Тема: Вірші – поетичні картинки природи.

Опис документу:
Мета: Продовжувати знайомство учнів з українською поезією, зокрема віршами українських авторів про природу, формувати навички роботи зі збіркою творів, вчити інтонацією передавати почуття, вдосконалювати читацькі навички, розвивати швидкісне та інтонаційне читання, виховувати читацькі інтереси, колективістські почуття.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Вірші – поетичні картинки природи.

Мета: Продовжувати знайомство учнів з українською поезією, зокрема віршами українських авторів про природу, формувати навички роботи зі збіркою творів, вчити інтонацією передавати почуття, вдосконалювати читацькі навички, розвивати швидкісне та інтонаційне читання, виховувати читацькі інтереси, колективістські почуття.

Обладнання: Колекція збірок творів для дітей, «магічний квадрат», сюжетні малюнки, фотопейзажі, книжка-підказка, презентація «Картини природи», роздатковий матеріал, реквізит для ігор, мінусовки пісень про зиму.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу:

Добрий день! В добрий час! Рада, діти, бачить вас! Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, на перерві постарався.

Зараз сядуть всі дівчата, а за ними і хлопята.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності: - Діти, чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? («мікрофон») - Оцінювати роботу на уроці будете самостійно – зможете заробити чарівні сніжинки, а вони розкажуть про вашу роботу. (Учитель демонструє сніжинки-наліпки і закладки, на які їх наклеять діти, отримавши за певні досягнення на етапах уроку).

Сьогодні працюватимемо під девізом:

Не просто слухати, а чути; не просто дивитись, а бачити; не просто відповідати, а міркувати, дружно і плідно працювати.

ІІІ. Оголошення теми уроку: знайти слова у «магічному квадраті», з них скласти речення. Воно стане темою уроку.

ІV. Актуалізація опорних знань: - вибір із класної колекції книг для молодшого шкільного віку видань, відповідних темі уроку ; - робота над презентацією «Картини природи»;

- розповідь учителя про вірші, якими українські поети оспівують красу рідного краю.

V. Опрацювання нового матеріалу: - конкурс читців (другокласники читають вивчені вірші про красу природи рідної землі); - учнівський аналіз прочитаних віршів (інтонація); - добір учнями віршів - поетичних картинок природи у збірках для позакласного читання, вправляння у виразному читанні вибраних віршів (робота в парах); - аналіз вибраних віршів; - колективне вивчення вірша Л.Костенко «Пряля» з використанням книжки – підказки з текстом вірша;

- гра «Знайди відповідність» - учні добирають ілюстрації до віршів.

VІ. Фізкультхвилинка: інсценізація вірша Л. Костенко «Пряля».

VІІ. Вправи для розвитку мислення і мовлення: - гра «Складно - не складно»; потрібно знайти риму у парах слів Мама – рама, рама - телеграма, рама – програма, дочки – синочки, дочки – квіти, дочки – синочки, синочки – рядочки, синочки – дідусі, слон – телефон, слон – дзвінок, слон – грамофон, сніг – сміх, сніжинка – хмаринка, сніжок – пушок, зима – мороз, зима – нема…

- добір учнями рими ( метод «мікрофон») - колективне складання вірша про зиму.

VІІІ. Підсумок уроку:

-Метод «крісло автора» - учні підводять підсумки за поданою схемою.

На уроці я дізнався …

Я навчився …

Я намагався ..

Найкраще мені вдалося …

Мені сподобалось ..

-Оцінювання досягнень учнів за наклейками на закладці.

- Якщо вірші-картинки взяти, до них веселу мелодійку додати, отримаєм веселу, крилату, будемо завзято її ми співати (другокласники виконують пісню «Сніжинки»)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн