• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Географія
  • Тема: Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування й споживання паливних мінеральних ресурсів.

Тема: Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування й споживання паливних мінеральних ресурсів.

Географія

Для кого: 11 Клас

18.10.2021

39

1

0

Опис документу:

План-конспект уроку з географії на тему: "Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування й споживання паливних мінеральних ресурсів"

Мета: узагальнити знання про чинники розвитку галузей первинного сектора економіки, особливості їх просторової організації, розвивати навички аналізу, виховувати відповідальне ставлення до природних ресурсів..

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект уроку

з географії, 11 клас



Тема уроку: Виробництво сільськогосподарської продукції у світі: природні, соціальні, економічні чинники, особливості просторової організації. Видобування й споживання паливних мінеральних ресурсів.



Мета: узагальнити знання про чинники розвитку галузей первинного сектора економіки ,особливості їх просторової організації , розвивати навички аналізу, виховувати відповідальне ставлення до природних ресурсів.



Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ Перевірка д –з.

1 . Що таке глобальна економіка? Які її головні складові ? ( Сукупність взаємоповязаних економічними , інформаційними , людськими потоками сфер економіки країн світу, що функціонують як єдиний комплекс. Ділові та професійні послуги, інформаційно-компютерні, консультаційні, телекомунікаційні, аутсоринг на основі ІТ – технологій.)

2 Назвіть складові нет – економіки? ( розвиток креативних інновацій, обєднання коштів для пришвидшення економічного розвитку , котирування акцій у спеціальній біржовій системі, розвиток специфічної структури, сприяння появі численних малих і середніх компаній) .

3 Назвіть сучасні системи виробництва( фордизм, тойотизм, гнучка система)

4 Чому для країн Європи характерними є відносні переваги на світовому ринку? ( сукупна вартість матеріалів і витрат на оплату праці та ціною виробництва. Дешева робоча сила)

5 Що таке глобальні ланцюги доданої вартості? ( сукупність дій з виробництва , доставки, збуту готової продукції , що розміщені в різних країнах світу , але керовані з єдиного центру.)



Актуалізація опорних знань:

Пригадайте:

  • Що вам відомо про секторальну модель економіки?

  • Які галузі відносяться до первинного сектору, а які - до вторинного сектору економіки?

  • Які виробництва належать до сільського господарства, якими чинниками визначається їхня зональна спеціалізація?

  • Які показники агрокліматичних ресурсів?

  • Які корисні копалини використовуються як паливно-енергетичні ресурси?

  • Які чинники визначають розміщення підприємств чорної та кольорової металургії?



Мотивація навчальної діяльності

Замисліться над словами:

«Земля надала нам усі умови, необхідні для життя. Благополуччя людей залежить від збереження природних геосистем, різноманітності рослин і тварин, родючості ґрунтів, чистоти води і повітря. Турбота про глобальне середовище існування людства — географічну оболонку, ресурси якої не безмежні, є завданням усіх народів. Захист Землі, її різноманітності й краси — священний обов'язок».

(Екологічний маніфест)



Вивчення нового матеріалу



Запис теми уроку в зошити.

Робота з презентацією





План вивчення теми

  1. Виробництво сільськогосподарської продукції, чинники розвитку. Особливості просторової організації сільськогосподарської продукції (

  2. Видобування й споживання паливних мінеральних ресурсів

  3. Глобальні ринки вугілля.

  4. Глобальні ринки нафти та природного газу.



Знайдіть в Інтернеті ст. 143.



Позначте на контурній карті провідні країни – експортери кам’яного вугілля.



Закріплення матеріалу



Виконання тестових завдань









Д.З Опрацювати пр. 23, виконати завдання « Генерую ідеї», повторити пр. 6





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили