Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

ТЕМА: Виготовлення та декорування рамки для фотографії

Трудове навчання

Для кого: 6 Клас

14.10.2019

1104

37

0

Опис документу:
Мета: навчальна – ознайомити дітей з історією створення рамок,  розвиваюча – розвивати творчу фантазію, естетичний смак та об’ємно-просторову уяву, уміння поєднувати різні техніки декорування ; виховна – Виховувати акуратність під час роботи з па­пером, декоративним матеріалом, активізувати інтерес до створюваної роботи, творчу ініціативу учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема: Виготовлення та декорування рамки для фотографії.
Слайд № 1

Тема: Виготовлення та декорування рамки для фотографії.

І щоб не думали та не казали, А труд в житті – найважливіша справа!
Слайд № 2

І щоб не думали та не казали, А труд в житті – найважливіша справа!

Мета: навчальна – ознайомити дітей з історією створення рамок,   розвиваюча – розвивати творчу фантазію, естетичний смак та об’ємно-просторову уяву...
Слайд № 3

Мета: навчальна – ознайомити дітей з історією створення рамок,   розвиваюча – розвивати творчу фантазію, естетичний смак та об’ємно-просторову уяву, уміння поєднувати різні техніки декорування ;  виховна – Виховувати акуратність під час роботи з па­пером, декоративним матеріалом, активізувати інтерес до створюваної роботи, творчу ініціативу учнів.

Слайд № 4

Слайд № 5

Виготовлення рамки 1) Вирізати з картону основу для рамки шириною 4 см. Внутрішній периметр рамки повинен відповідати розміру фото. Етап 1
Слайд № 6

Виготовлення рамки 1) Вирізати з картону основу для рамки шириною 4 см. Внутрішній периметр рамки повинен відповідати розміру фото. Етап 1

2) Робимо підставку для фоторамки. Вирізаємо з картону таку фігуру. Етап 2
Слайд № 7

2) Робимо підставку для фоторамки. Вирізаємо з картону таку фігуру. Етап 2

3) З прямокутної обрізає боку відміряє двосантиметрову смужку і загинаємо її. 4) Виріжемо прямокутник для задньої стінки рамки. Склеїмо деталі. Ета...
Слайд № 8

3) З прямокутної обрізає боку відміряє двосантиметрову смужку і загинаємо її. 4) Виріжемо прямокутник для задньої стінки рамки. Склеїмо деталі. Етап 3,4

5) приклеїти ніжку. Для цього відігнуту двосантиметрову смужку намажемо клеєм і приклеїмо до середини задньої стінки рамки. Етап 5
Слайд № 9

5) приклеїти ніжку. Для цього відігнуту двосантиметрову смужку намажемо клеєм і приклеїмо до середини задньої стінки рамки. Етап 5

Рефлексія – Який у вас настрій після уроку? Виберіть малюнок, який відповідає вашому настрою.
Слайд № 10

Рефлексія – Який у вас настрій після уроку? Виберіть малюнок, який відповідає вашому настрою.

«Встанови зв'язок» - А зараз пропоную вам встановити зв'язок між словами та їх значенням. дизайнер художник-конструктор Дизайн створення оригінальн...
Слайд № 11

«Встанови зв'язок» - А зараз пропоную вам встановити зв'язок між словами та їх значенням. дизайнер художник-конструктор Дизайн створення оригінальної форми предмета декоративне мистецтво художнє оздоблення предмета ужиткове мистецтво створення традиційної форми предмета дизайн інтер’єру проектування внутрішнього оздоблення приміщень, предметів художнього побуту

Слайд № 12

Слайд № 13

При нашій бесіді ви чули нові і незнайомі для вас слова. А, можливо, хтось із вас знає значення слів: скрапбукінг, брадс, фото анкери, печворк?
Слайд № 14

При нашій бесіді ви чули нові і незнайомі для вас слова. А, можливо, хтось із вас знає значення слів: скрапбукінг, брадс, фото анкери, печворк?

Було цікаво… Було важко… Я виконував завдання ... Я зрозумів, що… Тепер я можу ... Я навчився… У мене вийшло … Я зміг… Я спробую… Мені захотілось… ...
Слайд № 15

Було цікаво… Було важко… Я виконував завдання ... Я зрозумів, що… Тепер я можу ... Я навчився… У мене вийшло … Я зміг… Я спробую… Мені захотілось… Сьогодні я дізнався… У підсумок нашого уроку, скажіть одним реченням:

Дякую за увагу!!
Слайд № 16

Дякую за увагу!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.