Тема. Вільям Шекспір «Гамлет». Філософські та моральні проблеми в трагедії. Провідні мотиви твору.

Опис документу:
Мета: формування предметних компетентностей: ознайомити учнів з історією створення трагедії «Гамлет», вдосконалювати навички роботи з текстом; розвивати усне зв’язне мовлення, логічне мислення; прищеплювати допитливість, уміння працювати в групах; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: актуалізувати пізнавальну діяльність та критичне мислення учнів; комунікативної: формувати навички спілкування в колективі й толерантне ставлення до думок та почуттів оточуючих; інформаційної: формув

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

)
Слайд № 2

)

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Вільям Шекспір «Гамлет». Філософські та моральні проблеми в трагедії. Провідні мотиви твору.
Слайд № 7

Вільям Шекспір «Гамлет». Філософські та моральні проблеми в трагедії. Провідні мотиви твору.

вікторина 1.Вільям Шекспір народився в цьому місті: А Віндзор Б Стратфорд-на-Ейвоні В Бат 2. Вільям Шекспір не писав: А трагедії Б сонети В детекти...
Слайд № 8

вікторина 1.Вільям Шекспір народився в цьому місті: А Віндзор Б Стратфорд-на-Ейвоні В Бат 2. Вільям Шекспір не писав: А трагедії Б сонети В детективні історії 3. Продовжіть цитату «Весь світ – театр, а люди в нім… А глядачі Б актори В заручники

вікторина 4. «Бути чи не бути – ось питання» – хто з героїв Шекспіра говорить цю знамениту фразу: А Гамлет Б Ромео В Клавдій 5. Хто розповідає Гамл...
Слайд № 9

вікторина 4. «Бути чи не бути – ось питання» – хто з героїв Шекспіра говорить цю знамениту фразу: А Гамлет Б Ромео В Клавдій 5. Хто розповідає Гамлету про вбивство батька? А Полоній Б Гертруда В Привид 6. Яка назва п’єси, що придумав Гамлет? А «Мишоловка» Б «Віщий Олег» В «Меч у камені»

самоперевірка Б В Б А В А
Слайд № 10

самоперевірка Б В Б А В А

Словникова робота. Робота з підручником (с.39-40) Визначення трагедії, проблематики.
Слайд № 11

Словникова робота. Робота з підручником (с.39-40) Визначення трагедії, проблематики.

Монолог Гамлета(уривок з фільму григорія козінцева)
Слайд № 12

Монолог Гамлета(уривок з фільму григорія козінцева)

Проблематика та провідні мотиви трагедії. Мотиви - божевілля; - зволікання; смерті; заміни; «гнилі»; помсти; тлінності буття. Проблематика життя та...
Слайд № 13

Проблематика та провідні мотиви трагедії. Мотиви - божевілля; - зволікання; смерті; заміни; «гнилі»; помсти; тлінності буття. Проблематика життя та смерть; добро і зло; боротьба й бездіяльність; любов та зрада; велич і ницисть людини.

Слайд № 14

Інтерактивна вправа «Хто є хто?» Поєднайте стрілками героїв трагедії та їх соціальний статус.
Слайд № 15

Інтерактивна вправа «Хто є хто?» Поєднайте стрілками героїв трагедії та їх соціальний статус.

Підбиття підсумків.Рефлексія. Завершіть речення: «Провідною у трагедії «Гамлет» я вважаю проблему…». 2.Прийом «Вільне письмо». Змініть фінал твору.
Слайд № 16

Підбиття підсумків.Рефлексія. Завершіть речення: «Провідною у трагедії «Гамлет» я вважаю проблему…». 2.Прийом «Вільне письмо». Змініть фінал твору.

Домашнє завдання. Характеризувати образ Гамлета. Повторити визначення вічний образ. Один з монологів Гамлета вивчити напам’ять мовою оригіналу чи в...
Слайд № 17

Домашнє завдання. Характеризувати образ Гамлета. Повторити визначення вічний образ. Один з монологів Гамлета вивчити напам’ять мовою оригіналу чи в перекладі (за вибором учнів).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
2
міс.
2
6
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!