Тема виховної : Конституція України, права дитини.

Опис документу:
Мета: формувати уявлення дітей про права дитини , ознайомити учнів з Конституцією України; викликати в учнів бажання знати свої права. «Людина - найцінніший скарб планети Земля» Кожен із вас маленька людина, і такої як ви більше немає на Землі, бо кожен з вас по - різному думає, говорить, але запам’ятайте що всі люди землі мають однакові права.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата:03.05.18

Клас: 2-А

Тема: Конституція України, права дитини.

Мета: формувати уявлення дітей про права дитини , ознайомити учнів з Конституцією України; викликати в учнів бажання знати свої права.

Обладнання: відео, картинки, малюнки.

Хіт заняття

I.Організаційний момент

- Доброго дня діти,сьогодні ми поговоримо про права дитини.

Дитя моє, права дитини,
Ти мусиш вивчити сумлінно.
Це так потрібно, так важливо,
Коли з тобою справедливо
Вчиняють, а коли і ні.
                                      І. Жиленко

«Людина - найцінніший скарб планети Земля» Кожен із вас маленька людина, і такої як ви більше немає на Землі, бо кожен з вас по - різному думає, говорить, але запам’ятайте що всі люди землі мають однакові права.

II. Основна частина

Чи знаєте ви що таке право? Якщо ви не знаєте тоді давайте звернемось до нашого розумного словничка ( Дивляться на дошку а там висить словник з термінами в там пише що таке « Право».) Чи знаєте ви що є основним законом України? (Конституція , я тримаю в руках)! Так це Конституція. Отже, повертаємося до прав

- На прикладі героїв відомих вам казок спробуємо з'ясувати зміст деяких статей Конвенції про права дитини. Яке право, визначене Конвенцією про права дитини, було порушено?

►► Ситуація 1

Мачуха з ранку до вечора змушує Попелюшку працювати. Бідолашній дівчинці заборонено брати участь в іграх та забавах сестер.
Яке право порушено стосовно Попелюшки? (Право дитини на відпочинок і розваги; право брати участь у розважальних заходах, що відповідають їхньому віку.)

►► Ситуація 2

Мауглі майже з народження жив у тваринному середовищі.
Чи можна вважати, що він має рівні права зі звичайною дитиною? (Так, Конвенція визначає, що дитиною є кожна людська істота, яка не досягла вісімнадцяти років.)

►► Ситуація 3

Баба Яга викрадає Івасика-Телесика й відносить його за тридев'ять земель у тридесяте царство.
Які права дитини порушила злодійка? (Згідно з Конвенцією дитина має право не розлучатися з батьками (окрім випадків, визначених законодавством); Конвенцією заборонене незаконне переміщення дітей і неповернення їх із-за кордону.)

Давайте пограємо Гра «Мікрофон»

.(Кожен по порядку каже що йому потрібно для щасливого дитинства) Що необхідно на вашу думку для щасливого дитинства?( Дім, школа, комп’ютер, друзі, батьки, відпочинок , гроші …) Так, це ваші потреби а у Конституції записані ваші права. В Конституції записано що кожна дитина має право на:

1) Життя( Чіпаю краплинку )Життя кожної дитини є найціннішим і ніхто не має права позбавити життя, отож перше найголовніше право право на життя.

2) Ім’я( Чіпаю краплинку)кожен з вас , як ви тільки народилися вам дали ім’я, а кожне ім’я щось означає. Давайте пригадаємо що ваші ім’я означають, адже ви про це говорили на одному із занять.

3) Право на житло ( чіпаю краплинку) кожен з вас живе в своїй хаті ви маєте свою кімнату і ніхто не має права у вас її забрати.

4) Харчування( Чіпаю краплинку) , їжа це джерело росту, розуми, навчання, а якщо ви не будити правильно їсти то не будете рости вас буде боліти голова. Зараз вас годують батьки але й ви повинні допомагати батькам. У школі про ваше харчування піклується держава! Ви ходите на перерві їсти??? Смачно вас годують?

5) Любов та піклування Ви маєте право виховуватись у сім’ї. А яка ваша сім’я?( Дружна весела, працьовита). Отже, у вашій сім’ї про вас піклуються ваші рідні.

6) Ви ходите до школи для чого ? ( Вчитися) Отже, кожна дитина має право на освіту( чіпаю краплинку) Бо всім відомо що без школи , Без знань , що мусиш там набудь, Не станеш у житті ніколи , Тим , ким з дитинства мрієш будь

7. Діти а якщо вам погано , коли ви хворі, куди ви йдете??( В лікарню до лікаря) отож наступне право право на медичну допомогу.( чіпаю краплю)

8. Право на захист від насильства. Ніхто не має права знущатися і скривджувати дітей.

А зараз давайте же скажемо кому яке право підходить?

1)Я веселий колобок, я від діда втік я від баби втік, від вовка втік, від зайця і від ведмедя втік, а від лисички не зміг. Яке право порушила лисичка?( Право на життя)

2) Я зайчисько , я маленький хатку мав собі гарненьку , та прийшла коза рогата , і нема у мене хати. Ой хутчіше допоможіть , моє право підкажіть.( Право на житло)( Казка Коза дереза)( Коза відібрала в зайчика хату)

2.3 Перегляд відео

III.Заключна частина

Який настрій викликала наша сьогоднішня виховна година??? Про що говорили ми сьогодні??? Життя кожного з вас складеться по – різному, але ніхто не має права порушувати прав інших . А на кінець виховної ми пограємо.

Гра « Так « чи «ні» ( Я читаю речення а діти на правильну відповідь плескають в долоні а на неправильну просто мовчать)

1)Усі діти мають право на любов і турботу( Так)

2)Кожна дитина має право їсти скільки завгодно цукерок , морозива, чіпсів.( Ні)

3)Усі діти мають право на повноцінне харчування(Так)

4)Усі діти мають право на освіту( Так)

5)Кожна дитина має право виконувати домашні завдання за свої бажанням( Ні)

6)Кожна дитина має право на ім’я ( Так)

7)Кожна дитина має право не прибирати власну кімнату( Ні)

8)Усі діти мають право на медичну допомогу( Так)

9)Кожна дитина має право на життя( Так)

10) Жодна дитина не повинна мити посуд (Ні)

11) Усі діти мають право на житло( Так)

12) Усі мають рівні права( Так)

На цьому наша виховна закінчена, думаю вона вам сподобалась , дякую за увагу. До зустрічі!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн