Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Порівняння значень числових виразів

Опис документу:
Мета уроку: удосконалювати навички додавання та віднімання числа 7, вчити порівнювати значення числових виразів, продовжувати формувати вміння складати і розв’язувати задачі; розвивати мислення, вміння аналізувати і робити висновки; виховувати любов до природи, прагнення оберігати її красу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Порівняння значень числових виразів

Мета уроку: удосконалювати навички додавання та віднімання числа 7, вчити порівнювати значення числових виразів, продовжувати формувати вміння складати і розв’язувати задачі;

розвивати мислення, вміння аналізувати і робити висновки; виховувати любов до природи, прагнення оберігати її красу.

Обладнання: штучна ялинка, демонстраційний матеріал, роздатковий матеріал, фішки-сніжинки.

Хід уроку:

І. Організаційна частина

Ми веселі та кмітливі,

Серйозні і не пустотливі.

Допитливі, цікаві, чемні,

В розмові зі старшими приємні.

Ми всі любимо природу,

Турбуємось про чисту воду.

Дерева, квіти доглядаємо,

Вдома старшим допомагаємо.

Гілочок ми не ламаємо,

Взимку про пташок ми дбаємо.

Жарти любимо і сміх

Тут ви бачите нас всіх.

ІІ. Оголошення теми і завдань уроку

- Сьогодні на уроці математики ми повторимо таблиці додавання і віднімання числа 7, будемо вчитися порівнювати числові вирази.

А щоб добре все знати

Ми будемо міркувати

А також рахувати

Задачі розв’язувати

Свій розум розвивати.

Будьте уважні, активні та дружні,

Бо дружба – то велика сила.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Загадка

Лід на річках, сніг на полях

Віхола гуляє, коли це буває? (Взимку)

  • Діти, яка видалась зима?

- Допоможемо зимі прикрасити нашу землю білим пухнастим сніжком. За гарні відповіді на уроці ви будете отримувати фішки – сніжинки. В кінці уроку сніжинками ми прикрасимо ялинку, яка стоїть в нашому класі. Вона штучна, тому що ми любимо природу і не рубаємо красунь-ялинок, що ростуть в лісі.

  1. Мозкова атака.

(робота з віялами)

Раз – ялинка,

Два – дубок,

Три – березовий гайок,

А чотири – це травичка,

П’ять – мурашка – трудівничка,

Шість – колючий їжачок,

Сім – грибок – боровичок,

Вісім – білка,

Дев’ять – пташка,

Десять – квіточка ромашка.

  • Ось така лічилка, а тепер слухаємо запитання і показуємо відповіді на віялах.

  • Скільки сонечок на небі?

  • Скільки вогників на світлофорі?

  • Скільки очей у півника?

  • Скільки колес в дитячому велосипеді?

  • Скільки кольорів має веселка?

  • Скільки днів у тижні?

  • Як називається третій день тижня?

  • Який день слідує за понеділком?

  • Який день тижня між четвергом і суботою?

  • Скільки дійових осіб у казці «Колобок»?

  • Кого колобок зустрів другим?

  • Молодці діти, за гарні відповіді отримуєте сніжинки.

  1. Робота з комп’ютером, гра «Що зайве?»

  1. голуб, синичка, ворона, горобець, заєць.

  2. Яблуко, груша, слива, апельсин, огірок.

  3. Пенал, ручка, м’ячик, зошит, підручник.

  • Отримуємо фішки.

  1. Робота з комп’ютером в парах.

Згадай і відтвори склад чисел

1 ряд 2 ряд 3 ряд

  • Перевіряємо і отримуємо фішки.

1. Фізкультхвилинка

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Нумо дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали, сіли, встали, сіли.

Бачите як розвеселили.

Нумо дружно, нумо всі,

Потанцюємо по росі.

5. Жив був Дід Цифроїд

Їв він цифри на обід

Ось він скільки з’їв із чаєм

Встав, яких не вистачає?

0, 1, …, …, 4, …, 6, …, 8, 9, 10.

- Назвіть сусідів чисел 3, 7, 9?

- Яке число передує числу 6, 8?

- Яке число слідує за числом 7, 9?

- Молодці діти, за гарні відповіді отримуєте сніжинки.

6. Робота в зошитах.

Каліграфічна хвилинка.

Сяду рівно я за парту.

Зошит навскіс покладу.

Хвилюватися не варто

Я свій клас не підведу.

Ручку правильно тримаю

Дуже старанно пишу,

Щоб найкращий був мій зошит

Кожну цифру виводжу.

  • Діти назвіть зимові місяці?

(грудень, січень, лютий).

  • Чому грудень має таку назву?

  • Чому перший місяць року називається січень?

  • А за січнем який слідує місяць?

Січень в календарі позначають цифрою 1. Напишемо рядок 1 і підкреслимо міс 1.

7. Гра «Допоможемо Незнайці»

Вранці, коли я йшла до школи зустріла Незнайку, він дуже сумував, що не вчиться в школі і не вміє розв’язувати прикладів. Допоможемо Незнайці і розв’яжемо приклади.

Самостійна робота

10 – 7 = 2 + 7 +1 =

3 + 7 = 8 – 7 – 1 =

9 – 7 = 10 – 7 + 2 =

- Перевіряємо і отримуємо фішку

8. Порівняй два вирази.

7 + 2 і 8 – 7 10 - 3 і 8 - 5

6 + 4 і 7 – 2 9 – 7 і 2 – 0

- Перевіряємо і отримуємо фішки – сніжинки.

2. Фізкультхвилинка.

Стали дружно, руки в боки

Пострибаєм, як сороки,

Як сороки білобоки

Стрибу - стрибу, скоки – скоки.

А тепер, як жабенята будем весело стрибати.

- Ква, ква, ква.

Щоб спочила голова.

Гімнастика для очей.

Сплять маленькі совенята.

Раз – відкрили оченята.

Подивилися навколо, потім вгору і додолу.

Оченята блим, блим, блим.

Відпочити треба їм.

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята

Совенята будуть спати,

Ну, а дітки – працювати.

9. Розв’язування задач.

1) Шість сніжинок летіли

На ялинку дружно сіли

Прилетіла ще одна

Пухнаста, біла, чепурна.

Ти швиденько поспішай

Подружок ти не злякай.

  • Скільки сніжинок було спочатку? (6)

  • Скільки сніжинок прилетіло? (1)

  • Скільки їх стало?

  • Як дізналися? (6 + 1 = 7)

2) Сім пташок щебечуть вранці

Славну пісеньку Тетянці

Дві он ще летять із лісу?

Скільки пташок буде?

7 + 2 = 9

- А співають пташки взимку?

- А чому вони летять із лісу?

- А ви підгодовуєте пташок?

- А дівчинку звуть Тетянка, а сьогодні Тетянин день, тому привітайте всіх Тетян із днем Ангела!

3) З гірки на санчатах

Каталось сім малят.

З них шестеро – дівчат.

А скільки ж там хлоп’ят?

(7 – 6 = 1)

10. Креслення відрізків.

1 відрізок – 9 см.

2 відрізок - ?, на 5 см. коротший.

- Накреслимо відрізки, отримуємо фішки.

11. Робота в групах.

Кожна група отримує конверт із геометричними фігурками.

Із поданих частинок, склади аплікацію.

  • Перевіряємо, отримуємо фішки.

ІV. Підсумок уроку

  • Що робили на уроці?

  • У кого скільки фішок. У кого фішок найбільше?

А тепер прикрасимо ялинку сніжинками. На свято Нового року не будемо вирубувати ялинок в лісі, а будемо прикрашати штучні ялинки, а ще можна приготували новорічний букет.

Усміхнімось, друзі, квітам,

Травам, деревам і людям.

І нехай в усьому світі

Краси й добра прибуде.

Подаруємо один одному усмішки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.