали 8 підберезників і 14 боровиків. З 20 грибів бабуся зварила суп. Скільки грибів залишилося?? (3 + 9) + 7 13 + (7 + 5) 16 – (8 + 6) 32 – (2 + 9) 75 – 30 – 3 52 + (13 – 9)

КЛЕНОВА АЛЕЯ Каліграфічна хвилинка. А зараз вирушимо до Алеї Каліграфічної. Тут ми затримаємося не довго, тож проведемо хвилинку каліграфії. Яке сь...
Слайд № 9

КЛЕНОВА АЛЕЯ Каліграфічна хвилинка. А зараз вирушимо до Алеї Каліграфічної. Тут ми затримаємося не довго, тож проведемо хвилинку каліграфії. Яке сьогодні число? МЕТОД «КУБУВАННЯ» Що ви знаєте про це число? Дайте йому характеристику. Двоцифрове чи одноцифрове. Парне чи непарне. Складається з одиниць чи з десятків та одиниць. А тепер вже нам пора Взятися і до пера. Числа оці записати, Знання свої показати.

ЧИСЛОВИЙ САД Ось ми дійшли до Казкового саду. Садівник пригощає нас незвичайними яблуками із завданнями. Повторення вивченого матеріалу. Повторити ...
Слайд № 10

ЧИСЛОВИЙ САД Ось ми дійшли до Казкового саду. Садівник пригощає нас незвичайними яблуками із завданнями. Повторення вивченого матеріалу. Повторити назва компонентів дії віднімання а – в = с зменшуване від’ємник різниця Як знайти невідомий від’ємник? Як знайти невідоме зменшуване?

55 – 27 Як виконати віднімання двоцифрового числа від двоцифрового. Знаходження числових значень буквених виразів. а – 26, якщо а = 40, а = 42, 40 ...
Слайд № 11

55 – 27 Як виконати віднімання двоцифрового числа від двоцифрового. Знаходження числових значень буквених виразів. а – 26, якщо а = 40, а = 42, 40 – 26 = 42 – 26 = ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Всі ви гарно потрудились І, мабуть, трохи стомились. Тож настав час відпочинку – Проведемо фізкультхвилинку.

Слайд № 12

ТВОРЧА РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ. ПОЛЕ ТВОРЧОСТІ На нас чекає Щедре поле Тут ми зупинимось і попрацюємо над задачами. Перед нами поле соняшнику, Чи знаєте...
Слайд № 13

ТВОРЧА РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ. ПОЛЕ ТВОРЧОСТІ На нас чекає Щедре поле Тут ми зупинимось і попрацюємо над задачами. Перед нами поле соняшнику, Чи знаєте ви, що виготовляють із соняшникового насіння?

Так, це вірно, а зберігають олію у великих бутилях, які називають – сулія. ХВИЛИНКА – ЦІКАВИНКА Сулія – це скляний бутиль, зверху обплетений лозою....
Слайд № 14

Так, це вірно, а зберігають олію у великих бутилях, які називають – сулія. ХВИЛИНКА – ЦІКАВИНКА Сулія – це скляний бутиль, зверху обплетений лозою. У суліях найчастіше зберігали олію, різні напої. Вони могли дуже довго зберігатися і не псуватися. І – 34л ІІ – 34л 84 л ІІІ -?

І – 34л ІІ – 34л 84 л ІІІ -? -Що таке 34 в нашій задачі? -Що таке 84? - Яке основне запитання нашої задачі? - Чи можемо зразу відповісти на основне...
Слайд № 15

І – 34л ІІ – 34л 84 л ІІІ -? -Що таке 34 в нашій задачі? -Що таке 84? - Яке основне запитання нашої задачі? - Чи можемо зразу відповісти на основне запитання нашої задачі? Чому? - А про що можемо дізнатися спочатку? - Якою дією? Чому? - А тепер можемо відповісти на основне запитання задачі? -Якою дією? Чому?

А ось перед нами безмежний лан, на якому ростуть ваші сукенки і сорочечки. Так, так, я не обмовилась. Ми знаходимося на полі ,де росте льон, з яког...
Слайд № 16

А ось перед нами безмежний лан, на якому ростуть ваші сукенки і сорочечки. Так, так, я не обмовилась. Ми знаходимося на полі ,де росте льон, з якого виготовляють чудову тканину з якої шиють одяг.

І і ІІ групи У сувої було 13 м тканини . Відрізали 7 м, а потім ще 5 м. Скільки метрів тканини залишилось у сувої ? Попрацюємо і ми модельєрами. Ви...
Слайд № 17

І і ІІ групи У сувої було 13 м тканини . Відрізали 7 м, а потім ще 5 м. Скільки метрів тканини залишилось у сувої ? Попрацюємо і ми модельєрами. Виберіть вираз, за допомогою якого розв’язується кожна задача 13 – ( 7 – 5) (13 + 7 ) – 5 ( 13 – 7 ) - 5 ІІІ і ІV групи Потрібно заправити пальним 13 колісних і 7 гусеничних тракторів. Заправили 5 тракторів. Скільки тракторів залишилося заправити?

Зупинка «Мудрий ліс»
Слайд № 18

Зупинка «Мудрий ліс»

Ми успішно дійшли до Мудрого лісу, де на нас чекає тестове завдання. Виберіть правильну відповідь 83 - 59 а) 25; б) 24 ; в) 26. У відрі було 10 л в...
Слайд № 19

Ми успішно дійшли до Мудрого лісу, де на нас чекає тестове завдання. Виберіть правильну відповідь 83 - 59 а) 25; б) 24 ; в) 26. У відрі було 10 л води, у каністрі - 25 л. Скільки літрів води було у відрі та каністрі разом? а) 45 л; б) 15 л; в) 35 л. Виберіть правильну відповідь 65 - 48 а) 15; б) 16; в) 17.

ПІДСУМОК УРОКУ Ви дуже сподобались мешканцям Мудрого лісу своєю роботою на уроці, своєю кмітливістю, уважністю, своєю поведінкою, але вони звертают...
Слайд № 20

ПІДСУМОК УРОКУ Ви дуже сподобались мешканцям Мудрого лісу своєю роботою на уроці, своєю кмітливістю, уважністю, своєю поведінкою, але вони звертаються до вас з великим проханням, щоб ви ніколи не руйнували мурашники, пташині гнізда, ходили в лісі тільки стежками, не кричали в лісі, не розводили вогонь. Берегли природу.

ГРА «МІКРОФОН». Ось і підійшла наша екскурсія до кінця. Час повертатися додому. Хочу взяти у вас інтерв’ю про враження від екскурсії. Чи сподобалас...
Слайд № 21

ГРА «МІКРОФОН». Ось і підійшла наша екскурсія до кінця. Час повертатися додому. Хочу взяти у вас інтерв’ю про враження від екскурсії. Чи сподобалась вам наша подорож? Чим вона вам сподобалась? Чи цікаво було творчо працювати над задачею? Як треба віднімати двоцифрові числа? Я усім вдячна за активну роботу на уроці.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
3
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!